SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Blunderfilter

Schermafbeelding van Internetnubje
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Antivir
    Firewall
    Windows Firewall

Blunderfilter

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=DMF09102008_037
    Blunderfilter Gmail moet surfers tegen zichzelf beschermen

Google is van plan dronken en emotionele gebruikers van Gmail tegen zichzelf beschermen. Mensen die in de late uren vaak mailtjes sturen waarvan ze later spijt krijgen, moeten eerst een vijftal wiskundige vragen oplossen voor het mailtjes gestuurd wordt.
    In de late avonduren en de weekeinden moeten gebruikers van de nieuwe zogeheten goggles-software voortaan vijf simpele wiskundige vragen binnen een minuut beantwoorden, voordat de mail verzonden wordt.

Het programma is bedoeld om te voorkomen dat mensen mailtjes sturen waar ze later spijt van krijgen.

'Soms stuur ik berichten die ik niet zou moeten sturen', aldus Gmail-ingenieur Jon Perlow. 'Zoals die keer dat ik mijn ex-vriendin 's avonds mailde dat ik haar terug wilde.'

Gebruikers van Gmail kunnen zelf instellen of en wanneer goggles (Engels voor bril) actief is. 'Het programma verifieert of je echt het bericht wilt verzenden', aldus Perlow.

'En hoe kun je beter bepalen of je in de juiste gemoedstoestand bent dan door een aantal sommen op te lossen.'

vdy (anp)

Benieuwd of het zal aanslaan . Iemand die dit kan gebruiken?
    Laatst gewijzigd door Internetnubje; 09-10-08 om 19:27.

Forum Rechten