SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 4 van de 4
    Schermafbeelding van SlasH
    Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    Avira AntiVir Premium
    Firewall
    Windows Firewall

Mamutu en Windows 7/64 bits

Ik heb een geldige licentie voor Mamutu, helaas werkt dit niet op een 64 bitsversies van Windows 7 kwam ik vandaag achter.

Wordt daar nog aangewerkt? Want aan mij nog geldige licentie heb ik niets meer aan.

Sandboxie werkte voor kort ook niet op een 64 bitsversie, maar er is een Beta uitvoering inmiddels uitgebracht, en die werkt dus wel.
    Laatst gewijzigd door SlasH; 01-02-10 om 03:21.

Emsisoft support Schermafbeelding van Emsisoft Nederland
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Er wordt zeker gewerkt aan Mamutu voor 64-bit.

Vannacht is er voor Private Beta-testers weer een nieuwe testversie van a-squared AM verschenen en als die bij alle testers goed presteert zal die als Publieke Beta verschijnen. Mamutu is eigenlijk het IDS gedeelte van a-squared AM als losstaand programma. Dus als de Publieke Beta van a-squared AM 5 verschijnt zal 't echt niet lang meer duren voordat er een Publieke Beta van Mamutu is.

Schermafbeelding van SlasH
    Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    Avira AntiVir Premium
    Firewall
    Windows Firewall
    Oke dan weet ik dat.
    Ik heb ook nog een geldige licentie voor Online Armor werkt deze op 64 bits?
    En zo ja, heeft OA de voorkeur boven de Windows Firewal, ik las dat de firewal in Windows 7 een stuk beter was dan in de vorige versies.

Over OA was ik verder wel over te spreken en dan doel ik meer op zijn overzichtelijkheid, maar de PC werdt er wel merkbaar trager door.Misschien dat ik op dat op dit nieuwe PC systeem niet zo zal merken.

Wat is wijsheid, ik heb nu een schone Windows 7 installatie ik heb er weinig zin in om iets te gaan installeren wat uiteindelijk of niet werkt, of waar de PC trager van wordt.

Hoofd businessbeveiliging Schermafbeelding van Eagle Creek

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Enterprise 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    En zo ja, heeft OA de voorkeur boven de Windows Firewal, ik las dat de firewal in Windows 7 een stuk beter was dan in de vorige versies.
    Beter is relatief. De firewall die in Windows 7 zit heeft veel meer mogelijkheden, en is tot op een veel dieper niveau instelbaar. Standaard functioneert deze echter precies zoals hij dat in Vista en XP ook deed, en om eerlijk te zijn is dat voor de meeste mensen voldoende.

Wanneer je achter een router (/hardwarematige firewall) zit, heb je de Windows Firewall eigenlijk niet nodig. Wanneer je gedetailleerde controle wilt hebben over binnenkomend verkeer, maar ook uitgaand verkeer, dan gebruik je in XP hier een "3rd party" firewall voor, en bij 7 kun je de ingebouwde versie instellen.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Forum Rechten