SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 46
    Lid van Verdienste Schermafbeelding van Michael4446
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Nieuwste versie SUPERAntiSpyware vindt meer hardnekkige malware

Het bedrijf SUPERAntiSpyware.com heeft een grote update voor haar SUPERAntiSpyware-software uitgebracht. De update is voor zowel de Free Edition als de Professional-versie beschikbaar. Het programma SUPERAntiSpyware wordt door meer dan 10 miljoen mensen gebruikt en groeit nog steeds in populariteit. Dit innovatieve programma beschermt gebruikers tegen onder andere spy- en adware, trojans, rootkits, wormen en dialers. SUPERAntiSpyware richt zich vooral op het detecteren en verwijderen van hardnekkig malware, die andere scanners laten liggen. Nick Skrepetos van SUPERAntiSpyware.com laat weten dat versie 4.21 gebruikmaakt van de nieuwste generatie scantechnieken, waarmee de recentste malware gedetecteerd kan worden. Hij voegt eraan toe dat deze nieuwe infecties vaak niet opgemerkt worden door programma's die gebruikmaken van conventionele scan- en detectietechnieken.

SUPERAntiSpyware detecteert en verwijdert meer dan 1 miljoen ongewenste en gevaarlijke applicaties als Vundo, Media-Codec, AntiVirus 2008, SmitFraud, and ZLob. Om gebruikers optimaal te beschermen wordt de database met definities dagelijks bijgewerkt. Gebruikers ontvangen daardoor elke dag een update, waarna ze ook beschermd zijn tegen de laatste dreigingen. SUPERAntiSpyware.com biedt twee verschillende versies aan. SUPERAntiSpyware Free Edition is volledig kosteloos te gebruiken, en detecteert en verwijdert alle malware van het systeem. De betaalde Professional-versie biedt daarnaast ook nog real-time bescherming aan. Hiermee wordt verhinderd dat nieuwe malware zich kan installeren op de computer. Tevens kunnen gebruikers met de Professional-versie scans inplannen.

Wereldwijd wordt SUPERAntiSpyware ingezet om om malware te verwijderen van systemen van Dell, HP, en AT&T. Ook wordt SUPERAntiSpyware aangeraden op populaire beveiligingsfora als MajorGeeks.com, Wilders Security, CastleCops. SUPERAntiSpyware Professional kost $29.95 en gebruikers krijgen hierbij één jaar lang updates. Het programma is te downloaden van www.superantispyware.com en kun je gebruiken in combinatie met Windows 98SE, ME, 2000, Media Center, 2003, XP en Vista.

Technische vaardigheid
    1. Starter
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Firewall
    Deze software staat standaard altijd op aan, dus dit betekend dat hij opstart bij het opstarten van windows. Is dit nodig ?

Schermafbeelding van Seven of Nine
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware 8.1
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pakestok Bekijk Berichten
    Deze software staat standaard altijd op aan, dus dit betekend dat hij opstart bij het opstarten van windows. Is dit nodig ?

Gratis versie lijkt mij niet.! Betaalde versie wel i.v.m realtime bescherming...

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pakestok Bekijk Berichten
    De gratis versie die geen bescherming biedt start standaard automatisch mee op met Windows, maar dit is niet nodig. Deze instelling kun je binnen het programma wijzigen.

Schermafbeelding van CaptainLouis
    Technische vaardigheid
    1. Starter
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Antivirus
    Norton
    Firewall
    Norton
    En kan genoemde " SUPERAntiSpyware " ook naast/parallel met een Norton 360 werken ?? En verwijderd de Free-Edition ook de gevonden malware ??
    Want scannen op malware is een, maar het verwijderen is toch vaak een ander verhaal

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    De gratis versie van SuperAntiSpyware verwijdert ook gevonden malware. Dit is ook in het bericht terug te lezen.

SUPERAntiSpyware Free Edition is volledig kosteloos te gebruiken, en detecteert en verwijdert alle malware van het systeem.
    SuperAntiSpyware kan indien gewenst samenwerken met Norton 360 maar dit is niet nodig omdat Norton 360 een compleet beveiligingspakket is dat ook beschermt tegen de malware die SuperAntiSpyware detecteert. Beide programma's naast elkaar gebruiken is dus niet nodig, en zorgt voor onnodige afname van de systeemprestaties.
    Ben je blij met de hulp die we gegeven hebben? Jouw bijdrage wordt zeer op prijs gesteld om ons werk te kunnen voortzetten. Uiteraard is dit volledig vrijblijvend en vrijwillig.

Hoofd businessbeveiliging Schermafbeelding van Eagle Creek

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Enterprise 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Norton 360 mag dan een antispyware-module aan boord hebben maar de praktijk wijst toch uit dat een losse externe applicatie toch vaak beter presteert. Heeft een beetje te maken met de invalshoek die de programma's gebruiken.

Het draaien van Norton en SAS naast elkaar, realtime, kan inderdaad weer extra vertragen.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Schermafbeelding van Sseb
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Ubuntu
    Antivirus
    NOD32 Antivirus
    Firewall
    Windows Firewall
    Grappige naam, nog nooit van gehoort

SUPERAntiSpyware.
    klonk in mijn oren meer als een malware/spyware programmatje.
    netzoals bij die slechte adds en popups.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    SuperAntiSpyware heeft zich opgewerkt van een middenmoter tot een uitstekend programma.
    Ben je blij met de hulp die we gegeven hebben? Jouw bijdrage wordt zeer op prijs gesteld om ons werk te kunnen voortzetten. Uiteraard is dit volledig vrijblijvend en vrijwillig.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    De naam doet inderdaad vermoeden dat het om een schreeuwerig nepprogramma gaat en veel mensen dat dat ook zo is. Niets is minder waar gek genoeg.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Schermafbeelding van Seven of Nine
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware 8.1
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
    De naam doet inderdaad vermoeden dat het om een schreeuwerig nepprogramma gaat en veel mensen dat dat ook zo is. Niets is minder waar gek genoeg.
    Hetzelfde geldt voor het Uiterlijk...

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Dat kan ik niet ontkennen .

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64 bits
    Firewall

Lightbulb

De naam doet inderdaad vermoeden dat het om een schreeuwerig nepprogramma gaat en veel mensen denken dat ook zo is. Niets is minder waar gek genoeg.

Hetzelfde geldt voor het uiterlijk...
    Dat kan ik niet ontkennen.
    Dat heb je ook bij een mooie vrouw qua uiterlijk. Je kunt beter kijken naar inhoud, diepgang, intelligentie en of ze liefdevol is.

Schermafbeelding van hendricus
    Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    ....maar als ik nu de geheel opgetuigde kerstboom van alle door jullie geadviseerde spy- en spam vangers al gebruik, wat moet ik dan nog met dit nieuwe product? Wordt het niet te veel allemaal?
    groetjes, Hein

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Of SuperAntiSpyware een nuttige aanvulling kan zijn, is zonder te weten welke programma's je precies gebruikt, lastig te zeggen. Maar het klopt dat je goed moet oppassen dat je niet te veel malwarescanners installeert, zeker als die ook nog eens op de achtergrond meedraaien om je computer te beschermen.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendricus Bekijk Berichten
    ....maar als ik nu de geheel opgetuigde kerstboom van alle door jullie geadviseerde spy- en spam vangers al gebruik,
    Je hoeft niet -alles- te gebruiken wat wij adviseren. De enige combinatie is wat sterker dan de andere en niet iedereen heeft hetzelfde nodig .

Schermafbeelding van hendricus
    Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Ik wil er toch nog op terugkomen...de beste bescherming is toch altijd de beste bescherming? Hoezo heeft niet iedereen hetzelfde nodig.
    Het is toch prettig een standaardpakket van goeie gratis progs aan te kunnen bevelen...niet alleen van jullie naar ons, maar ook van ons naar..bv in mijn geval mijn dorpsgenoten.
    Er zijn zoveel goeie progs die gratis zijn - naast al die rommel waar jullie een perfecte lijst van bijhouden....
    groetjes, Hein

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Er is geen 'beste'. Niet iedereen heeft hetzelfde surfgedrag en dezelfde wensen. Ik kan met heel wat minder beveiliging af dan sommigen van mijn familieleden.

Natuurlijk is er een soort standaardpakket wat je in generaliteit kunt adviseren. Maar dat sluit niet altijd prima aan bij iemands wensen.

Fleetwood Mac
    Guest

Nieuwste versie SUPERAntiSpyware

SuperantiSpyware is al jaren oud en altijd al redelijk tot goed geweest.
    Laatst heb ik het zelfs nog een maand uitgeprobeerd,en ja het vond niks.

Nou had ik daarvoor Prevx en a-squared AM draaiende en ik was nieuwsgierig of Goodold SuperantiSpyware nog steeds voldeed.

Na die test periode zette ik die genoemde programma"s terug met als resultaat dat die ook niks vonden.

Als hij nou nog beter is dan eerst, behoort SAS inderdaad tot de beteren.

Schermafbeelding van SlasH
    Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Avira AntiVir Premium
    Firewall
    Windows Firewall
    Op een gegeven moment zal de beveiligingssoftware die nu hoog staat aangeschreven ingehaald worden door weer veel betere software.
    (Whats new?)

Daarom is het verstandig om ook altijd een jaarlicentie nemen voor Antivirus/Malwaresoftware en niet te kiezen voor 2 of 3 jaar.

Je moet je op een gegeven moment ook niet meer blind staren op termen
    als 'beste Antivirussoftware, hoge detectiegraad' ed.
    Allemaal Marketingpraat, Business as usual.

Is SAS nu beter of slechter als Malwarebytes, a-squared?
    Volgens mij zitten deze 3 scanners allemaal wel zo'n beetje op hetzelfde nivo.

Ik heb expres is wat Malware naar binnen geloodst en daarna alle 3 de bovengenoemde software laten zoeken.
    Ze vonden alle 3 exact hetzelfde de 1 niet meer of minder dan de ander.

Alleen Windows Defender draait na mijn bescheiden mening mee op je PC voor spek en bonen.
    Want deze Antispyware Software van Microsoft vindt bijna nooit wat, althans niet op deze PC.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten