SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 3 van de 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 241
    Habitué Schermafbeelding van metriod
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Macintosh OS X 10.8
    Antivirus
    Geen
    Firewall
    Mac OS X / Router
    Ach ja, iedereen zijn ding. Ik heb gewoon geen zin om zo'n dure verzekering af te sluiten waarmee je dus betaalt voor garantie die je wettelijk gezien al hebt.

Fleetwood Mac
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antonio_R Bekijk Berichten
    Na ja...zo veel discussie voor niks eigenlijk. Een goed dag iedereen en geniet van je Mac of PC vandaag (daarvoor zijn ze)!!!

Laters

Nou dat had ik al snel door dat je beter kunt stoppen Ricardo_R.
    Note:
    Een vakantie kennis uit Scotland zijn iPod was ineens kaduuk.

Nu schrijft ie me dat hij geen garantie krijgt omdat het apparaat te fel verhit
    was geweest.(zon gelegen).
    Hij had die iPod 5 maanden.

Dus ook daar is apple fout bezig.

Dit is voor mij een reden om maar weer gewoon aan een Wind-Hoos machine
    te denken.

Schermafbeelding van EotT
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Windows Firewall
    Antonio_R, gelieve de bewerk knop te gebruiken!

Schermafbeelding van Antonio_R
    Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    die gebruik ik ook altijd (???). je bedoeld voor als je bijv. een eigen bericht gaat veranderen, verbeteren, enz. ik gebruik altijd die knop. Is toch geen andere daarvoor?
    Bedankt, Antonio

Habitué Schermafbeelding van asya
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows Vista Home Basic 64
    Firewall
    Ik denk dat hij bedoeld om geen 3 keer achter elkaar een bericht te plaatsen, maar het allemaal bij het eerste te zetten door dat te bewerken.

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    Ok
    Bedankt, Antonio

Schermafbeelding van EotT
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Windows Firewall
    Dat bedoel ik inderdaad ja. (bedankt asya)

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Firewall
    Hallo mensen,

Ik heb een Mac. Naast mijn Mac aan de rechte kant heb in een tweede extern monitor staan. Ik zou zeer graag een tweede extern monitor willen plaatsen links mijn Mac.

Dus in totaal drie Monitors zeg maar. De Mac in het midden en aan beide kanten van de Mac een monitor.

Ik ben grafisch ontwerper en dat zou ideaal voor mij zijn. Helaas kan het niet. Ik heb Apple gebeld en het is dus niet mogelijk om aan een Mac een tweede extern monitor aan te koppelen.

Dat heeft te maken met de videokaart van de Mac en de sluitingen achter de Mac. Is alleen een aansluiting voor een extra monitor.

Ik heb me laten vertelen dat wel een manier bestaat. Je koopt een soort kastje. Daarin zit een videokaart. Dat sluit je aan de Mac. En op de kastje de twee monitors.

Maar het is vrij prijzig zeggen ze het kastje, ongeveer 500 euro.

En ik vroeg me af ook of het niet ongezond voor de Mac is om twee monitoren aan te koppelen. Omdat misschien de Mac videokaart het misschien niet aan zou kunnen of is niet gezond.

Als ze de Mac hebben gemaakt zonder de mogelijkheid voor het aansluiten van een tweede monitor moet daar een reden voor zijn denk ik.

En natuurlijk mijn vraag is. Weet iemand een andere manier om dit te doen? dus twee monitoren aan een Mac te koppelen. Een manier dat niet zo duur is.

Bedankt.
    Hallo Antonio

Kijk eens op de site van Maxivista, misschien dat je hier iets mee kunt doen.

Gr Ruud

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    Thanks. Ik ga zeker de site checken.
    Bedankt, Antonio

Fleetwood Mac
    Guest

Het grote Mac topic.

Voor een mac is een jaar garantie. En gratis krijg je niks. Want zo werkt het niet. We praten over duren apparatuur en geen markt waar uitzonderingen kunnen worden gemaakt van ja ok ik doe het even voor je bla bla.

Als je de huur van je huis niet betaald na een maand dan ben je telaat in principe. Het enige wat ik probeer te zeggen is dat regels zijn regels. En een jaar garantie is een jaar garantie. 12 maanden precies en niet 1 week meer. SImpel
    Het is net of de slechte Garantie van Apple mij gewoon opzoekt.
    Ik zou er niet op terugkomen maar deze wil ik Antonio_R niet onthouden.
    http://www.zdnet.nl/news/110389/appl...iet-repareren/

Schermafbeelding van Guus abc
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 32
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antonio_R
    Om een klein voirbeeld te geven. Open photoshop. Flash. Illustrator. Video programma. Paar browsers. 100 foto's. En de vuurpijl is. Open 20 videos en tegelijk laten afspelen met geluid. Alles werkt prima open.

Sorry windows gebruikers. Maar dat moet je niet proberen met windows.
    Kan best hoor. Zie plaatje hieronder. Ik heb hier ruim 40 processen méér lopen dan normaal, waaronder al mijn browsers, PSP, Dreamweaver, Google Earth, etc. Daarbij staat er zo'n 800 MB aan foto's open, terwijl WMP en Opera filmpjes vertonen. Je merkt natuurlijk wel dat het allemaal niet even vlot meer gaat als met pakweg dertig lopende processen minder, maar Windows kan heel wat aan - zelfs met maar 2 GB RAM dus.

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    Over dat artkel van roken. Ik wist al van dat artikel. Ik heb zelf dat probleem persoonlijk meegemaakt. Ik rook. Was een periode dat ik veel rookte. Achter de mac dus. Terwijl ik aan het werk was urenlang. Ik gooiede de rook zelfs uit mijn mond direct tegen de mac bewldscherm vaak.

Na een tijdje. Zag ik toen de computer uitwas. Zag ik op het zwart beeldscherm bij een hoek. Een grote vlek grijs. Net als een wolk achtig.

Werd zo erg dat zelf toen de mac aan stond kreeg ik last vab de grote vlek. Die steeda groter werd. Ik apple gebeld. Het zou door door vocht Komen. Vochtige temperatuur in mijn kamer. Wat dus niet klopt.

Computer gebracht. Gras voor beeldscherm eruit en schoongemaakt. Dat heb ik in totaal twee keer gedaan. Computer gebracht. Tot dat ik dacht aan het roken. Zou daardoor komen die vlek?

Geaproken met een apple medewerker in een apple winkel. Het het was heel goed mogelijk dat roken het probleem kon zijn.

Ik net computer gebracht. Had geen Zin om over 2 maanden weer te brengen. Ik ben gaan roken in de keuken. Niet meer achter de mac.

En die vlek kwam niet meer terug tot nu toe. Iemand zei tegen mij ooit ook. Roken is voor elke computer slecht.

Over dat apple medewerkers niet willen repareren omdat een Aparaat door roken defect is gegaan en dus dat zou slecht zijn voir de gezondheid van een apple medewerken. Kan...slecht zijn natuurlijk.

Als apple hun personeel wil beschermen tegen rook toeatanden is hun goed recht. Kijk het roken verbod horeca. Om de horeca medewerkers te beschermen tegen rook.

Verachil zal je denken is. Rook in een cafe in de lucht is echt ongezond voir anderen ernaast. Maar licotine vlek ik een computer niet echt. Dat zou dan bewezen moeten worden door testen.

Maar ik vind dat een bedrijf hun medewerkers altijd goed doet als het bedrijf dus zijn medewerkers gezondheid wil beschermen

Groeten
    Bedankt, Antonio

Fleetwood Mac
    Guest
    Over dat artkel van roken. Ik wist al van dat artikel. Ik heb zelf dat probleem persoonlijk meegemaakt. Ik rook. Was een periode dat ik veel rookte. Achter de mac dus. Terwijl ik aan het werk was urenlang. Ik gooiede de rook zelfs uit mijn mond direct tegen de mac bewldscherm vaak.

Na een tijdje. Zag ik toen de computer uitwas. Zag ik op het zwart beeldscherm bij een hoek. Een grote vlek grijs. Net als een wolk achtig.

Werd zo erg dat zelf toen de mac aan stond kreeg ik last vab de grote vlek. Die steeda groter werd. Ik apple gebeld. Het zou door door vocht Komen. Vochtige temperatuur in mijn kamer. Wat dus niet klopt.

Computer gebracht. Gras voor beeldscherm eruit en schoongemaakt. Dat heb ik in totaal twee keer gedaan. Computer gebracht. Tot dat ik dacht aan het roken. Zou daardoor komen die vlek?

Geaproken met een apple medewerker in een apple winkel. Het het was heel goed mogelijk dat roken het probleem kon zijn.

Ik net computer gebracht. Had geen Zin om over 2 maanden weer te brengen. Ik ben gaan roken in de keuken. Niet meer achter de mac.

En die vlek kwam niet meer terug tot nu toe. Iemand zei tegen mij ooit ook. Roken is voor elke computer slecht.

Over dat apple medewerkers niet willen repareren omdat een Aparaat door roken defect is gegaan en dus dat zou slecht zijn voir de gezondheid van een apple medewerken. Kan...slecht zijn natuurlijk.

Als apple hun personeel wil beschermen tegen rook toeatanden is hun goed recht. Kijk het roken verbod horeca. Om de horeca medewerkers te beschermen tegen rook.

Verachil zal je denken is. Rook in een cafe in de lucht is echt ongezond voir anderen ernaast. Maar licotine vlek ik een computer niet echt. Dat zou dan bewezen moeten worden door testen.

Maar ik vind dat een bedrijf hun medewerkers altijd goed doet als het bedrijf dus zijn medewerkers gezondheid wil beschermen

Groeten
    Wat heeft gezondheid met garantie op Apple producten te maken?
    Dat een iMac er niet tegen kan lijkt me een betere stelling.

Nog een citaat wat minder van toepassing is op een Windows.
    "Iemand zei tegen mij ooit ook. Roken is voor elke computer slecht."

Een eigenaar van een bepaalde Site liet zijn Windhoos zien middels een zeer duidelijke Foto van zijn computer.
    Werkelijk overal droop de nicotine er uit en stonk erg naar nicotine.

Het was dat zijn vrouw hem aanspoorde om dit eens schoon te maken want
    de computer draaide nog best.

Groot verschil dus tussen een iMac en een Windows machine.

Niet dat ik daar zelf last van heb want roken deed ik nooit.

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    Doe wat je wil. Is je eigen aparaat en je sigareet. Wees verstandig. Ik ben in staat om veel te doen om goed te verzorgen voor mijn mac. Roken was slecht vlakbij de mac heb ik opgelost. Klaar.

Keuzes...

(je hoeft volgende keer niet mijn hele antwoord te herhalen,groen. Je pakt de hele pagina ruimte. Onnogig. Schrijf simpelweg "antwoord op laatste reactie Antonio").

Groetjes
    Bedankt, Antonio

Fleetwood Mac
    Guest
    Ricardo_R.

Jij schrijft weer alsof je niks goed leest.

Lees:

Doe wat je wil. Is je eigen aparaat en je sigareet. Wees verstandig.

Ik rook al mijn hele leven niet!!!!!!!!!!!!

Gooi die Translater van je maar weg,ik heb er genoeg van.
    FLW_M

Technische vaardigheid
    4.
    Besturingssysteem
    Mac OS
    Firewall
    Ok misschien moest ik het wat anders zeggen. Je rook niet goed. Maar meer bedoeld voor de rokers dan. Niet voor je, foutje. En over verstandig, na ja dat weet iedereen al, ...

Je laatste zin over translater. Je lijk licht geïrriteerd. Hoeft niet hoor. Hier zijn we om onze meningen te geven. Sorry als ik iets gezegd heb die je niet goed vond.

Maar dat van ''ik heb genoeg van je'' hoeft ook niet. Gewoon relax discussiëren. Deal?

groetjes. En alles is ok. ok?

(als je reageert, ik kan pas maandag te terug antwoorden.)

Goed weekeind apple people en windows people ook
    Bedankt, Antonio

Hoofd businessbeveiliging Schermafbeelding van Eagle Creek

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Enterprise 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Standaard draadloos toetsenbord en muis. Uit de doos. Internet en stroom kabels koppelen en klaar voor gebruikt. Geen windows update eerst 2 uur of zoeken naar drivers. Alles zit al erin. Ongelofelijk relax.
    Wanneer je met Microsoft-apparatuur werkt is dit op Windows precies hetzelfde. Een nieuwe muis uit de doos, plug erin, en hij werkt. Binnen 2 seconden.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Schermafbeelding van Guus abc
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 32
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
    Een nieuwe muis uit de doos, plug erin, en hij werkt.
    Precies. Vandaag m'n printer opnieuw aangesloten. Na inschakelen wordt even een driver geïnstalleerd, een update voor de driver opgehaald en geïnstalleerd, en klaar - binnen 15 seconden.

Fleetwood Mac
    Guest
    Okay relax.

Maar nou las ik op sites waar ik online spellen/games speel dat het jammer
    voor iMac bezitters is dat ze niet kunnen meedoen.
    Het schijnt dan weer aan Java te liggen aldus een mededeling.

En wat anders nog,ik mag zo graag steeds met XP wat prutsen,wat ik dus
    niet kan met een iMac.
    Kast open en bijvoorbeeld schoonmaken,ja dat mag niet met een Mac.

Schermafbeelding van SuperTomas
    Technische vaardigheid
    2.
    Besturingssysteem
    Windows XP Home/Pro
    Antivirus
    Micro. Security Essentials
    Firewall
    Windows Firewall
    Kan je hem dan niet schoonmaken? Met al dat stof

Pagina 3 van de 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Labels voor dit Bericht