SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 2 van de 2
    Schermafbeelding van gup
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows Vista Home Premium 32
    Antivirus
    Avast Antivirus Free
    Firewall
    Windows Firewall

bestand opsturen naar a-squared Free

hoi
    Ik zag dat alleen mogelijk is een verdacht bestand kan opsturen via de mail.
    Is er nog een andere manier dit te kunne doen ?
    zoals bij virus total bv?
    gaat mij om virus W32/Induc.Gen Windows virus.
    Wat niet gedecteerd wordt door a-squared Free maar wel door Avira en aantal andere scanners.(er is een topic over geopend bij virussen).
    wat ik ook erg jammer vondt bij het aanklikken opsturen bestand dit nog engels is.
    Klikt men op nederlands wordt je weer naar de hoofdpagina verwezen.
    Maar goed ,de vraag dus
    moet ik perse via de mail bestand opsturen?

Emsisoft support Schermafbeelding van Emsisoft Nederland
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Sorry, ik zag uw vraag een beetje laat.

De link in het programma opent deze Engelstalige pagina. Daar kunt u gewoon op bladeren klikken en het bestand selecteren.
    Dan op die webpagina op "Upload" klikken.

Een andere mogelijkheid is om in a-squared Anti-Malware of a-squared Free naar Quarantaine te gaan. Daar klikken op "Toevoegen" en het verdachte bestand in quarantaine zetten. Dit bestand kunt u dan selecteren en onderin op "Bestand verzenden' klikken.

Er verschijnt een nieuw venstertje waarin u meer informatie over het bestand kwijt kunt. Het is niet nodig om naam en e-mail adres in te vullen, maar wel handig als u een reactie wilt kunnen ontvangen op het verzonden bestand.

Een reactie per e-mail op het door u verzonden bestand kunnen wij echter niet garanderen. Dit i.v.m. het automatisch of handmatig analyseren van het bestand en de drukte op dat moment m.b.t. ingezonden bestanden.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten