SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 9 van de 9
    Hoofd businessbeveiliging Schermafbeelding van Eagle Creek

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Enterprise 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9

Ervaringen met Backup4all

Hey!

Ik zou hier graag wat ervaringen met Backup4all delen.
    Zelf ben ik enkele jaren geleden tegen het programma aangelopen toen ik voor een opdracht op zoek was naar een goed backupprogramma.
    Ik vond uiteraard meerdere programma's, maar in de semi-professionele categorie (en het daarbij behorende prijskaartje) vond ik deze er meteen uitspringen.

Ik heb de link bewaard voor later gebruik en ben er even niet meer mee bezig geweest. Een jaar later had ik voor een bedrijfsomgeving een degelijk Backup programma nodig. Backup4all heb ik hiervoor uitgeprobeerd en was wat ik zocht. Inmiddels draaien op alle cliŽnts de standard-edition draaien en op de server de professional edition.

Ook bij een ander bedrijf (klein netwerk) heb ik naar volle tevredenheid Backup4all professional draaien. De mogelijkheid om naar FTP te backuppen, geopende bestanden te kunnen backuppen en logs per E-mail binnen te krijgen vind ik waardevolle zaken.

Ook thuis maak ik gebruik van de Pro Editie (ik werk vooral met Pro Edities, houd nu eenmaal van nuttige toeters en bellen). Dagelijks worden de backups doorgesluisd naar mijn NAS.
    Grappig zijn ook de plugins voor allerhande programma's. Je hebt er echt geen omkijken naar, want je plugt hem in () en de boel wordt gebackupped.

Kortom: voor niet veel geld een degelijk programma!

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeŽriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Ik heb het programma leren kennen via een Nucia lid. Ik gebruik het op kantoor (klein bedrijfje, servertje) en maak elke nacht een backup naar een online-server.

Tot op heden geen noemenswaardige problemen mogen ontdekken. Het programma werkt snel en is gebruiksvriendelijk.

Jammer dat ik nog niet van de Nucia-korting wist .

Schermafbeelding van BendeBoy
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Enterprise 64
    Antivirus
    Bullguard
    Firewall
    Bullguard
    Blog Berichten
    4
    EC heeft me erover verteld en moet zeggen dat ik er wel tevreden mee ben... gebruik het nu op een website die ik onderhoud... en werkt goed, snel en vertraagd niet... ^^

Schermafbeelding van BendeBoy
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Enterprise 64
    Antivirus
    Bullguard
    Firewall
    Bullguard
    Blog Berichten
    4
    Een aantal minuten geleden is een server die ik onderhoud "gehackt", althans een nieuws systeem door een lek en is daar enorm veel mee gekloot. Met drie klikjes heb ik alles dankzij backup4all binnen 2 minuten terug kunnen zetten.

Hoofd businessbeveiliging Schermafbeelding van Eagle Creek

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Enterprise 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Jaha, dŠt is nou de bedoeling .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeŽriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Schermafbeelding van Cojja
    Antivirus
    NOD32 Antivirus
    Firewall
    Windows Firewall
    Elke dag na het opstarten van mijn computer wordt er een backup gemaakt. Ik merk er helemaal niets van maar het geeft mij toch een veilig gevoel.

Schermafbeelding van NiekR
    Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Windows XP Media Center
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    De back-ups maken gaat goed. Gelukkig nog nooit een back-up in hoeven te zetten. Zal het eens aanraden, aan kennissen.

Schermafbeelding van guike
    Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows Vista Business
    Antivirus
    NOD32 Security Suite
    Firewall
    NOD32 Security Suite

Ervaringen met Backup4all

Beste,

ondertussen het programma aangekocht met een korting van 25 %

Ik heb al veel backup software getest en ik moet zeggen dat Backup4all een van de betere is.
    Bedankt voor de tip Eagle Creek.

Guike
    Laatst gewijzigd door Eagle Creek; 16-05-08 om 02:47. Reden: Post gekopieŽerd vanuit andere thread in ervaringen thread.

Schermafbeelding van DillonDarko
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
    Firewall
    --
    Laatst gewijzigd door DillonDarko; 11-09-10 om 13:44.

Forum Rechten