SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 1 van de 13 1234511 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 241
    Hoofd businessbeveiliging Schermafbeelding van Eagle Creek

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Enterprise 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9

Het 'grote' Mac-topic

Een plek te hebben waar Mac-gebruikers (en iPhone-, iPod-, iLife-, iWork-, iTunes-, en andere i-productliefhebbers) hun ei kwijt kunnen, dit topic .

De nieuwste telg in de Mac OS X Familie is Mac OS X Snow Leopard.

Waar je overigens hier meer over kunt lezen, en hier met 8% korting kunt aanschaffen.
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      Mac-OS-X-10.6-Snow-Leopard-Apple-Store-U.S._1251117633625-300x299.jpg
Bekeken:   4204
Grootte:   19,5 KB
ID:        6456  
    Laatst gewijzigd door Eagle Creek; 19-11-12 om 12:57.

Schermafbeelding van MacBigfoot
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    OS X 10.10 Yosemite
    Antivirus
    Geen!
    Firewall
    Geen, zorgt router voor.
    €29,00 voor het nieuwste OS van Apple en dan toch nog 18% korting kunnen geven?

____._//////
    ___._( 0 0 )
    ---ooO-(_)-Ooo---

macOS Sierra [10.12.3] op een Mac Mini [late 2012] met 16 GB.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Schermafbeelding van Antonio_R
    Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    Dus hier kunnen vragen worden gesteeld over alles dat mee te maken heeft met de iMac, software voor de iMac en de iPhone en apps over de iPhone?

groetjes,
    Antonio
    Bedankt, Antonio

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Ja.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows Vista Home Basic
    Antivirus
    Windows Defender
    Firewall
    Raden jullie een Macbook 13'' voo 990(4gb werkgeheugen aan)?

Habitué Schermafbeelding van metriod
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Macintosh OS X 10.8
    Antivirus
    Geen
    Firewall
    Mac OS X / Router
    Zelf heb ik sinds een week een MacBook Pro 15 inch. Werkt heerlijk.
    De vraag is natuurlijk altijd wat wil je ermee gaan doen? Verder kun je ook gaan denken of je 13 inch niet te klein vindt, ga bijvoorbeeld eens langs bij een reseller, daar staan ze vaak naast elkaar en kun je het verschil zien.
    Zelf ging ik de Macbook (13 inch) met de Macbook Pro (13 en 15 inch) vergelijken, en toen zag ik dat de Macbook bepaalde dingen miste die mij wel handig leken. Hier moet je ook naar kijken. Zelf vind ik 13 inch net iets te klein.
    Hier kun je ze met elkaar vergelijken.
    Laatst gewijzigd door metriod; 27-11-09 om 14:39.

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall

Mac Met Twee Externe Monitors

Hallo mensen,

Ik heb een Mac. Naast mijn Mac aan de rechte kant heb in een tweede extern monitor staan. Ik zou zeer graag een tweede extern monitor willen plaatsen links mijn Mac.

Dus in totaal drie Monitors zeg maar. De Mac in het midden en aan beide kanten van de Mac een monitor.

Ik ben grafisch ontwerper en dat zou ideaal voor mij zijn. Helaas kan het niet. Ik heb Apple gebeld en het is dus niet mogelijk om aan een Mac een tweede extern monitor aan te koppelen.

Dat heeft te maken met de videokaart van de Mac en de sluitingen achter de Mac. Is alleen een aansluiting voor een extra monitor.

Ik heb me laten vertelen dat wel een manier bestaat. Je koopt een soort kastje. Daarin zit een videokaart. Dat sluit je aan de Mac. En op de kastje de twee monitors.

Maar het is vrij prijzig zeggen ze het kastje, ongeveer 500 euro.

En ik vroeg me af ook of het niet ongezond voor de Mac is om twee monitoren aan te koppelen. Omdat misschien de Mac videokaart het misschien niet aan zou kunnen of is niet gezond.

Als ze de Mac hebben gemaakt zonder de mogelijkheid voor het aansluiten van een tweede monitor moet daar een reden voor zijn denk ik.

En natuurlijk mijn vraag is. Weet iemand een andere manier om dit te doen? dus twee monitoren aan een Mac te koppelen. Een manier dat niet zo duur is.

Bedankt.
    Bedankt, Antonio

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Matrox heeft diverse verdeelkastjes en externe videokaarten, maar welke daarvan op een Mac kunnen werken zou je eens moeten informeren.
    Voor Windows heb je ze al vanaf enkele tientallen euro's.

Fleetwood Mac
    Guest

Het grote Mac topic.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antonio_R Bekijk Berichten
    Dus hier kunnen vragen worden gesteeld over alles dat mee te maken heeft met de iMac, software voor de iMac en de iPhone en apps over de iPhone?

groetjes,
    Antonio
    Dus kan ik gelijk aanschuiven om mijn vraag om advies in te dienen.
    Nou heb ik nooit een Mac gehad maar mijn "Wind-Doos is een eind versleten.
    Dus kijk ik wat rond en mijn oog viel op deze iMac.
    http://www.apple.com/nl/imac/

Ik las dat de garantietijd niet erg lang is maar voor een flink bedrag kan je dat bijverzekeren.

En is hij betrouwbaar?
    En hoe zit dat met o.a Virus/Malware scanners en andere software.

Kortom alle info is welkom.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Macintosh OS X 10.8
    Antivirus
    Geen
    Firewall
    Mac OS X / Router
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleetwood Mac Bekijk Berichten
    D

Ik las dat de garantietijd niet erg lang is maar voor een flink bedrag kan je dat bijverzekeren.
    Even over die garantie (AppleCare) Gisteren was dit in Kassa. Zeker even naar kijken als ik jou was. Klik hier het stukje van Apple begint bij 18:50.

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    Hallo Fleetwood Mac

. Ik ga je volledig helpen uit je duisternis. Om te beginnen. Windows-mensen en apple-mensen zijn twee verschillende rassen. Ieder van hun gelooft heilig in zijn systeem ( windows of leopard)

ik ben altijd een windiws gebruiker geweest. Tot de dag dat ik ging naar de mac.

De mac heeft alleen maar voordelen.

Je hoeft je 0% nergens druk maken over virussen en de rest van dat hoofdpijn. Je hoeft niet meer je computer te scannen voor virussen. Of elke dag windows update doen.

Mac zal niet crashen. En als die een keertje opnieuw opgestart moet worden zal het gewoon zijn omdat je veel programma's open heb staan. Maar dat gebeurt soms een keer per maand? Niet te vergelijken met windows.

Is grapig. Je zegt " ik heb deze mac gezien". Alsof vele maak soorten zijn. Je heb mijn vriend de grote mac monster van dit moment aangewezen. 27 inch. Met een ongelofelijke resolutie dat geen andere monitor op dit moment inde markt heeft. Weet niet zeker maar de resolutie is twee duizend en nog wat bij...

Als je een blue ray film (de beste technologie kwaliteit van dit moment blue ray). Als je dus een film laat spelen in de nieuwe mac 27 inch dan blijft beeld van de monitor over. Er zijn meer pixels in de monitor dan in de hoogste kwaliteit blueray.

Over de snelheid van dit monster mac. Is pas uitgebracht. Hij gebruikt vier processors. Standaard ram van 4. Je kan het verhogen naar 8, 16, en meer.

Over de verzekering. Een jaar standaard. Je moet de verzekering "Apple Care" bij nemen. Dat is twee jaar extra. Totaal drie jaar. Als ooit iets gebeurt met je mac wordt gerepareerd en hoeft je niks te betalen.

Alles werkt sneller. Is ongelofelijk voor woorden. Ik zal zo een link zetten. Van een. Mac speed test. Zodat je even je mond open zal gaan. Om een klein voirbeeld te geven. Open photoshop. Flash. Illustrator. Video programma. Paar browsers. 100 foto's. En de vuurpijl is. Open 20 videos en tegelijk laten afspelen met geluid. Alles werkt prima open.

Sorry windows gebruikers. Maar dat moet je niet proberen met windows.

Vroeger was een nadeel bij apple macs en andere producten. Duur. Omdat ze zo exclusief zijn. Een mac is van buiten prachtig kwa ontwerp. Van titanium materiaal. Deze materiaal wordt gebruikt in de vliegtuig industrie. Omdat het zo licht en sterk is. Geen kasje meer. De hele computer zit in de beeldscherm.

Standaard draadloos toetsenbord en muis. Uit de doos. Internet en stroom kabels koppelen en klaar voor gebruikt. Geen windows update eerst 2 uur of zoeken naar drivers. Alles zit al erin. Ongelofelijk relax.

Het systeem Leopard is super snel. En kwa voorvertoning van foto's videos enz super leuk en handig. Je hoeft bijv. Geen foto te openen om het te zien. Klik op spaciebalk en je krijgt een voorvertoning van de foto zo groot als de foto zelf. Dat betekend tijd besparen en sneller werken.

Alles ziet anders uit dat wel. Is een kwestie van 1weekje mee omgaan. In veel leuker. Je kan overal icons aan zetten. Alle programma's hebben hun leuke icoontje. Zo veel creativiteit.

Voor iets meer dan 1.100 heb je al de grote nieuwe model mac super scherm 27 inch. Wel de verzekering bij nemen. Dat is een bedraag apart.

Met de verzekering kan je telefonisch altijd apple bellen voor vragen. Binnen een maand weet je alles van mac. Is zeer klantvriendelijk interface. Heel makkelijk !!!

Nummer een reden. Mensen zijn bang voor verandering. Ik garandeert je dat je binnen 1 weet heb je 1 mac door.

In de site van apple zijn 10 redenen waarom je een mac zou moeten nemen. De eerste reden is. HET WERKT GEWOON. geen problemen, virus, blauwe scherm van de dood, drivers, geen internet, nee.

Als je iets wil maken bijv. Een filmpje. En je weet dat je het kan maken in 30min. Dan is die ook in 30 klaar. Omdat de techniek verhinderd niet je creativiteit door problemen die plotseling komen terwijl je bezig bent met het filmpje maken.

Nog een super reden. Bekende zin. En gezegd door velen is "ALS JE NAAR EEN MAC GAAT. DAN WIL JE NOOIT MEER TERUG"

voor mij persoonlijk is het veranderen van windows naar mac de beste technologische beslissing in mijn leven.

Ik ben meer dan blij elke dag met mijn mac

hoop je genoeg te hebben geholpen en geïnformeerd. Ga naar de site van apple.nl en kijk rond. Om gewoon meer te leren over hoe apple denkt.

Ik zet zo een link hier waar je zal flippen. Een mac speed test.

Succes. En als je vragen heb. Vraag maar.

Hier een filmpje. Moet je zeker zien;

http://www.youtube.com/watch?v=-4MyS5eC8OM
    Laatst gewijzigd door Antonio_R; 06-12-09 om 16:32.
    Bedankt, Antonio

Fleetwood Mac
    Guest

Het grote Mac-topic.

Bedankt, Antonio

Ik ben helemaal onder de indruk Antonio_R.
    Die snelheid is niet door een Windhoos te evenaren,en bij het zien van het filmpje liep het water uit m"n mond.

Nou had ik wat over deze iMac gehoord via/via, en daarom werd ik
    nieuwsgierig.
    Goed hij is duurder maar dat verschil wordt kleiner omdat je geen scanners moet kopen.

Als het is zoals je schrijft en wat ik gezien heb zou ik normaal gezien niet
    twijfelen.

Echter metriod wees me op Kassa en toen schrok ik toch wel dat je zelfs
    met een extra 2 jaar bijgekochte garantie ook nog eens de omgekeerde
    bewijslast op je bord krijgt.

Het lijkt me dat de fabrikant zich dit aan moet trekken dat iemand in de
    garantie periode zelf moet bewijzen hoe zijn iMac kapot ging.

Daarom ga ik binnenkort eens met een paar winkels praten of een kapotte
    iMac gegarandeert gratis gerepareerd wordt in de lopende garantie periode.
    En zwart op wit laten zetten.

Ook zal ik eens kijken of ik verzekerd ben voor juridische bijstand via mijn
    verzekeringen,want dat kan helpen als iMac in gebreke blijft.
    Ben ik daar niet voor verzekerd zal ik eens opvragen wat het kost.

Gemiddeld moet een computer 5 jaar meekunnen,daar zit ik al met 2 comps
    overheen,dus een iMac moet dat ook kunnen lijkt me.

Ik ben erg blij dat ik om advies vroeg en de voor en tegens te lezen.

Ik ga er voor denk ik,tenslotte doen mijn XPtjes het nog, en tijd genoeg om het een en ander nog eens na te trekken.

Antonio en metriod allebei bedankt en ik zal het meenemen in mijn besluit.
    FLW_M.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Macintosh OS X 10.8
    Antivirus
    Geen
    Firewall
    Mac OS X / Router
    Heb zelf ook sinds 2 weken me eerste MacBook Pro en die bevalt me prima. Misschien komt er over een aantal jaar ook wel een Imac. Ga gewoon eens naar een paar resellers toe en leg je verhaal uit. Zelf werd ik zeer uitgebreid geholpen en namen ze de tijd voor me. Zelf ga ik morgen terug naar MacHouse om gewoon eens te vragen of hun nu echt vinden of je AppleCare moet nemen. Het is gewoon bezopen dat je extra garantie moet bijkopen voor zo'n duur product.

Verder vind ik de reparatie kosten ook best wel bezopen qua prijs. Hier bijvoorbeeld een lijstje voor de ipod. Ik kan zo snel niets vinden over de macbook (pro) en imac.
    Laatst gewijzigd door metriod; 06-12-09 om 18:39.

Schermafbeelding van SuperTomas
    Technische vaardigheid
    2.
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Antivirus
    Micro. Security Essentials
    Firewall
    Windows Firewall
    Goh daar kan je bijna een nieuwe voor kopen

Fleetwood Mac
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuperTomas Bekijk Berichten
    Goh daar kan je bijna een nieuwe voor kopen
    Nou een op maat bestelde Windows is ook best aan de prijs.
    Ikzelf gebruik al jaren een 19 en 17 inch Monitor,dus de goedkoopste iMac
    ligt op net geen €1100.- en is 21 inch.

Ja ik zie ook overal prijzen van rond de 300 tot 450 euro"s maar wat heb je dan?

Eens kocht ik er eentje met de allereerste Vista er op,maar die produceerde
    zoveel koelingswind dat je bijna achteruit schoof.
    Direct weer verkocht want dat was geen doen.

Windows KAN dus ook best duur zijn als je het er voor over hebt.

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    Hallo,

Ga naar een winkel waar ze Apple producten hebben. Helaas is er nog geen officiële Apple Store in Nederland. Geruchten zeggen dat een komt in Amsterdam over een tijdje.

Dus ga gewoon binnen en vraag aan een verkoper alles wat je wil. Apple is niks voor niks (en dat had ik niet verteld, want er is zo veel te vertellen) de nummer een in klant support. Ik bel al ander half jaar in het begin belde ik meer dan nu natuurlijk voor vragen. Nog nooit een vervelende telefoontje meegemaakt. En de wachttijd, ik heb maar 1 keer 2 min moeten wachten , omdat het in de kerstperiode was en ze het super druk hadden.

In de winkel pak de muis en en voel de muis in je hand. Ga kijken naar de monitor. Vraag aan de verkoper om paar videos tegelijk te openen. Of een soort snelheid test te doen. Al die videos op youtube zijn niet nep. Ik heb zelf een gemaakt van mijn mac.

De enige nadeel voor van apple. Tenminste nadeel...is dat hun pruducten duurder zijn dan anderen. Kijk bijv . naar de nieuwe iPod mini. Maar ik bedoel er zit een stuk ongelofelijk technologie erin, heeft camera dat zeer dunne dingetje zo schtatig. De kleuren zo levendig en het design.

Apple is niet alleen van binnen, ook van buiten mooi, design en daar betaal je ook voor. Ik dure hotels en chill out plekken hebben ze liever bij de bar bijv. een mac en de mensen zien de apple logo met lichtgevende... het is een design apparaat mooi. Ga je een kast met 40 kabels ik je woonkamer zetten?

ook in woonkamers kan een mac. Denk na. Eigenlijk heb de mac 2 kabels nodig, stoom en internet, en als je wifi heb alleen 1 kabel!!!

Simpelheid paar perfectie teelt bij apple.

In de handelen wereld. De waarde van apple kan je vergelijken aan drie andere bedrijven samen: Mercedez, BMW en Ferrary.

Ik ben pas in een seminaar van Adobe geweest en daar onder anderen kwam een apple spreker. Ging praten over de filosofie van apple. Ik heb de gefilmt en op youtube gezet. Misschien niet alleen voor je maar is leuk om te zien deze video.

Ik ga ze zetten links hier onder. Nieuw bericht. Met eigen titel, dan is het meer voor iedereen.

groetjes,
    Antonio
    Bedankt, Antonio

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    Bedankt, Antonio

Fleetwood Mac
    Guest

Het "grote" Mac-topic.

Antonio wat jij allemaal weet over apple (iMac) is ongelovelijk veel.
    De perfecte reclame man op dit forum en waar niet?

Dat waardeer ik natuurlijk zeer want jij maakt mensen warm voor dit product.

Tegelijkertijd vraag ik je op de man af of je wist (en weet) over het
    garantie probleem wat bij Kassa te zien was.

Je geloof in apple"s iMac is zo overtuigend dat je misschien niet helemaal
    het probleem "Garantie" onderkend.

Als apple zijnde zou alles tot in de puntjes geregeld moeten zijn,maar er
    zijn honderden klachten over de garantie (zie kassa filmpje).

Dat is nooit goed voor de verkoop van hun produkten lijkt me.

Dan de betrouwbaarheid.
    Ik zag dat een bepaald onderdeel het ongeveer 18 maanden volhield en nou
    vraag ik me af of die iMac wel 5 jaar meegaat.

Inderdaad een prachtig product wat ik graag zou willen hebben, maar als
    het Design product iMac met bijgekochte garantie die 5 jaar niet haalt is
    het natuurlijk wel ontzettend duur.

Hier zoek ik geen uitweg om weer een windows te nemen maar ik wil wel
    zekerheid.

Dat hier ten lande geen vestiging is om een Mac te repareren waar gebeurt het dan wel?
    Volgens Kassa moet je bij reparatie op de winkel terug kunnen vallen.

Dit is heel anders dan bij een Windows die je als handig persoon zelf even
    repareerd.
    Of anders zeker de winkel waar je hem kocht.

Ik snap heel goed je iMac waar dan ook in het zonnetje zet,al mis ik zelf
    dat ene punt.

Een sevicepunt waar je zonder probleem je computer in de garantie periode
    gratis kan laten repareren.
    Dan pas zou de meerprijs voor een apple product (iMac) heel wat meer verkocht worden.

Dit was een kritische noot die mij dankzij "kassa" aan het denken zette.

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    Hallo,

Vergeet dat van weet ik veel over iemand die reparatie of zo. Snap het helemaal niet zo goed.

Je moet simpeler denken. Ik help je.

Je koopt een Mac met Apple care (verzekering). Bedekt alles.

Voor 3 jaar. De normale levensduur van een PC met windows is 3 jaar. Na 3 jaar begin je de traagheid te voelen in je PC.

De normale levensduur van een MAc is 5 jaar. Dan voel je pas....

Een mac is een zeer stabiele apparaat.Maar zoals alle aparaten kan altijd iets defect raken. Tussen een PC en een MAc is dit het...

Als iets hardwaremattigs kapot gaat bij een pc kan je de kast altijd openen en vervangen door een nieuw onderdeel, zelf doen.

Dat kan niet bij een mac. Een mac is dicht en kan je niet openen. Kan wel maar dan valt garantie weg. En niemand opent een mac. te technisch.

Maar kom op. in de eerste drie jaar natuurlijk zal iets kunnen gebeuren met je mac. dan wordt gratis gerepareerd. toch moet een zeer dure ondeerdel vervanden worden die duurder is dan de totale mac zelf. wordt gratis gedan.

na die drie jaar geen garantie meer. maar na drie jaar na ja ...dan kan je misschien denken over een nieuwe .

je kan niet verwachten dat je garantie heb voor altijd.

tip. ik weet niet of je computer ook gaat meenemen naar je werk en dan weer thuis werken. Wat nu super in is. Mensen kopen een laptop van apple. Ze zijn net zo krachtig als een mac zelf. Naar je werk meenemen. Dan als je komt thuis. Koop je een monitor alleen en sluit je de laptop op de monitor.

So ben je altijd mobiel. heen en weer.

Koop gewoon een maak en maak je nergens druk. Ik garandeer je dat je over 1 week zet je hier een bericht met zo van....''WOW man je had gelijk, dit is een super goed keuze geweest bla bla...''

Mac is hip nu. Iedereen gebruikt het. Het is een zeer betrouwbaar apparaat/systeem, klantvriendelijk (heb je zo door het systeem), stabiel, krachtig, snel, en veel en veel leuker om mee te werken, overal icoontje bla bla.

Kijk hier:

http://www.apple.com/nl/imac/

(klik op video bekijken)

http://www.apple.com/nl/mac/

(klik op afspellen, en kijk aan beide kanten zijn videos, rondleidingen over de mac)

Beste tip. Ga een mac winkel in en gebruik een mac even voor 5 minuten en je zal zien wat ik bedoel..........
    Bedankt, Antonio

Pagina 1 van de 13 1234511 ... LaatsteLaatste

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten