SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 22 van de 22 EersteEerste ... 121819202122
Resultaten 421 tot 426 van de 426

Onderwerp: Opera-ervaringen

Habitué Schermafbeelding van metriod
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Macintosh OS X 10.8
    Antivirus
    Geen
    Firewall
    Mac OS X / Router
    Vandaag heeft Opera de eerste vernieuwde testversie van de browser vrijgegeven. Opera 15, die vanaf nu is gebaseerd op Chromium.

Testing very soon . Al is er wel iets waar ik minder blij van word.

One of the changes in this release is moving Opera's internal email client M2, into it's own separate product.
    Het ingebouwde e-mail programma is een van de redenen waarom ik Opera ben gaan gebruiken. Werkt gewoon heerlijk. Kan niet meer zonder.
    Nu is dit dus een apart programma geworden (momenteel de eerste release candidate).
    In beide gevallen gaat het momenteel om testversies, dus wat ik persoonlijk hoop, is dat ze twee versie van Opera gaan uitbrengen. Een MET ingebouwde e-mail client en een zonder.
    Laatst gewijzigd door metriod; 28-05-13 om 14:17.

Habitué Schermafbeelding van satshow
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Anders
    Firewall
    Er is nog geen linux versie zie ik. Zijn veel mensen die commentaar leveren op missende functies zoals de mailclient. Ben benieuwd hoe het gaat lopen want dit zijn nu juist de zaken die opera uniek maken als browser.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Macintosh OS X 10.8
    Antivirus
    Geen
    Firewall
    Mac OS X / Router
    Aan een Linux versie werken ze nog. Wat ik ook lees, is dat er in deze testversie momenteel redelijk wat standaard features niet zijn ingebouwd. Denk bijvoorbeeld aan Opera Link en de RSS reader.

De e-mail client maakt Opera inderdaad uniek, en het zou echt zonde zijn als ze dit als los programma gaan aanbieden. Zou me dan niets verbazen dat veel mensen, die vanwege dit soort features Opera zijn gaan gebruiken, Opera niet meer zullen gebruiken.

Hier zijn ook al redelijk wat reacties te vinden van mensen die, het net als ik, jammer zouden vinden als het ingebouwde e-mail programma enkel nog los zal worden aangeboden.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Macintosh OS X 10.8
    Antivirus
    Geen
    Firewall
    Mac OS X / Router
    Ben al een aantal dagen met de testversie van Opera 15 aan het spelen. Moet zeggen dat het goed draait.
    Momenteel gaat het om testversies waar nog lang niet alle standaard features aanwezig zijn.

Twee nieuwe functies vind ik persoonlijk erg handig. Het gaat om Stash en Discover.

Met Stash kun je kun je websites tijdelijk opslaan om deze later te bekijken. Door rechtsboven op het hartje te klikken, voeg je de website toe aan Stash. Dit doet me gelijk denken aan de add-on 'To-Read sites'
    Met Discover krijg op basis van interesse en je locatiegegevens artikelen te zien die je kunt lezen.

Stash:

Discover:

De vernieuwde Speed Dial:
    Het aanpassen van de zoekmachine is op dit moment nog niet mogelijk.

Wat me ook opviel, is dat de voorkeuren (instellingen) worden geopend in een nieuw tabblad in plaats van een apart schermpje.

Ben erg benieuwd naar de verdere ontwikkeling van Opera 15.
    Wat ook is veranderd, is dat Opera nu een nieuwe release cycle (releases zullen ook sneller worden vrijgegeven) zal aanbieden:

Opera Developer: Most unstable, all the cool stuff
    Opera Next: The work we are stabilizing for the next final version
    Opera (Stable): The most stable build for everyone

Habitué Schermafbeelding van satshow
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Anders
    Firewall
    Ja ik had het gelezen ziet er leuk uit. Ben benieuwd wat ze ons allemaal gaan voorschotelen de komende tijd.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Macintosh OS X 10.8
    Antivirus
    Geen
    Firewall
    Mac OS X / Router
    Vandaag is er weer een nieuwe developer update verschenen van Opera 17. De bladwijzers zijn in deze versie weer terug. Na het activeren van de Quick Access Bar, zal de bladwijzerbalk onder de adresbalk komen te staan.

Het activeren van de Quick Access Bar:

Open Opera Developer (Opera Developer? Hier is vindt je meer informatie)
    Typ in de adresbalk: opera:flags
    Activeer hier vervolgens de optie: Quick Access Bar
    Herstart Opera
    Typ in de adresbalk: opera:settings
    Onder 'User interface' plaats een vinkje bij 'Show Quick Access Bar'

Zodra je op het + icoontje klikt, kun je de huidige pagina als bladwijzer toevoegen.

Met als resultaat:

Pagina 22 van de 22 EersteEerste ... 121819202122

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten