SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 46 van de 46
    Donateur premium Schermafbeelding van christian1122
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Anders
    Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door francisdg Bekijk Berichten
    Wat is dan de beste combinatie van ****gratis**** anti spyware?
    ik heb dat een keer allemaal uit zitten testen en genoteerd maar dat is al weer een jaar geleden en heb ik niet meer bij de hand
    een paar goede on-demand scanners:
    hitman pro (mijn favoriet)
    malwarebytes
    panda cloud cleaner
    kaspersky security scan
    en dr. web cure it is volens mij ook wel goed

ik vind superantispyware niet echt geweldig vergeleken met de programma's hierboven
    maarja ik mag niet klagen ik heb de betaalde versie namelijk gratis voor een jaar gekregen

Schermafbeelding van JimB
    Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64 bits
    Antivirus
    Norton Security
    Firewall
    Norton Security
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christian1122 Bekijk Berichten
    ik vind superantispyware niet echt geweldig vergeleken met de programma's hierboven
    maarja ik mag niet klagen ik heb de betaalde versie namelijk gratis voor een jaar gekregen
    Ja, wat is geweldig voor een real-time versie is SAS wel wat stilletjes. Ik heb het nu zo'n half jaar en alhoewel hij bijna dagelijks nieuwe definities upload, blijft het programma vrij stil. Na een scan vind het dan wel meestal een en ander, vnl bad cookies. Af en toe mag een programma voor mijn part wel eens laten weten dat het een vis heeft gevangen. MBAM vertrouw ik zo niet omdat het al eens malware gedetecteerd heeft in het verleden dat al verwijderd was. Dus darr houd ik het bij de no real-time versie. Maar dat gij nog met Comodo schijnt te werken verbaasd mij wel heel erg.

Daar heb ik en een massa andere gebruikers op hun forum nooit antwoord of laat staan een oplossing gekregen voor het hoog CPU verbruik van hun Internet Security product (zo'n jaar geleden). Comodo ? over my dead body !

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Anders
    Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JimB Bekijk Berichten
    Maar dat gij nog met Comodo schijnt te werken verbaasd mij wel heel erg.

Daar heb ik en een massa andere gebruikers op hun forum nooit antwoord of laat staan een oplossing gekregen voor het hoog CPU verbruik van hun Internet Security product (zo'n jaar geleden). Comodo ? over my dead body !

ach tijden veranderen vroeger was hitman pro ook niks en nu is het een van de beste on-demand scanners
    ik heb het probleem een jaar geleden volgens mij ook gehad maar na een herinstallatie was dat toen opgelost.
    ik heb er de afgelopen 2 maanden (ik heb comodo weer sinds 2 maanden nu) helemaal geen problemen gehad en ik vind het de beste gratis antivirus die er is vooral door de HIPS die is echt geweldig

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Norton Security
    Firewall
    Norton Security
    Dat hoog CPU verbruik ervan hebt gij ook meegemaakt ? Dat was erg en er kwam maar geen antwoord op hun forum. Een van de redenen dat ik zo'n programma niet meer vertrouw is dat het ze blijkbaar niet schijnt te interesseren wat de consument ervaart. Ondertussen blijven ze maar niewuwe producten aan de lopende band maken/uitvinden. Dat schept geen vertrouwen.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Anders
    Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JimB Bekijk Berichten
    Dat hoog CPU verbruik ervan hebt gij ook meegemaakt ? Dat was erg en er kwam maar geen antwoord op hun forum. Een van de redenen dat ik zo'n programma niet meer vertrouw is dat het ze blijkbaar niet schijnt te interesseren wat de consument ervaart. Ondertussen blijven ze maar niewuwe producten aan de lopende band maken/uitvinden. Dat schept geen vertrouwen.
    maar bij de gratis versie heb je ook geen suport
    op het forum word je ook alleen maar door medegerbuikers geholpen
    als je de betaalde versie hebt, heb je live chat en kan je ze ook bellen

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Norton Security
    Firewall
    Norton Security
    Klopt. Maar op dat forum zitten er toch ook kenners dacht ik. En geloof je nu dat als er een oplossing was (geweest) voor dat hoog CPU gebruik dat ettelijke gratis gebruikers ondervonden dat die oplossing ervoor niet zou doorgesijpeld zijn naar het publiek forum ? Trouwens op zo'n forum zitten ook wel mensen die een betalende versie hebben. Nee, ze maken gewoon teveel software. Maar we zijn van het originele SAS topic aan het afdwalen ...

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten