SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 5 van de 53 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 1049
    Schermafbeelding van EotT
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Windows Firewall
    Is het eigenlijk mogelijk om bij gemaximaliseerde vensters geen transparante randen en taakbalk te hebben (zoals in vista)?

Schermafbeelding van Soulkeeper
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
    Antivirus
    Antivir
    Firewall
    PC Tools Firewall Plus
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus abc Bekijk Berichten
    Voor wie dat ook vindt.

(Het klopt nooit tot op de MB precies.)
    Die heb ik ook gevonden en gemerkt dat er bij mij ook niets écht vrij is, ja 11 MB.

Ik weet dat veel geheugengebruik goed is voor de responsiviteit en het cachen van data, maar waar ik op doel is het vaste geheugengebruik zonder prefetchdata. Die had wel lager gekunt zodat je meer overhoudt voor je cache Het vaste geheugen (groene deel) is niet voor jou bruikbaar, maar heeft het systeem nodig om te werken. Donkerblauw is de cache en ik ben het met je eens dat die maximaal mag zijn, dat was hij in XP ook. Als ik een game speel en ik sluit hem af blijft die game in de cache staan en als ik weer verder wil spelen kan hij hem zo uit de cache halen, die materie ken ik.

Echt vrij geheugen is ongebruikt geheugen en daarom had ik de groene balk korter willen zien en de blauwe langer...

Wel vind ik de "in-use" waarde gelijkwaardig als bij jouw systeem.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EotT Bekijk Berichten
    Is het eigenlijk mogelijk om bij gemaximaliseerde vensters geen transparante randen en taakbalk te hebben (zoals in vista)?
    Dat viel mij dus ook op. Tot zover heb ik die setting nog niet kunnen vinden.
    Laatst gewijzigd door Soulkeeper; 03-04-09 om 16:51.

Schermafbeelding van Guus abc
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 32
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soulkeeper Bekijk Berichten
    Donkerblauw is de cache en ik ben het met je eens dat die maximaal mag zijn, dat was hij in XP ook.
    Mijn ervaring is juist dat XP meer geheugen ongebruikt laat. Onder XP ziet het er in Taakbeheer na een tijdje meestal ongeveer uit zoals hieronder. Met ruwweg 350 MB in gebruik en een krappe 1 GB in cache, blijft er in dit geval ruim 700 MB RAM ongebruikt. Dat is zonde, en wat dat betreft doen Vista en 7 het beter. En dat merk je vooral in de opstarttijd van applicaties.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 32
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    (Had deze post over het hoofd gezien. )
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
    Office 2003 draait er nog op, Office 2000 volgens mij niet meer.
    Office 2000 draait ook onder 7. Probleem is alleen dat de Office Update-site dan niet werkt (ook niet onder Vista trouwens). Dus je moet alle service packs en overige updates handmatig installeren. In Windows 7 ben ik nu Open Office dus eens aan het proberen, en dat valt niet tegen.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Windows Firewall
    Office 2000 draait ook onder 7. Probleem is alleen dat de Office Update-site dan niet werkt (ook niet onder Vista trouwens). Dus je moet alle service packs en overige updates handmatig installeren. In Windows 7 ben ik nu Open Office dus eens aan het proberen, en dat valt niet tegen.
    Je kan office makkelijk met windows update updaten Gewoon Microsoft update aanvinken (zie screenshot)
    (screenshot is van vista, maar zal met 7 ook wel zo zijn)

KLIK HIER voor een vergroting!
    (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 32
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Je kan office makkelijk met windows update updaten
    Dat kan vanaf Office XP, maar Office 2000 is daar altijd buiten gebleven.
    Onder XP werkt de update-site in ieder geval nog nog.
    Onder Vista en 7 niet meer, dus updaten moet dan echt helemaal handmatig: klik.

Hoofd businessbeveiliging Schermafbeelding van Eagle Creek

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Enterprise 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Onder Vista en 7 niet meer, dus updaten moet dan echt helemaal handmatig: klik.
    Doel je op Office XP of Office in het algemeen?

Office 2000 draait ook nog, duidelijk. Het is wel zo dat Office 2000 op Vista al problemen geeft, waaronder met Outlook. Ik neem aan dat dat met 7 alleen maar erger is.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Windows Firewall
    Dat kan vanaf Office XP, maar Office 2000 is daar altijd buiten gebleven.
    Ik had office 2007 gelezen Komt door al die 7's in dit topic

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
    Antivirus
    Antivir
    Firewall
    PC Tools Firewall Plus
    Ik had office 2007 gelezen Komt door al die 7's in dit topic
    Die is wel goed

Vandaag in 92 minuten even build 7068 naar beneden gehaald en ik ga zo even kijken wat er allemaal beter geworden is

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Al die tussentijdse -onofficiele- builds zijn helemaal niet altijd beter. Soms worden functies aangepast, of zelfs uitgeschakeld voor testdoeleinden. Nieuwer is beter gaat hier niet voor op. Er kunnen nieuwe zaken inzitten mar het is helemaal niet gezegd dat dit in de uitendelijke versie ook zal zitten.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Windows Firewall
    Maar er is toch meer kans dat bugs van een vorige build er in een nieuwere build uit zijn. (er kunnen wel weer nieuwe bugs zijn..)
    Sinds de vorige officiele build (7000), is er toch wel een en andere veranderd/geoptimaliseerd.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
    Antivirus
    Antivir
    Firewall
    PC Tools Firewall Plus
    Ik merk wel dat Windows 7 zelf veel vlugger is met reageren op Windows zaken en de nieuwe geluiden zijn op gitaar gebaseerde geluiden.

In de EULA staat dat deze build tot de Release Candidate behoort en geldig is tot en met 1 maart 2010.

Volgens mij is hetgeen wat in een RC zit ook wat je mag verwachten bij het RTM product.

De Feedback optie is overal weggehaald en staat ook niet op het bureaublad. Verder nieuwe achtergronden en kleine cosmetische verbeteringen.

Relative Links is vervangen door Web Slice Gallery.

Er was ook maar 1 update en dat was de ATK0110 utility die build 7000 niet herkende.

Van het eindproduct verwacht ik ongeveer hetzelfde al zal het een feature meer of minder zijn. Mij gaat het meer om de performance. Bij build 7000 vond ik hem niet sneller als XP, maar deze build reageert vanaf het begin stukke vlotter op commando's.

Microsoft laat zien dat Windows Vista meer een opstap was naar de nieuwe manier van computeren zoals IO throttling en een nieuwe manier van hardware aanspreken.

Het zou rechtvaardig zijn als deze performancegains ook in Vista SP2 zouden zitten, maar dan is Windows 7 in een keer niets meer waard.

De nieuwe taakbalk zou voor verwarring zorgen, maar in mijn ogen is het een verademing. Ik zie in een oogopslag wat er open staat.

Ook blijft mijn CPU tijdens internetten lekker laag staan.

Mijn reden om deze build te downloaden is om te kijken wat er verbeterd zou zijn. Eagle Creek heeft degelijk gelijk dat een willekeurge build geen afmeting is met het RTM product, maar de EULA doet me anders vermoeden.

Lid van Verdienste Schermafbeelding van Michael4446
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Build 7068 is een RC-build maar dat was elke build na build 7000 (Windows 7 Beta). In de EULA staat inderdaad Release Candidate (RC) maar dat stond er ook al bij in build 7057. Verder is build 7068 niet bedoeld voor het grote publiek en kan de definitieve RC er anders uitzien dan build 7068. Tevens kunnen er nog features uit de RC worden gehaald die dan in de RTM niet aanwezig zijn.
    Ben je blij met de hulp die we gegeven hebben? Jouw bijdrage wordt zeer op prijs gesteld om ons werk te kunnen voortzetten. Uiteraard is dit volledig vrijblijvend en vrijwillig.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Maar er is toch meer kans dat bugs van een vorige build er in een nieuwere build uit zijn. (er kunnen wel weer nieuwe bugs zijn..)
    Sinds de vorige officiele build (7000), is er toch wel een en andere veranderd/geoptimaliseerd.
    Nee, dat is dus onzin. Die tussentijdse builds die telkens uitlekken kunnen, bij wijze van spreken, bewust een gapend gat bevatten. Of helemal geen bugfixes maar extra bugs. Als een bepaalde groep mensen, of fabrikanten, significante zaken wil(len) testen kan Microsoft en dergelijke tussentijdse build aan hen verstreken. Als deze lekt en in jouw handen valt wil dat helemaal niet zegen dat je de beste/recentste versie in handen hebt.

Het is natuurlijk wel zo dat een RC niet veel zal verschillen van een RTM, maar al die tussentijdse versies zegen daar weinig over.

De nieuwe taakbalk zou voor verwarring zorgen, maar in mijn ogen is het een verademing. Ik zie in een oogopslag wat er open staat.
    Pure horror. Maargoed, dat is persoonlijk zeggen we dan maar.
    Laatst gewijzigd door Eagle Creek; 05-04-09 om 21:46.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Windows Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
    Nee, dat is dus onzin. Die tussentijdse builds die telkens uitlekken kunnen, bij wijze van spreken, bewust een gapend gat bevatten. Of helemal geen bugfixes maar extra bugs.
    Ok, daar heb je wel gelijk, maar er bestaat ook nog steeds iets zoals vooruitgang/ontwikkeling. Niet elke build is daarom beter, maar ik gebruik toch liever een recente build, dan één van een half jaar geleden. (Als je over een langere periode kijkt is nieuwere build toch meestal beter)

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    We praten hier niet over halve jaren . En buitendat: als Microsoft wil dat wij een bepaalde build uitproberen dan maken ze er wel een (semi-)publieke bèta/RC .

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
    Antivirus
    Antivir
    Firewall
    PC Tools Firewall Plus
    Windows 7 heb ik gisteravond eraf gehaald en nu ga ik verder met XP.

Windows 7 kan niet goed omgaan met HD audio 24/96. En dat is niet acceptabel. Ik hoor licht 'geknetter' (als grammafoonplaat) in het geluid en daar stoor ik me nogal aan en zo kan ik niet masteren.
    Leuke beta, maar ik kom even terug op het gapende gap.
    Er komen geen security fixes uit voor een pre-RC (geen escrow) want in al die dagen dat ik Windows 7 getest heb had ik geen updates met build 7068.
    Windows XP heeft een 'goede' geluidsdriver en het geluid is onder XP nooit een probleem geweest.

Ik moet iets corrigeren:

Mijn uitspraak dat Windows 7 sneller opstart dan Windows XP is onjuist. Met beide partities geheel gedefragmenteerd klokte ik Windows 7 van bootmenu tot usable state (desktop) in 23 seconden. Windows XP klok ik op 15 seconden exact.

Hier onder een tabelletje van dezelfde meetmethode (van NTLDR tot Desktop ready state)

Scoor ik niet beroerd met mijn al inmiddels veroudert systeem. In de zomer wordt moederbord, geheugen en processor (i7) eringezet en dan zal ik nog eens meten.

Dan moet ik ook eerlijk toegeven dat Windows 7 algemeen is afgesteld om compatibiliteit te behouden voor 80% van alle computers. Het fijntunen is een kunst die niet veel computerhobbyïsten bezitten en dat verklaart ook langere opstarttijden.
    Microsoft moet keuzes maken zodat Windows 7 ook op een EEE PC werkt of netbook, maar diezelfde code moet ook werken op een zwaar quad-core of i7 systeem.

Windows 7:

bron:
    http://www.windowsvienna.com/windows...mance-a19.html
    http://blogs.zdnet.com/microsoft/?p=1563
    Laatst gewijzigd door Soulkeeper; 10-04-09 om 19:49.

Lid van Verdienste Schermafbeelding van Michael4446
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Dit past wellicht niet in een serieus topic als dit, maar hij is wel leuk.

The change between 7068 and 7077 in numbers is 9, so I tried to find 9 changes between these two releases. Not only I succeeded in finding 9 changes (the changes are below), but I also found one new bug, that wasn’t there before.
    Tussen build 7000 en 7077 zitten dus 77 veranderingen. Wat een onzin.
    Ben je blij met de hulp die we gegeven hebben? Jouw bijdrage wordt zeer op prijs gesteld om ons werk te kunnen voortzetten. Uiteraard is dit volledig vrijblijvend en vrijwillig.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Als je het heel strikt zou nemen kun je voor elke aanpassing in de code het versienummer omhoog doen. Als men één typfout verbetert kun je dat al een nieuwe versie noemen.
    In de praktijk worden er vaak meer wijzigingen in één build verwerkt, simpelweg omdat hij alleen voor intern gebruik is.

Versie 1| Serie verbeteringen | versie 1.1.
    Laatst gewijzigd door Eagle Creek; 11-04-09 om 12:56.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 32
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soulkeeper Bekijk Berichten
    Windows 7 van bootmenu tot usable state (desktop) in 23 seconden. Windows XP klok ik op 15 seconden exact.
    Zelfde als op mijn pc.

Pagina 5 van de 53 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten