SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 15 van de 15
    Emsisoft support Schermafbeelding van Emsisoft Nederland
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium

Een high-end soundsystem voor jouw mening?

Wij zijn erg geïnteresseerd in de mening van Emsi software gebruikers. Een bericht in een tijdschrift geeft nooit goed weer hoe de software in het dagelijks gebruik bevalt. Daarom vernemen we graag van de gebruikers wat de ervaringen zijn met Emsi software programma's.

Deel je mening over de software met ons en iedereen op het internet. Het maakt niet uit of het positief of negatief is. Schrijf in een blog, forum of op een website wat jouw ervaringen zijn met Emsi software. Of het nu een paar regels zijn of een half boek, dat maakt ook niets uit.

Heb je iets geschreven en ergens gepost, stuur ons dan een link naar jouw mening naar of post de link naar jouw mening in dit topic.

Uit alle meningen kiest onze jury op 31 maart 2009 de 10 meest interessante meningen en zal daaruit 1 winnaar trekken die wordt beloond met een high-end soundsystem van Teufel. De Concept R 2 t.w.v. € 449,-

Dus geef je mening over een van de volgende producten en plaats dit ergens op internet en stuur ons een linkje waar wij jouw mening kunnen vinden of post hier een linkje naar jouw mening.

a-squared Anti-Malware 4.0
    a-squared Free 4.0
    Mamutu 1.7
    HiJackFree 3.1
    Laatst gewijzigd door Emsisoft Nederland; 05-03-09 om 09:48.

Habitué Schermafbeelding van linkforsoad
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Anders
    Antivirus
    Panda
    Firewall
    Kerio
    Blog Berichten
    1
    Ik heb een artikel geschreven over A-Squared. Op dit moment is het nog heeeeel kort, maar mijn ervaringen zullen meer in het onderwerp komen. Waar het mij om gaat is om een artikel te schrijven over een goed product, en neit over het winnen van een prijs. Ondanks dat het natuurlijk altijd leuk is .Maar dat is niet aan mij om te beinvloeden of whatever. Hieronder is in ieder geval een link naar het huidige artikel, wat gepubliceerd is. Als iemand nog leuke websites weet, tips heeft of wat dan ook mag je altijd een PM sturen

Gr, LFS.

Artikel: http://nld.pellpc.nl/software/a-squa...i-malware.html

Edit: Ik zag al in JoomlaWatch, mijn visitor software dat jullie langs waren geweest. De sectie beveiliging is nog leeg, ik weet het Ik werk er hard aan, maar moet het in mijn eentje doen
    Laatst gewijzigd door linkforsoad; 08-03-09 om 03:17.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Mooi

We vragen om de mening van de gebruikers omdat een forum van een willekeurig programma eigenlijk alleen maar gevuld wordt door gebruikers die een probleem met zo'n programma hebben.
    De gebruikers die helemaal geen problemen hebben en blij zijn met het programma hoor je meestal niet...

Stuur de link ook even naar

Habitué Schermafbeelding van linkforsoad
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Anders
    Antivirus
    Panda
    Firewall
    Kerio
    Blog Berichten
    1
    Ok, zal ik doen

Schermafbeelding van EotT
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Windows Firewall
    Ik heb alle bovenstaande producten al eens getest. Op dit moment heb ik nog Mamutu realtime draaien en doe ik af en toe eens een scan met a-squared(dus niet realtime).

Virussen heb ik nog nooit ontdekt, maar ik denk niet dat dit aan de kwaliteit van de scanner ligt, maar omdat mijn pc gewoon clean is. Aangezien het hier op Nucia aangeraden wordt/hier een officieel forum voor is, kan je al wel besluiten dat het kwalitatief goede software is. Ook nog geen last gehad van false-positives of iets dergelijks, dus ook daar geen negatieve commentaar. Heb het wel al bij kennissen gebruikt om infecties te verwijderen (en met succes).

Mamutu vind ik ook wel fijn werken. Hiervan heb ik vorig jaar een gratis licentie gekregen voor 1 jaar op Giveaway Of The Day. Deze licentie loopt nog 25 dagen. Geen idee of ik het daarna nog ga verlengen, omdat ik ook Eset smart security heb, en eigenlijk geen last heb van malware. Ook hier heb ik niet veel negatieve commentaar op, maar ook hier geldt dat ik me niet echt goed kan uitspreken over het product, omdat ik zelf geen last van malware heb. Het leuke is ook dat je kan zien wat andere gebruikers bij een melding die je krijgt, gedaan hebben. Indien je dan een melding krijgt, waarvan je niet weet wat het is, kan je je daarmee toch al een idee vormen.

Wat wel wat minder is, is het geheugenverbruik. a2service.exe (van A-squared, niet Mamutu) gebruikt meer dan 100 MB geheugen, wat toch wel aan de hoge kant is. Mamutu daarentegen gebruikt weinig geheugen.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    EotT, a-squared Anti-Malware 4 heeft ± 70 MB aan definities in het geheugen geladen. Zodoende komt het totaal geheugengebruik door a-squared Anti-Malware al snel rond de 100 MB. Jaren geleden was dat wel veel voor een programma omdat er toen veel minder geheugen in de systemen aanwezig was. Toen was er ook geen dubbele engine in a-squared Anti-Malware aanwezig en gebruikte a-squared Anti-Malware ook weer minder systeembronnen.

Het percentage van de systeembronnen dat voor de beveiliging wordt gebruikt (ongeacht welk merk/programma beveiliging) neemt nog steeds af naarmate de systemen krachtiger worden. Echter, de malware zelf wordt steeds complexer waardoor de anti-malware programma's ook steeds meer taken moeten vervullen en van nieuwe technieken worden voorzien. Wat weer resulteert in een krachtiger anti-malware programma. Die kracht moet ergens vandaan gehaald worden, dus meer systeembronnen worden aangesproken.

Schermafbeelding van EotT
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Windows Firewall
    ik snap het wel, maar wou het toch eventjes zeggen. Waarschijnlijk kan er niet zomaar gemakkelijk iets aan gedaan worden, maar in vegelijking met andere antivirusproducten, zie je toch wel dat er zijn die wat minder geheugen gebruiken. Op zich is het niet zo belangrijk, aangezien ram geheugen tegenwoordig toch amper nog iets kost.

Schermafbeelding van Seven of Nine
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware 8.1
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EotT Bekijk Berichten
    Op zich is het niet zo belangrijk, aangezien ram geheugen tegenwoordig toch amper nog iets kost.
    En ook belangrijk...! Je merkt er niets van...

Hoofd businessbeveiliging Schermafbeelding van Eagle Creek

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Enterprise 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seven of Nine Bekijk Berichten
    En ook belangrijk...! Je merkt er niets van...
    Wat bedoel je?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Ik bedoelde de opmerking van EotT over het geheugengverbruik...!

Habitué Schermafbeelding van Zegje Waard
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32
    Antivirus
    Avast Internet Security
    Firewall
    Blog Berichten
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emsi Software Nederland Bekijk Berichten
    Uit alle meningen kiest onze jury op 31 maart 2009 de 10 meest interessante meningen en zal daaruit 1 winnaar trekken die wordt beloond met een high-end soundsystem van Teufel.
    Ik word een beetje nieuwsgierig....het is al 2 april.
    Tot 20 tellen, dat is past een kunst!

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Was zelf ook nieuwsgierig. Even gevraagd hoe 't zit en kreeg te horen dat vanavond bekend wordt gemaakt wie de gelukkige winnaar is.
    Waarschijnlijk wat vertraging hiermee door de drukte achter de schermen i.v.m. de samenwerking met Online-Armor.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Van het Engelstalige Emsi forum:

------------------------------------------------

If you thought we forgot this topic: no, not at all

Thanks for all the messages we got with your interesting feedback. It really took us some time to read everything as the number of personal opinions was really overwhelming. But now we do have the 10 nominees that may win the Teufel audio system. The names without any order or preference:

H.J. Schmidt
    Doug.Bowker
    Borgas Imahel
    Miguel Erestes
    Jeremy Rigby
    Alejandro
    Ivan Ninkovic
    Jean Mepiér
    Therese Telepski
    Jan Frinster

The lucky winner will be announced within the next days - so stay tuned!

-----------------------------------------------------------------------

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Wie het ook moge wezen, bij deze gefeliciteerd...

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Ik zou het bijna vergeten te melden.... De gelukkige winnaar is geworden;

Therese Telepski

Forum Rechten