SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 2 van de 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 241
    Schermafbeelding van Antonio_R
    Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall

Apple Ads. Leuk om te kijken. Maar heeft ook een Booschaap !!!

Apple Ads. Leuk om te kijken. Maar heeft ook een Booschaap !!!

Link:

http://www.apple.com/getamac/ads/
    Bedankt, Antonio

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall

Mac vs PC (video)

Bedankt, Antonio

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall

Mac Speed Test (Mijn Computer)-(31-08-09)

Mac Speed Test (Mijn Computer)-(31-08-09)
    (absoluut niet nep. Zelf gemaakt. Mijn Mac !!!)

Link:

http://www.youtube.com/watch?v=VIaf9_P5nc4
    Bedankt, Antonio

Schermafbeelding van EotT
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Windows Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antonio_R Bekijk Berichten
    Sorry windows gebruikers. Maar dat moet je niet proberen met windows.

Hier een filmpje. Moet je zeker zien;
    http://www.youtube.com/watch?v=-4MyS5eC8OM
    Je vind ook zo'n filmpjes voor windows hoor. Gewoon eerste in youtube gepakt: http://www.youtube.com/watch?v=bmVFeNHOagQ : Aantal filmjes tesamen, bewegend bureaubladachtergrond en crysis. Gaat ook hoor. Waarschijnlijk zijn er nog betere te vinden. Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat mac niet goed is hoor. Het filmpje is wel indrukwekkend.
    Gewoon maar om het plaatje compleet te maken.

Btw, zou je ipv steeds om de paar minuten een nieuwe link in een nieuw bericht toe te voegen, de edit knop kunnen gebruiken?
    Laatst gewijzigd door EotT; 06-12-09 om 23:22.

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    hiii Hallo!!!

Dacht ik al. Waar blijven de Windows gebruikers.

Na ja dit is normaal. Zoals ik zei. Actie roept reactie. Neee ik zei.We zijn twee rassen.

Windows mensen willen altijd bewijzen dat windows snel is.

Ik heb al geleerd dat heeft geen zin om te discussiëren hierover. Duurt te lang en niemand wint. We waarheid is , dat windows 7 niks anders is dan vorige windows alleen met een ''nieuw'' jasje. En misschien eindelijk wat simpeler gemaakt om het minder zwaar systeem te maken. En dat hebben ze gedaan door naar een andere systeem te kijken, naar ...

Dingen zoals voorvertoning wordt gezegd door windows dat het nieuw is, maar heeft apple allang bedacht.

In een bekende seminaar in Los Angeles. Zei een apple expert.

--''Formateren, waarom moet een computer gebruiker daar zich druk om maken? een computer gebruiker moet eigenlijk alleen dingen doen op de computer die hij wil doen, internetten, video maken, fotos.... en niet de organen van het systeem moeten openen en formateren zodat die goed werkt de computer. Mac hoef je niet te formateren, het hele technische principe in de techniek binnen een mac computer, is formateren niet nodig''--

De technologie van een mac is gebaseerd op Linux. Simpel, licht, het werkt!!!!! zonder problemen.

Dat is innovatie, maar dan in een prachtig grafisch jasje. (mac).

Mac technologie is meer ingewikkeld van binnen uit. Daarom ontstaan meer problemen.

Een ding weet ik zeker. Ik zal nooit meer terug gaan naar de tijden van schoonmaken systeem en bla bla, waarom niet iets hebben dat leuker is om mee te werken, sneller, veiliger en stabieler?

tegenwoordig wil de consument ietsje meer betallen voor iets goeds dan voor iets goedkoopst dat sneller defect gaan.

Of niet?

(Kies uiteindelijk wat je zelf wil )

(eigen mening)

(ik heb alang mijn keuze gemaakt en ben meer dan tevreden daarmee)
    Laatst gewijzigd door Antonio_R; 06-12-09 om 23:34.
    Bedankt, Antonio

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    Video gezien. Natuurlijk is die pc van die jongen op de video super snel. Hoe duur zou de videokaart geweest kunnen zijn? en alles in totaal? 2500 euro?

De mac is ietsje meer dan 1100 euro.

En zelfs sneller. Dat weet ik zeker. Wel grappig dat aan het begint van de video zegt hij van. Ik heb nu een slideshow wallpaper aan, die elke 5 seconden van wallpaper veranderd. Sorry hoor maar dat is zooooo een ouwe functie van apple. Dat is helemaal niks ,nul, niks kwa kracht voor de apple, een slideshow wallpaper draaien.

Na ja. Nogmaals. Ieder zijn dingg.
    Bedankt, Antonio

Schermafbeelding van EotT
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Windows Firewall
    Nouja, heb de video niet echt goed bezien, dacht dat het een filmpje was op de achtergrond. Mijn punt was ook niet dat specifieke filmpje, maar dat er ook zulke dingen mogelijk zijn op windows.

Die pc is niet super krachtig hoor. Zeker niet de prijs die jij zegt. Nu vind je die in de richting van de helft van de prijs van de mac die jij zegt (denk ik).

Ik heb al geleerd dat heeft geen zin om te discussiëren hierover
    Dat is slim, daarom ga ik er ook niets meer over zeggen. Ieder zijn ding natuurlijk
    Laatst gewijzigd door EotT; 07-12-09 om 01:17.

Hoofd businessbeveiliging Schermafbeelding van Eagle Creek

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Enterprise 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Windows mensen willen altijd bewijzen dat windows snel is.
    Ik denk dat het eerder is: niet-Windows-mensen willen altijd bewijzen dat Windows traag is, en hun eigen systeem sneller.

Windows is prima, Mac is prima en Linux is prima. Allemaal besturingsystemen die geschikt zijn voor hun eigen toepassingen.

Natuurlijk is Mac snel: het draait op alle pc's die Apple levert. Zij kunnen hun OS op de bit programmeren samen te werken met de hardware, waar Windows alle hardware maar moet ondersteunen.

Al koop je een mac, dan heb je een snelle machine. Al koop je een 486 en zet je daar Windows 7 op, dan is hij traag. Al koop je een I7, SSD, 8 GB RAM, en zet je daar Windows 7 op, dan is hij snel. Even snel als een Mac? Dat weet ik niet. In sommige gevallen wel, in andere niet.

En we hebben het nu uitsluitend gehad over snelheid. Ook een mac heeft nadelen. Neem bijvoorbeeld de zeer beperkte voorraad games. En er zullen ongetwijfeld maar nadelen zijn. Dat is niet erg, en ook geen aanval.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Schermafbeelding van MacBigfoot
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    OS X 10.10 Yosemite
    Antivirus
    Geen!
    Firewall
    Geen, zorgt router voor.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleetwood Mac Bekijk Berichten
    Tegelijkertijd vraag ik je op de man af of je wist (en weet) over het
    garantie probleem wat bij Kassa te zien was.

Je geloof in apple"s iMac is zo overtuigend dat je misschien niet helemaal
    het probleem "Garantie" onderkend.

Als apple zijnde zou alles tot in de puntjes geregeld moeten zijn,maar er
    zijn honderden klachten over de garantie (zie kassa filmpje).

Dat is nooit goed voor de verkoop van hun produkten lijkt me.

Dan de betrouwbaarheid.
    Ik zag dat een bepaald onderdeel het ongeveer 18 maanden volhield en nou
    vraag ik me af of die iMac wel 5 jaar meegaat.

Inderdaad een prachtig product wat ik graag zou willen hebben, maar als
    het Design product iMac met bijgekochte garantie die 5 jaar niet haalt is
    het natuurlijk wel ontzettend duur.

Hier zoek ik geen uitweg om weer een windows te nemen maar ik wil wel
    zekerheid.

Dat hier ten lande geen vestiging is om een Mac te repareren waar gebeurt het dan wel? Volgens Kassa moet je bij reparatie op de winkel terug kunnen vallen.

Dit is heel anders dan bij een Windows die je als handig persoon zelf even
    repareerd. Of anders zeker de winkel waar je hem kocht.

Een sevicepunt waar je zonder probleem je computer in de garantie periode
    gratis kan laten repareren.
    Dan pas zou de meerprijs voor een apple product (iMac) heel wat meer verkocht worden.
    Beste Fleetwood Mac,

ik ben zelf Apple-gebruiker sinds de "oertijd".

Betrouwbaarheid
    Ik heb hier Macs staan van 1990 (Mac Classic), deze werkt nog probleemloos!
    Elke Mac die ik sindsdien heb gekocht, of heb gekregen, werkt nog, op eentje na, die heb ik uitgeleend en kreeg ik terug met een defecte voeding, ik wantrouw de gebruiker. Overigens was de machine toen al acht jaar oud, en heb ik de voeding heel envoudig zelf kunnen vervangen.

Reparaties
    Al heeft Apple dan geen "Apple-Store" in NL, er zijn meer dan voldoende officieel door Apple erkende verkooppunten. Deze verkooppunten, zoals gezegd, zijn gecertificeerd door Apple, wat betekent dat ze zich aan de eisen en richtlijnen van Apple dienen te houden, en dat kan best ver gaan.
    Overzichtje in Rotterdam als voorbeeld
    Ieder officieel verkooppunt in NL kan je Mac ter reparatie innemen en zorg dragen voor een degelijke reparatie. Het lijkt me dat het niet geheel jouw probleem is hoe, wat, wanneer en waar je Mac gerepareerd wordt achter de schermen, als die maar gerepareerd wordt.
    Een enkel verkooppunt mag misschien zelf "sleutelen", de rest zal de apparaten doorsturen naar Apple zelf. Je bent hem dan misschien iets langer kwijt dan bij PC-boer om de hoek, maar er werken dan wel goed opgeleide Apple-technici aan, met de juiste onderdelen EN (!) gereedschappen. Wat betreft reparaties heb ik nog nooit op welk forum dan ook echt negatieve geluiden gehoord.
    Er zijn mensen die hun Apple via de Apple-Store online kopen, hun apparaat ter reparatie willen aanbieden: het apparaat wordt keurig op tijd thuis opgehaald, gerepareerd en weer terug gebracht!
    Anderen die hun Mac ter reparatie aanbieden in winkels hebben ook nog nooit een negatief geluid laten horen.

Het is makkelijker om op internet negatieve berichten te zoeken, dan positieve: as er iets mis is, wordt er snel een bericht geplaatst, zo lang het goed gaat hoor je eigenlijk niemand.

Garantie
    Apple heeft zich ook hier in NL aan de wet te houden. De wet bepaald dat je fabrieksgarantie kan krijgen (1 jaar, je kan er 2 jaar bijkopen). Die is lijkt me voldoende bekend en goed geregeld.
    Daarnaast dient Apple er voor te zorgen dat na de garantieperiode een apparaat nog minstens enkele jaren goed kan functioneren, ze hoeven dan na het eerste jaar niet alle kosten meer voor hun rekening te nemen (wat ze overigens wel doen als je garantie bijkoopt).
    Apple is terecht op de vingers getikt dat ze het niet zo nauw nemen met die wettelijke verplichting. Het beste is dan zelf goed op de hoogte te zijn van de wetteljke verplichtingen (zie bijvoorbeeld consuwijzer) en voet bij stuk te houden. Kun je dit zelf opknappen, prima, anders kun je je laten bijstaan door een rechtsbijstandsverzekering.
    Ik heb her en der al gelezen als reactie op dit nieuws dat er mensen zijn geweest in het verleden die door voet bij stuk te houden en naar hun wettelijke rechten te verwijzen hun gelijk toch hebben gekregen bij Apple.

Ik heb zelf eenmaal garantie bijgekocht, dat was toen ik mijn PowerBook kocht in 2001. Ik heb er geen gebruik van hoeven maken, maar het feit dat reparaties aan een laptop duur kunnen uitpakken en dat het toen mijn primaire (onmisbare) machine was hebben mij de doorslag gegeven die aanvullende garantie te kopen.
    ____._//////
    ___._( 0 0 )
    ---ooO-(_)-Ooo---

macOS Sierra [10.12.3] op een Mac Mini [late 2012] met 16 GB.

Fleetwood Mac
    Guest

Het grote Mac-topic.

Na dit bericht wil ik het er bij laten en mijzelf de tijd geven om me
    in winkels te orienteren.
    Nou vroeg ik advies over wat men van een iMac wist en er ervaring mee had.

Ricardo_R komt met een geweldige reclame campagne die niet te stoppen lijkt.
    Echter ik lees ook dingen die elkaar tegenspreken en de taal die Ricardo gebruikt lijkt vrijwel zeker uit een vertalings machine te komen.
    Komt hij Campagne voeren?

Blijkbaar heeft hij zelfs het "Kassa"filmpje niet eens bekeken omdat het een andere taal is dan hijzelf spreekt.
    Vanwaar dan die honderden klachten over apple producten wat dit weekend
    werd uitgezonden?
    Niet voor niets denk ik dan.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    MacBigfoot formuleert het beter en ja toch weer hetzelfde euvel.

Garantie:
    Apple heeft zich ook hier in NL aan de wet te houden. De wet bepaald dat je fabrieksgarantie kan krijgen (1 jaar, je kan er 2 jaar bijkopen). Die is lijkt me voldoende bekend en goed geregeld.
    Daarnaast dient Apple er voor te zorgen dat na de garantieperiode een apparaat nog minstens enkele jaren goed kan functioneren, ze hoeven dan na het eerste jaar niet alle kosten meer voor hun rekening te nemen (wat ze overigens wel doen als je garantie bijkoopt).
    Apple is terecht op de vingers getikt dat ze het niet zo nauw nemen met die wettelijke verplichting. Het beste is dan zelf goed op de hoogte te zijn van de wetteljke verplichtingen (zie bijvoorbeeld consuwijzer) en voet bij stuk te houden. Kun je dit zelf opknappen, prima, anders kun je je laten bijstaan door een rechtsbijstandsverzekering.
    Ik heb her en der al gelezen als reactie op dit nieuws dat er mensen zijn geweest in het verleden die door voet bij stuk te houden en naar hun wettelijke rechten te verwijzen hun gelijk toch hebben gekregen bij Apple.
    ~~~~~~~~~~~~~~
    Duidelijk dat het nog steeds niet opgelost is.

Dit zou allemaal niet nodig moeten zijn als een paar dagen terug in het "K" filmpje weer zoveel mensen komen klagen over de garantie afhandeling en bijgekochte garantie.

Het blijkt dus dat apple zeer hardleers is met zijn Garantie verplichtingen!

Als een Land geen infrastructuur heeft is het economisch nergens,en ik vergelijk dit met apple en zijn producten.

Als er iets is wat me bijblijft over apple/iMac is het dit.
    Fantastisch product,maar voldoet in de praktijk niet aan de in Nederlandse Garantie bepalingen.

Verder zal ik het zelf moeten beslissen wat ik doe.
    Bedankt mensen.

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    Klopt toch iets gevonden. Er zijn niet veel spellen gemaakt voor mac. Voor mij persoonlijk i dat geen enkel probleem. Als ik een spel zou willen spellen vind ik spelconsoles meer geschikt daarvoor.

Twee dingentjes dan. Weinig spellen gemaakt voor mac, en apple producten iets duurder dan anderen.

Ik zit zeer hard te denken, maar ik zou het niet wetten. Maar lijkt me toch zeer goede de resultaten dat op de nadelen lijst hierboven maar 2 dingen op de lijst staan.

Nogmaals ieder zijn besturingssysteem. Maar ik persoonlijk vindt Mac/Apple/Leopard zo veel meer voordelen hebben dan de Windows
    Laatst gewijzigd door Antonio_R; 08-12-09 om 00:45.
    Bedankt, Antonio

Schermafbeelding van MacBigfoot
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    OS X 10.10 Yosemite
    Antivirus
    Geen!
    Firewall
    Geen, zorgt router voor.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleetwood Mac Bekijk Berichten
    Vanwaar dan die honderden klachten over apple producten wat dit weekend
    werd uitgezonden?
    Niet voor niets denk ik dan.
    Even de feiten, voor zover ik ze kan achterhalen:
    Bij de consumentenbond zijn er tussen de 40 en 60 fundamentele (relevante) klachten binnen gekomen, in een maand tijd. (bron)
    "Honderden" klachten kan ik niet achterhalen.

Op het verkochte aantal Apple-producten (iPod, iPhone, MacBook, Mac Pro, iMac, ...) is dit gering.
    Het is niet goed te praten wat Apple doet, het geeft mijns inziens wel aan dat het weinig voorkomt, en dat de Apple-producten "dus" betrouwbaar zijn.
    De kans dat je dus iets dergelijks overkomt is heel klein.

Verder een persoonlijke noot van mij:
    Ik vind programma's als Kassa en Radar op zijn tijd best wel eens informatief (in de zin van "goh, dat wist ik niet" of "Hmm, laat eens horen wat je daarover te vertellen hebt"), maar meestal vind ik het een storm in een glas water, al hebben ze wel gelijk, het zijn meestal geen zaken van de grote aantallen.
    ____._//////
    ___._( 0 0 )
    ---ooO-(_)-Ooo---

macOS Sierra [10.12.3] op een Mac Mini [late 2012] met 16 GB.

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    Je heb bij de consumentenbond dagelijks vele krachten van allerlei merken. Heb iemand de cijfers van de klachten over microsoft producten?

Na ja alles gaat kapot, defect, er zijn altijd klachten.

Ik snap iets niet. Zo veel gezeurd. koop wat je wil. Ik raad je een iMac, en zorg op een normale manier van je apparaat en klaar is kees.
    Bedankt, Antonio

Habitué Schermafbeelding van metriod
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Macintosh OS X 10.8
    Antivirus
    Geen
    Firewall
    Mac OS X / Router
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antonio_R Bekijk Berichten
    zorg op een normale manier van je apparaat en klaar is kees.
    Dat zal iedereen wel doen, of je nu een Ipod, MacBook (Pro) of Imac koopt of al hebt, iedereen zal er normaal mee om gaan, zijn toch aardige prijzen. Ik vind gewoon dat als er na een jaar iets kapot gaat dit kosteloos moet worden vervangen of gerepareerd. Het kan gewoon niet dat ze doodleuk zeggen koop maar 'even' een nieuwe, alsof het een goedkoop iets is.

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    na een jaar garantie en je apparaat gaat kapot dan moet je betalen voor de reparatie. Dat moet iedereen is niks raars aan normaal. Standaard 1 jaar altijd. Of gaan ze een uitzondering maken alleen voor je
    Bedankt, Antonio

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    ze zeggen niet voor niks 100,000,000 malen als je iets van apple koopt altijd alle eerst een verzekering erbij kopen. Ik heb de iphone. als die valt wat dan? en de display gaat kapot? kan zeer makkelijk gebeuren.

Ik een verzekering aangesloten helemaal niet zo duur. 30 euro per 3 maanden, klaar. Geen zorgen meer.
    Bedankt, Antonio

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    vergelijk het met een reis. Beter een verzekering bij nemen. Wat als je valt en je knie breekt. Dan geld verloren. Maar met verzekering geld terug. Gewoon eventjes wat slimmer denken bij aankoop van een dure apparaat.
    Bedankt, Antonio

Habitué Schermafbeelding van metriod
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Macintosh OS X 10.8
    Antivirus
    Geen
    Firewall
    Mac OS X / Router
    Volgens mij heb je standaard 2 jaar garantie op alle electronica. (Klik)
    Ik moet helemaal niks. Als je een beetje een discussie aangaat met zo'n medewerker, dan wil het nog wel eens voorkomen dat het gewoon gratis kan.

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    Voor een mac is een jaar garantie. En gratis krijg je niks. Want zo werkt het niet. We praten over duren apparatuur en geen markt waar uitzonderingen kunnen worden gemaakt van ja ok ik doe het even voor je bla bla.

Als je de huur van je huis niet betaald na een maand dan ben je telaat in principe. Het enige wat ik probeer te zeggen is dat regels zijn regels. En een jaar garantie is een jaar garantie. 12 maanden precies en niet 1 week meer. SImpel
    Bedankt, Antonio

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    Na ja...zo veel discussie voor niks eigenlijk. Een goed dag iedereen en geniet van je Mac of PC vandaag (daarvoor zijn ze)!!!

Laters

Bedankt, Antonio

Pagina 2 van de 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten