SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 26
    Schermafbeelding van bitbybit
    Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows Vista Home Premium 32
    Antivirus
    Antivir
    Firewall
    Windows Firewall

updaten naar de nieuwste asquared free.

Kreeg net met updaten de melding dat er een nieuwe versie is, nu had ik alleen de keus om a-squared free te verwijderen en de nieuwe opnieuw te installeren.
    Omdat de download 9kb/s liep heb ik die afgebroken.
    Nu vraag ik me af of ik van de squared site de free 4.5 weer kan downloaden, of dat ik de 5 moet pakken en dan tijdens het installeren de keuze krijg dan voor free, trial of abbo.
    bvd bitbybit.

Emsisoft support Schermafbeelding van Emsisoft Nederland
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    bitbybit,

De download kan wat langzaam zijn omdat momenteel heel veel gebruikers tijdens de update van a-squared Free moeten kiezen voor Emsisoft Anti-Malware 5 met de Freeware licentie, of voor de Emsisoft Emergency Kit.
    Nadat de keuze is gemaakt wordt a-squared Free gede´nstalleerd en wordt het programma dat gekozen is gedownload.

Heb je die download onderbroken, dan is er verder niets aan de hand.

Je kunt op elk gewenst moment Emsisoft Anti-Malware 5 downloaden en installeren. Dan kiezen voor de Freeware licentie en alle realtime onderdelen worden uitgeschakeld. Dan werkt het net als a-squared Free.

Of je kiest voor de Emergency Kit. Deze kit bevat een paar programma's die niet ge´nstalleerd hoeven te worden. Daarbij zit ook de Emergency Kit scanner die qua functies gelijk is aan a-squared Free.

Mocht je gÚÚn plannen hebben om ooit een licentie voor Emsisoft Anti-Malware aan te schaffen dan kun je het beste voor de Emergency Kit kiezen. Zipbestand downloaden en in een nieuwe map uitpakken. Daarna kun je de scanner starten door te dubbelklikken op EmergencyKitScanner.bat of klik op start.exe dan kun je de scanner starten via een menu...

Weet je nog niet of je een licentie voor Emsisoft Anti-Malware wilt aanschaffen dan kun je het beste kiezen om Emsisoft Anti-Malware 5 te installeren. Er is een mogelijkheid om het 30+3 dagen volledig te testen, daarna kun je de Freeware licentie kiezen. Of je kiest direct voor de Freeware licentie.
    Mocht je op een dag besluiten om een licentie aan te schaffen dan is het programma al ge´nstalleerd, up-to-date en hoeft de licentie alleen maar geactiveerd te worden.
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      menuklein.png
Bekeken:   566
Grootte:   67,7 KB
ID:        7982  

Schermafbeelding van Seven of Nine
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware 8.1
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emsi Software Nederland Bekijk Berichten
    Er is een mogelijkheid om het 30+3 dagen volledig te testen,
    Waarbij het wel van belang is om te weten, dat als je onder: Bewaking---> Bestandsbewaking Optie 3 ( rood omkadert... ) aanvinkt, Emsisoft Anti-Malware fungeert als een fulltime AV scanner...

Lijkt me handig om dan je huidige AV scanner even tijdelijk Uit te schakelen...

KLIK HIER voor een vergroting!
    (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Antivir
    Firewall
    Windows Firewall

Ik ben weer up to date en op het net zag ik deze vraag/antwoord nog niet gesteld, bij deze. thnk's voor het uitgebreide antwoord.

Fleetwood Mac
    Guest
    bitbybit,

De download kan wat langzaam zijn omdat momenteel heel veel gebruikers tijdens de update van a-squared Free moeten kiezen voor Emsisoft Anti-Malware 5 met de Freeware licentie, of voor de Emsisoft Emergency Kit.
    Nadat de keuze is gemaakt wordt a-squared Free gede´nstalleerd en wordt het programma dat gekozen is gedownload.

Heb je die download onderbroken, dan is er verder niets aan de hand.

Je kunt op elk gewenst moment Emsisoft Anti-Malware 5 downloaden en installeren. Dan kiezen voor de Freeware licentie en alle realtime onderdelen worden uitgeschakeld. Dan werkt het net als a-squared Free.

Of je kiest voor de Emergency Kit. Deze kit bevat een paar programma's die niet ge´nstalleerd hoeven te worden. Daarbij zit ook de Emergency Kit scanner die qua functies gelijk is aan a-squared Free.
    Wat Emsisoft hier schrijft heb ik nou net nooit gezien.
    Citaat:

Mocht je gÚÚn plannen hebben om ooit een licentie voor Emsisoft Anti-Malware aan te schaffen dan kun je het beste voor de Emergency Kit kiezen. Zipbestand downloaden en in een nieuwe map uitpakken. Daarna kun je de scanner starten door te dubbelklikken op EmergencyKitScanner.bat of klik op start.exe dan kun je de scanner starten via een menu...

Weet je nog niet of je een licentie voor Emsisoft Anti-Malware wilt aanschaffen dan kun je het beste kiezen om Emsisoft Anti-Malware 5 te installeren. Er is een mogelijkheid om het 30+3 dagen volledig te testen, daarna kun je de Freeware licentie kiezen. Of je kiest direct voor de Freeware licentie.
    Mocht je op een dag besluiten om een licentie aan te schaffen dan is het programma al ge´nstalleerd, up-to-date en hoeft de licentie alleen maar geactiveerd te worden.
    Die vervanger voor a_squared free is mij althans niet goed bevallen.
    Nergens te zien op m"n PC terwijl er toch flink wat MB"s gedownload waren.
    O.K ik zag wel waar ik moest wezen om de EmergenciKit te laten scannen maar waar zit die MAP?
    Zelfs niet in de HijackLog te vinden.
    En ook niet in Software enz.

Ik moet geen Emsisoft AM 5voor 1 maand om daarna de free te krijgen,wat de reden ook is.

De Emergenci Kit heb ik dus met moeite er af gekregen.

(Is bij Emsisoft voor hun produkten een Uninstaller aanwezig?)
    Daarbij zie ik ook bij Wilders Security veel vragen en minder blije berichten.
    http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=277898

Ik zweerde bij de A-squared Free maar nu heeft die verandering me naar
    SuperAntiSpyware gedreven wat ik met tegenzin deed maar wel moest.

Misschien onbegrijpelijk maar ik Tune mijn PC om 100% te kunnen darten.
    Daarom wil ik de Free terug waarmee mijn PC het beste liep.
    Laatst gewijzigd door Fleetwood Mac; 25-07-10 om 10:45.

Fleetwood Mac
    Guest
    Dit Citaat is van mij maar kreeg dit niet goed in mijn post.
    *****************Wat Emsisoft hier schrijft heb ik nou net nooit gezien.
    Citaat:

Ik zat gewoon vast aan 30 dagen met geen mogelijkheid om direct de Free te krijgen.
    Tja en dat wou ik niet.

FLW_M.
    Laatst gewijzigd door Fleetwood Mac; 25-07-10 om 10:52.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Fleetwood Mac,

De Emsisoft Emergency Kit bestaat uit "portable" programma's. Dat wil eigenlijk niets anders zeggen dan dat de programma's direct gebruikt kunnen worden zonder ook maar iets te installeren. Pak het zipbestand uit en je kunt direct aan de slag.

Je kunt de programma's vinden op de plaats waar jij ze zelf hebt neergezet c.q het zipbestand hebt uitgepakt. Let even goed op waar je het uitpakt en maak dan een snelkoppeling naar a2emergencykit.exe. Het verwijderen van de Emergency Kit kan niet moeilijk zijn, er is immers helemaal niets ge´nstalleerd! Het enige probleem zou kunnen zijn dat je niet meer weet waar je de bestanden hebt uitgepakt

Die berichten op het Wilders security forum zijn van mensen die niets (willen) lezen maar direct beginnen te schreeuwen omdat er iets is veranderd.

De Emergency Kit installeert dus helemaal niets op je systeem (vandaar dat de uninstaller ook ontbreekt). Nu heb je gekozen voor SAS, die installeert wÚl dingen op het systeem en dat kan je net die tripple 20 kosten

Fleetwood Mac
    Guest
    Nou het kost me meer dan 1 180er.
    Maar hoe kan het dat er eerst rond de 90MB wordt gedownload en vervolgens niks wordt geinstalleert,bij de EMKit?

Ja ik zag heus wel waar hij stond en mocht een ander dat niet weten kun je "Zoeken" dat direct boven Uitvoeren staat.
    Natuurlijk had ik meteen een snelkoppeling aangebracht maar daar ging het mij niet om.
    Hoofdzaak is voor mij een goede scanner met precies de goede grote in MB"s.

Je zal mij niet horen zeggen dat ik die Emerency Kit niet goed vind maar ikzelf hou al niet van Zip uitpakkers.
    Ik moet ze kunnen zien in Software/Ccleaner/en vooral in \C.

Dat ik nu SAS gebruik wil niet zeggen dat ik die zo geweldig vind,maar het compenseert iets in het MB volume.

Ik maakte ook extra H.Punten en extra windows open zetten met Player als ik ga Darten.
    Zelfs de Radio er bij en ik scoorde weer.
    Terwijl dat voorheen nooit moest.

Nu die EMK geen zoden (MB"s) aan de dijk zet en SAS geen gewicht in de schaal brengt moet ik maar wat anders verzinnen.

Maar dat moet dan even wachten omdat ik waarschijnlijk wel een optie zie.
    Mocht dat niet lukken neem ik weer contact op met Emsisoft.
    Ik hou je op de hoogte binnen 1 maand.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    De download is zo groot omdat er ▒ 95 MB aan virusdefinities wordt gebruikt op dit moment, vergeet niet dat we een dubbele scan engine gebruiken. Met a-squared Free was dit niet anders.

Ik weet niet hoeveel MB SAS gebruikt voor de definities. Zal wel veel minder zijn omdat SAS ook veel minder malware detecteert dan Emsisoft.

Fleetwood Mac
    Guest
    De download is zo groot omdat er ▒ 95 MB aan virusdefinities wordt gebruikt op dit moment, vergeet niet dat we een dubbele scan engine gebruiken. Met a-squared Free was dit niet anders.

Ik weet niet hoeveel MB SAS gebruikt voor de definities. Zal wel veel minder zijn omdat SAS ook veel minder malware detecteert dan Emsisoft.
    Hoe moet ik me dat dan voorstellen want je schreef eerder dit.

De Emergency Kit installeert dus helemaal niets op je systeem (vandaar dat de uninstaller ook ontbreekt).

95MB en zonder uninstaller?

Overigens is SAS om en nabij de 35MB in Software/Programma"s te zien dus
    dat scheelt een hoop.
    Vind ook niks hier dan een Java cookie.

Wat ik wel kwijt wil SAS heeft een paar handige Reparatie Funkties aan boord voor diverse zaken die door Malware zijn veroorzaakt.

Maar ik zit helemaal niet te juichen over de scan prestaties van SAS,wat natuurlijk niet vreemd is als je a-squared free al rond de 2 jaar gebruikt.

Ik snap dan ook niet dat Emsisoft juist dit Populaire programma gewoon vervangen heeft door die EMK gratis aan te bieden.

Natuurlijk om eerst de Betaalversie voor 30 dagen aan te bieden om daarna pas de Free te verkrijgen.

In zekere zin een poging om Emsisoft AM 5 te slijten.
    Commersie dus.

Maar dat wordt dan weer met hun systeem eerst registreren vrees ik.
    Afijn ik zie wel.

Schermafbeelding van EotT
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Windows Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleetwood Mac Bekijk Berichten
    Hoe moet ik me dat dan voorstellen want je schreef eerder dit.

De Emergency Kit installeert dus helemaal niets op je systeem (vandaar dat de uninstaller ook ontbreekt).

95MB en zonder uninstaller?
    Om het programma te verwijderen, volstaat het om gewoon de map te verwijderen. Alles zal dan weg zijn.

Dit is juist het voordeel aan "portable" programma's. Deze installeren niets, laten geen sporen achter op je pc. Deze kan je dus ook op een usb stick zetten en op elke pc gebruiken, zonder deze op elke pc te moeten installeren.
    Bij het verwijderen van de map zullen ook alle sporen weg zijn (terwijl er meestal/dikwijls bij het verwijderen met een uninstaller nog steeds hier en daar sporen niet goed verwijderd worden, en dus nog steeds op je pc achterblijven, ook al heb je het programma niet meer.

Een uninstaller toevoegen (en dus ook verwijzingen op je pc te moeten hebben naar het programma enzo) zou juist het voordeel van deze "portable" programma's te niet doen, namelijk dat ze geen sporen achterlaten.

Ook worden instellingen in een apart bestandje opgeslagen, zodat je deze instellingen gewoon van de ene pc naar de andere pc kan meenemen. Bij "gewone" programma's worden deze instellingen meestal in het register opgeslagen of op een andere plaats, waardoor deze niet mee te nemen zijn naar een andere pc. Dit is zeker een voordeel als je je pc wilt formateren, of als je een nieuwe pc hebt (of na een herinstallatie van windows,...)
    Laatst gewijzigd door EotT; 25-07-10 om 18:20.

Fleetwood Mac
    Guest
    Ja das duidelijk maarrrrr,1 bestandje kreeg ik met geen mogelijkheid weg.
    En over die Uninstallers dacht ik ook aan alle producten van Emsisoft.

Dat ik voordien voor de zekerheid een HP maakte was na het verwijderen (op dat ene bestand na) een systeemherstel nodig om het alsnog te verwijderen.
    Ik vond het tenminste niet terug.

Dat er voor Online Armor geen uninstaller nodig is weet ik omdat ik destijds meedeed om die firewall te testen.
    Maar met Emsisoft AM 4.5 en 5 is het mij niet duidelijk of er 1 nodig is.
    En dan bedoel ik niet alleen "Verwijderen".

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Antivir
    Firewall
    Windows Firewall
    Nog een vraagje, a-squared antimalware 5 heeft na de drie daagse testperiode de realtime bescherminguitgeschakeld, prima.
    Nu krijg ik bij het opstarten van a-squared de melding, dat de testperiode verlopen is.
    En ik kan kieze uit drie opties, koop a-squared antimalware, schaf a-squared antimalware aan, of overtuig uzelf om a-squared antimalware aan te schaffen.
    Hoe krijg ik de a-squared free weer terug, als dat nog mag heet dat.
    bvd bitbybit

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    bitbybit,

Bij Configuratie > Licentie moet de Freeware licentie zichtbaar zijn.
    Zo niet, klik dan eenmaal op "Ververs licenties"
    Selecteer de Freeware licentie en er zou geen pop-up meer moeten verschijnen.

Mocht dat niet lukken, kies dan voor de nog eens 30 dagen testen. Je moet dan registreren (account aanmaken). Als dat gelukt is moet de Freeware licentie zeker als optie zichtbaar zijn.

Schermafbeelding van Seven of Nine
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware 8.1
    Firewall
    Online-Armor Premium

Natuurlijk om eerst de Betaalversie voor 30 dagen aan te bieden om daarna pas de Free te verkrijgen.

In zekere zin een poging om Emsisoft AM 5 te slijten.
    Niks mis mee toch... ( er moet toch wat verdient worden... )

Ieder bedrijf wil toch zijn product slijten, En wat is mooier dan het 30 dagen gratis te proberen...

( kan je gelijk ervaren of het progamma je bevalt... )

Wat a-Squared Free berteft vind ik het tot nu toe ook een gemis ja, Maar het zal wel een kwestie van even wennen zijn...

Fleetwood Mac
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seven of Nine Bekijk Berichten
    Niks mis mee toch... ( er moet toch wat verdient worden... )

Ieder bedrijf wil toch zijn product slijten, En wat is mooier dan het 30 dagen gratis te proberen...

Wat a-Squared Free berteft vind ik het tot nu toe ook een gemis ja, Maar het zal wel een kwestie van even wennen zijn...
    Seven of Nine:

Ik had de asquared AM 4 en versie 4.5 en nu had ik net een triall van versie 5 uitgeprobeert.
    Ik weet dus dat mijn (wat oudere) PC beter loopt op a-squared free.
    (Nu Emsisoft Free).

Mijn hobby kon ik fenomenaal uitoefenen omdat ik met de aanwezige Software een uitgebalanceerd en stabiele PC had.

Dit ging niet op met de andere producten van Emsisoft jammer genoeg.

Het lijkt een hoop gezeur,maar ik heb nu al dagen zitten tunen om de PC weer in balans te krijgen.

Ik kom er wel uit met andere programma"s te installeren en ik maak vorderingen,maar ik mis nog steeds die Emsisoft Free qua detectie.

Ja wat je niet meer krijgen kunt ga je missen.
    En hoeveel malware stuurde ik op voor onderzoek?

Het moet nu even zo en ik zie het wel goedkomen.
    Al kan ik dit hier niet uitleggen.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium

Ik kom er wel uit met andere programma"s te installeren en ik maak vorderingen,maar ik mis nog steeds die Emsisoft Free qua detectie.

Ja wat je niet meer krijgen kunt ga je missen.
    En hoeveel malware stuurde ik op voor onderzoek?

Het moet nu even zo en ik zie het wel goedkomen.
    Al kan ik dit hier niet uitleggen.
    Fleetwood Mac,

Je hoeft helemaal NIETS te installeren ter vervanging van a-squared Free. Dat is nu juist het grote voordeel van de Emsisoft Emergency Kit.

Fleetwood Mac
    Guest
    Fleetwood Mac,

Je hoeft helemaal NIETS te installeren ter vervanging van a-squared Free. Dat is nu juist het grote voordeel van de Emsisoft Emergency Kit.
    Krijg ik dan (om nogmaals) te proberen geen conflict met SAS?

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Er zijn mij geen problemen bekend i.c.m andere anti-virus of anti-malware programma's.

Alleen een realtime bewaking zal de scan vertragen, maar dat is met alle andere scanners ook zo.

Fleetwood Mac
    Guest
    Er zijn mij geen problemen bekend i.c.m andere anti-virus of anti-malware programma's.

Alleen een realtime bewaking zal de scan vertragen, maar dat is met alle andere scanners ook zo.
    O.K.
    Ik zet die Emergency Kit er terug op,en hoop dat ik back on track ben dan.
    THX.
    Laatst gewijzigd door Fleetwood Mac; 06-08-10 om 21:38.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten