SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 3 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 107

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
    Antivirus
    Avast! Internet Security
    Firewall
    Comodo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael4446 Bekijk Berichten
    In een hele korte periode kun je ook besmet raken. Nogmaals: de hoeveelheid tijd die je op internet besteedt is geen bepalende factor bij het kiezen van een antivirusprogramma.
    Hoezo geld besteden aan een virusscanner als er ook gratis scanners zijn die ook prima zijn. Als voorbeeld nam ik Avast! Ik hoop dat je me snapt

Hoofd businessbeveiliging Schermafbeelding van Eagle Creek

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Enterprise 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Devastation Bekijk Berichten
    Hoezo geld besteden aan een virusscanner als er ook gratis scanners zijn die ook prima zijn. Als voorbeeld nam ik Avast! Ik hoop dat je me snapt
    De discussie "hoezo betaald als gratis voorhanden is" is een hele andere dan "hoezo betalen voor kort internetbezoek" .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeŽriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Lid van Verdienste Schermafbeelding van Michael4446
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Devastation Bekijk Berichten
    Ik snap jou wel hoor, daar hoef je je geen zorgen om te maken, ik hoop dat jij mij snapt.
    Ben je blij met de hulp die we gegeven hebben? Jouw bijdrage wordt zeer op prijs gesteld om ons werk te kunnen voortzetten. Uiteraard is dit volledig vrijblijvend en vrijwillig.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
    Antivirus
    Avast! Internet Security
    Firewall
    Comodo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
    De discussie "hoezo betaald als gratis voorhanden is" is een hele andere dan "hoezo betalen voor kort internetbezoek" .
    Mijn excuses , je hebt gelijk. Ik bedoel natuurlijk Hoezo betalen voor kort internet bezoek.

@Michael4446 Ik snap jou wel hoor, daar hoef je je geen zorgen om te maken, ik hoop dat jij mij snapt.
    Ja , ik snap jou ook.

------------------------------------------------
    We zitten in een economische crisis , niet iedereen zit te wachten op extra kosten. Ik zou zelf ook geen virusscanner kopen van 50 euro als ik gemiddeld 5 uur per week op het internet zit en als ik krap bij kas zat. Gebruik pop-up blockers , SiteAdvisors , een virusscanner met real-time scanner , een goede firewall en een anti-malware scanner. Download geen programma's die je niet kent maar zoek informatie over het programma. Download geen illegale zooi. Als je jezelf hier aan houd hoef je toch geen betaalde?

Zo ben je ook perfect beschermd voor 0 euro.

Schermafbeelding van SlasH
    Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    Avira AntiVir Premium
    Firewall
    Windows Firewall
    Je hebt voor € 20,00 een uitstekende virusscanner, nml. Avira Antivir.
    Dus dan hoef je geen € 50,00 uit te geven voor een scanner.
    Maar de gratis alternatieven zijn ook goed de scanengine is hetzelfde, alleen zijn er minder opties, voor die extra opties betaal je dus.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Ik zou zelf ook geen virusscanner kopen van 50 euro als ik gemiddeld 5 uur per week op het internet zit en als ik krap bij kas zat.
    Maar je koopt wel een computer, wel een internetverbinding en wel een besturingssysteem. Een antivirusprogramma is net zo noodzakelijk.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeŽriek gesitueerde etablissement - komma -

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
    Antivirus
    Avast! Internet Security
    Firewall
    Comodo
    Maar je koopt wel een computer, wel een internetverbinding en wel een besturingssysteem. Een antivirusprogramma is net zo noodzakelijk.
    Een computer hoeft niet veel te kosten en een besturingssysteem is inderdaad een ander iets , je kunt het kopen voor 200 - 300 euro (Vista) of je kunt het illegaal krijgen. Zonder internet is een computer niks. (Althans dan vind ik) Als je een computer koopt dan is dat meestal om op te internetten. Ik zou ik vervelender vinden als ik geen internet heb dan dat ik een gratis anti-virusscanner had met minder functies en een lagere detectie rate. Een betaalde anti-virusscanner is niet noodzakelijk. Er zijn ook gratis anti-virusscanners die prima zijn (uiteraard minder functies) die aan de basis benodigdheden voldoen . Ik heb met gratis anti-virusscanners nog nooit problemen gehad met virussen die hun gang zijn gegaan.

Komt ook misschien omdat ik voorzichtig ben op het internet en dat kan ik natuurlijk niet van iedereen verwachten.

@SlasH

Dat was algemeen bedoeld.

Conclusie :
    Gratis antivirussoftware is prima (ligt natuurlijk aan welk merk), alleen de betaalde hebben meer functies.
    Laatst gewijzigd door Devastation; 12-05-09 om 18:48.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Een betaalde anti-virusscanner is niet noodzakelijk.
    Dat klopt maar ik reageer op het feit dat men zegt dat ze in het huidige economische klimaat liever geen geld uitgeven voor een virusscanner. Maar een virusscanner is gewoon een noodzakelijk onderdeel van de computer, net zoals gordels in de auto.
    Of je naast de gordels ook voor airbags kiest is mogelijk wel afhankelijk van je budget, maar duidelijk is dat als je je richt op veiligheid je daar toch voor zult kiezen.

Als iemand een gratis scanner wil gebruiken is dat vanzelfsprekend zonder probleem maar bedenk niet dat beveiliging een acceptabel bezuinigingspunt is.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
    Antivirus
    Avast! Internet Security
    Firewall
    Comodo
    Als iemand een gratis scanner wil gebruiken is dat vanzelfsprekend zonder probleem maar bedenk niet dat beveiliging een acceptabel bezuinigingspunt is.
    Ik heb geen betaalde nodig , zoals ik al eerder zei heb ik het onder controle hoe het met de rest zit dat weet ik niet en daar moeten ze zelf maar iets aan doen. Jijzelf kan zorgen dat je geen virussen krijgt , daar heb je geen anti-virusscanner voor nodig. Je bezoekt zelf gevaarlijke sites , en download zelf downloads met troep. Niet iedereen is afhankelijk van een (betaalde)virusscanner. Niet op de sites letten die je bezoekt vergelijk ik met dronken rijden achter het stuur.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Volledig waar.

Maar een foute klik is snel gemaakt. Net als het aansluiten van een besmette USB-stick.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate
    Antivirus
    Avast! Internet Security
    Firewall
    Comodo
    Volledig waar.

Maar een foute klik is snel gemaakt. Net als het aansluiten van een besmette USB-stick.
    Tja daar heb je een punt. Het is ook helemaal oppassen als je een bestandje krijgt op een USB-Stick van een kennis/vriend want je kan niet zien of zij het onder controle hebben.

Nu ga ik van de computer.
    Tot later.

Devastation.

Schermafbeelding van Seven of Nine
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware 8.1
    Firewall
    Online-Armor Premium
    kiezen.

Daarvoor ben ik nog steeds van mening dat een goede anti-Malware scanner onmisbaar is ( naast je virusscanner ) ...

Schermafbeelding van SlasH
    Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Avira AntiVir Premium
    Firewall
    Windows Firewall
    Omdat deze PC toch zo langzamerhand wel zijn beste tijd heeft gehad.
    En ik pas wacht met het aanschaffen van een nieuwe PC totdat Windows 7 op de markt is, neem ik meer risico's.
    Gisteren bv. nog de nodige muziekalbums gedownload via Rapidshare, Megaupload etc. terwijl de evt. gevaren ervan bekend zijn.
    Een (foute)toolbar geÔnstalleerd waarmee ik filmjes van YouTube meteen kan downloaden. G Data grijpt niet in.
    G-Data na afloop laten scannen en deze vondt niets.
    A-Squared laten scannen en die vond al 4 verdachte bestanden.
    w.o deze foute toolbar + de mogelijkheid om het te verwijderen!

Verleden week idem, Avira vondt helemaal niets, a-squared daarintegen wel.
    Dit zijn dan mijn persoonlijke ervaringen en dat wil niet zeggen dat een antivrusproduct per definitie niet goed zijn werk doet.
    Maar het zet me wel aan het denken.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows Vista Home Premium
    Antivirus
    Norman
    Firewall
    Windows Firewall
    Ik heb jaren Norton gehad, en ben toen overgeschakeld op Norman, en ik ben daar zeer te vreden van, de betalende versie

Schermafbeelding van altbus1
    Technische vaardigheid
    2.
    Besturingssysteem
    Antivirus
    MSE
    Firewall
    Windows Firewall
    Momenteel ben ik zeer tevreden van avast maarja ik ben dan ook overgestapt van onecare, hehe.
    Moest ik voor betaalt gaan zou mijn keuze vroeger uitgaan voor kaspersky, nu zou ik wel best is OA++ proberen. (Dit wel omdat ik vind dat de firewall zou leuk is)Wat me is opgevallen is dat telkens een andere de kroon spant vroeger was norton s*cks en nu zijn er steeds meer mensen die daar weer "zot" van staan. Dus gezond verstand primeert zeker?

Schermafbeelding van Jeffcoboy
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Gebruik al jarenlang Avaria.

Soms detecteert hij niet alles, maar als je dan een volledige scan doet vind hij die virussen wel.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Norman
    Firewall
    Windows Firewall
    ok bedankt

Fleetwood Mac
    Guest

Welke anti-Virus programma is het best?

Dit is een moeilijke vraag.
    Geen virusscanner is perfect maar gebruik er dan op zijn minst een Malware Scanner naast.
    Nou gebruik ik al 2.5 jaar ESET Ess + Prevx CSI-EDGE-en Prevx 3.

Gebruiks gemak geeft enorme voordelen voor mensen die hier komen Surfen en mailen.
    Alles wordt geregeld zonder tussenkomst van de Virusscanner en mocht er een Rood Scherm komen roepen ze even.
    Deze Combi aangevult met MalwareBytes (free) is ideaal.
    En veilig bovendien.

Dan heb ik het genoegen ook nog Online Armor ++ te hebben,en deze is naar mijn mening nog beter dan Eset Ess.
    Daar heb ik ook Prevx naast lopen maar er is niks te doen voor prevx 3.
    Dus waterdicht denk ik.

Oordeel?
    OA ++ en een 2de plek voor ESET Ess 4.

Ü Erelid Ü Schermafbeelding van amiek
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Avast!
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    1
    Waterdicht is de boel nooit, bedenk dat goed. De zwakste schakel in het geheel is de gebruiker zelf.
    amiek

Schermafbeelding van gup
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows Vista Home Premium 32
    Antivirus
    Avast Antivirus Free
    Firewall
    Windows Firewall
    de top 3 .
    Avira nr 1 ,omdat deze goed blokt en rustig zijn ding blijft doen.
    A-sqaured nr2 wegens deze ontzettend goed blokt,maar soms ook beetje te veel,met name veel cookies en kleine veranderingen wat gelijk de bel gaat rinkelen.
    Firewall OA als je weet hoe met firewall om moet gaan,is niks voor een leek.
    Dan maar Windows firewall.
    Zijn er al Mensen die MSE gebruiken?
    Microsoft Security essentials dus.
    Deze nu 2 dagen erop,is heel stil vindt weinig en automatische updates bezit deze niet.
    Nog geen test met virusssen gedaan,behalve wat van rapidshare,gedownload.
    even uit testen nog ,maar ja geen auto updates is wel vreemd.
    Daarbij wordt Windows Defender uitgeschakeld door MSE.
    kan wel zeggen De pc stukje sneller is geworden,maar of de scanner hier aanleiding in is,is niet te zeggen,maar valt wel op.
    Laatst gewijzigd door gup; 06-01-10 om 10:19.

Pagina 3 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten