SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 5 van de 5 EersteEerste 12345
Resultaten 81 tot 85 van de 85
    Schermafbeelding van smeenk

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Ms Security Essentials
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vanilla Bekijk Berichten
    de computerboer waar ik deze PC drie jaar geleden gekocht heb was boos dat ik dr geen betaalde op had staan.
    Die heeft liever dat je een Norton o.i.d. bij hem komt kopen

Technische vaardigheid
    1. Starter
    Besturingssysteem
    Windows Vista Home Basic
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Ik heb een vraagje, ik heb ook avg, avira etc gehad op mn laptop maar zodra ze virussen hadden ontdekt kon ik ze niet betalen of ik moest de betaalde versie kopen, weet iemand hoe dit kan/wat ik hiermee moet doen.Wil graag een gratis virusscan.

Groetjes!

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Firewall
    Hoi,

Bij AVG, Antivir van Avira en Avast zullen alle gevonden virussen verwijderd worden hoor. Zorg er wel voor dat je de Free (gratis) versie hebt geinstalleerd. Ze bieden enkel de standaard virusscanner, bij het betaalde pakket krijg je ook vaak een firewall en extratjes.
    Laatst gewijzigd door Tjibbe; 11-02-12 om 14:58.

Schermafbeelding van Seven of Nine
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware 8.1
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xPrincessY Bekijk Berichten
    Wil graag een gratis virusscan.
    Dit is een zeer goede gratis antivirus scanner... http://www.av.eu/nl/avast_antivirus_...ree_Antivirus/

En om je pc eens goed op te schonen is deze gratis scanner aan te bevelen Emsisoft Emergency Kit 1.0 ... http://www.emsisoft.nl/eek/index.htm

Deze scanner moet je handmatig starten / updaten en eens in de zoveel tijd eens een scan uitvoeren...

Schermafbeelding van Google
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Comodo
    De zandbox van avast is uit de free versie eruit gehaald wat alweer een minder veilig gevoel geeft. Nochtans hadden ze beloofd om meer functies aan toe te voegen. De nieuwe functies komen alleen in de pro versie terecht. Ook is hulp op afstand in de gratis versie eruit gehaald. Avast wordt meer en meer een pure antivirus en niets meer, ze proberen alleen maar te dwingen om over te schakelen naar de Pro versie. Voor mij is de gratis versie van avast "terug" berg afwaarts aan het gaan.

Waarschijnlijk door de grote populariteit van avast dat vele functies daardoor worden eruit gehaald om zoveel mogelijk mensen te kunnen dwingen om naar de pro versie over te schakelen.

Ik spreek uiteraard over Avast 8. Versie 7.1 valt voorlopig nog mee, maar zal over paar maand waarschijnlijk worden verplicht voor een upgrade naar Avast 8 (fail). Ik ben overgeschakeld naar een krachtiger gratis antivirus. Namelijk comodo internet security (helaas alleen voor een gevorderde gebruiker!)

Pagina 5 van de 5 EersteEerste 12345

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten