SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 678910
Resultaten 181 tot 195 van de 195
    Hoofd businessbeveiliging Schermafbeelding van Eagle Creek

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Enterprise 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Hoe ben je bij Netrunner uitgekomen?
    Heb je ervaring met Mint? Die wordt ook vaak gezien als modern en gebruiksvriendelijk.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Donateur premium Schermafbeelding van christian1122
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Anders
    Firewall
    bij youtube stond er een filmpje bij aanbevelingen waarin verschillende distro's vergeleken werden en mijn oog viel toe op netrunner.
    ik heb wel eens van mint gehoord maar niet zelf gebruikt. het ziet er ook wel mooi en makkelijk uit.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Gebruik je het ook echt veel of meer voor experimenteren en leren?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Anders
    Firewall
    ik gebruik het nu ipv windows (ik heb windows 8 nog wel als dualboot om over een tijdje de nieuwe call of duty te kunnen spelen omdat dat waarschijnlijk niet soepel werkt in een virtual machine)
    ik loop nu helemaal achter op het gebied van windows iedereen keek vanochtend verbaasd op toe ik niet wist dat windows 8.1 al uit was :P

ps. heeft iemand misschien verstand van bumblebee? ik heb het geinstalleerd op de ubuntu manier (via terminal) en ik kreeg geen errors ofso maar ik zie ergens een icoontje om het te starten. moet dit via terminal of heb ik hem verkeerd geinstalleerd

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Windows 8.1 is nog niet uit .

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Anders
    Firewall
    dan is windows 8.1 nog in beta dus...
    dan zouden er rechts onderin witte letters moeten staan met het versienummer toch?
    dat stond er niet bij de student dus ik ging er van uit dat hij al uit was (en een collega zei ook dat hij uit was)

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Eind oktober verschijnt Windows 8.1 en nu is hij RTM.

Schermafbeelding van captain kirk
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Anders
    Antivirus
    Essentials, Avast, Panda
    Firewall
    Windows FW, ZoneAlarm
    Voor mijn werk (onderwijs) onlangs zes laptops met Ubuntu geïnstalleerd. Wat mij erg beviel was de vlotte installt8ie en geen gedoe met aparte drivers installeren. Ook geen gezeur met licenties e.d. is erg prettig.
    Uit het softwarecentrum diverse onderwijsprogramma's gehaald waar de leerlingen zeer enthousiast over zijn. Tot nu toe bevalt het systeem mij goed en is het op dit moment voor mijn werk een aangename en ook financieel aantrekkelijke en prettige aanvulling.
    Greetings, Captain Kirk

Follow me on Twitter

Schermafbeelding van Bogart
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64 bits
    Antivirus
    Bitdefender Security 2016
    Firewall
    Ik heb een tijdje Xubuntu 14.04 gedraaid - beter gezegd : er mee geëxperimenteerd - op een oudere desktop waar Windows Xp op stond. Het geheel startte op via dual boot.

Vooraf had ik nog enkele distro's uitgetest vanaf een schijfje, nl. Damn Small Linux, Puppy Linux, Zorin, maar (X)Ubuntu beviel me toen best. Installatie verliep héél vlot, tegen alle verwachtingen in dus ...

Toen Windows XP er tenslotte volledig de brui aan gaf, startte ik de desktop op met een schone lei en installeerde als enig OS Linux Mint XFCE 13.1. Zo ging het experiment verder en zijn we momenteel al een heel eind gevorderd.

Linux is niet zo eenvoudig als velen wel willen beweren. Natuurlijk komt de ervaring om de hoek kijken om te oordelen of een OS al of niet eenvoudig te onderhouden is. Oefening baart kunst.

Toch gaat de reeks verder en installeerde ik op een laptop met Windows 7, in dual boot, Linux Mint 17.1 Rebecca Cinnamon (wat een titel). Deze dual installatie draait redelijk vlot, misschien ook door de reeds puberale ondervinding met Linux Mint 13.1, die ook nog op de desktop draait.

Al met al een zeer leuke ervaring, maar als je Windows gewoon bent, is het wennen om (definitief) over te schakelen naar een Linux Distro.
    Eerlijk, ik zou het mij (nog) niet kunnen voorstellen.

In ieder geval als je zeker bent van je eigen mogelijkheden, ga er voor, het is immers een ervaring rijker.
    Laatst gewijzigd door Bogart; 12-04-15 om 20:36. Reden: Verbetering spelfout
    " Le coeur a ses raisons que le raison ne connaît point.” (Blaise Pascal)
    Besides Microsoft Windows 7, still happy with Linux Mint Maya 13 XFce on an outdated desktop and delighted with Linux Mint 17.3 Rosa Cinnamon on an old timer laptop

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Is jouw ervaring met Mint puberaal of vind je het OS puberaal overkomen?
    Van XP naar Mint is denk ik een veelgehoorde overstap.

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Firewall
    Nee, Mint is allesbehalve puberaal te noemen. Eerder was mijn ervaring net voldoende om het klaar te spelen.
    Mint heeft vele gelijkenissen met XP en dat scheelt.
    Besides Microsoft Windows 7, still happy with Linux Mint Maya 13 XFce on an outdated desktop and delighted with Linux Mint 17.3 Rosa Cinnamon on an old timer laptop

Schermafbeelding van swake12
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Antivirus
    Avira
    Firewall
    Windows Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bogart Bekijk Berichten
    Nee, Mint is allesbehalve puberaal te noemen. Eerder was mijn ervaring net voldoende om het klaar te spelen.
    Mint heeft vele gelijkenissen met XP en dat scheelt.
    Linux Mint heeft 4 werkomgevingen. Cinnamon, Mate , KDE en Xfce . Xfce lijkt het meest op het verouderde Windows XP .
    Ik werk al bijna 6 jaar met verschillende distro's en Linux laat me zowat terug denken aan het DOS tijdperk . Commando's invoeren in het terminalvnster . Zelf vind ik dit echt heel jammer dat het oude vertrouwde DOS opdrachtprompt scherm uit Windows verdwenen is . Bij wijze van spreken is het er nog , maar het invoeren DOS commando's is verdwenen . Lekker wat batchfiles schrijven en proberen, ja ik mis die tijd soms en nu kan ik lekker commando's invoeren in Linux. Linux is een zeer leerrijk OS naar mijn mening . Wat anders dan Windows maar je past je snel aan dit OS aan . Mijn visie op Windows ? Het is bijna een even veilig OS als Linux , als je weet hoe Windows op de juiste manier te gebruiken .
    Multiboot : Windows 7 / Linux Mint / OpenSuse
    Dualboot : Windows 7 / Ubuntu

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Zelf vind ik dit echt heel jammer dat het oude vertrouwde DOS opdrachtprompt scherm uit Windows verdwenen is . Bij wijze van spreken is het er nog , maar het invoeren DOS commando's is verdwenen .
    Hoezo? De command prompt is aanwezig in alle versies van Windows, van Windows 2000 t/m Windows 10.
    Sinds Windows Vista kennen we PowerShell: een veel krachtiger prompt.

Windows Server 2016 komt zelfs in smaken die geheel bestaan uit een prompt-besturing, waar een GUI niet eens meer te activeren is.

Schermafbeelding van swake12
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Antivirus
    Avira
    Firewall
    Windows Firewall
    Klopt , maar als ik een batchfile wil maken met opdracht copy con en dan F6 toets druk om te saven word batchfile gesaved.
    Wanneer ik dan de batchfile aanroep word het niet herkend als interne of externe opdracht .
    Multiboot : Windows 7 / Linux Mint / OpenSuse
    Dualboot : Windows 7 / Ubuntu

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Firewall
    Wat werd er hier lekker gekletst over Linux en zo. Toch niet allemaal dit OS de rug toegekeerd ?

Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 678910

Forum Rechten