SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 17 van de 17

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Firewall
    Windows Firewall

windows 7 en ziggomail outlookexpres

beste mensen,
    sinds kort een samsung laptop intel core 1.5 met windows 7 premium, daarnaast heb ik een mailadres bi ziggo/home.
    ik heb microsoft ofice student edition geinstallerd waar alles op zit behalve outlookexpres. nu komt het probleem, doordat ik outlook expres mis kan ik alleen op windows live de mail van home ophalen en dat wil ik niet
    verder heb ik geprobeert om modules van windows xp te downloaden om via deze modules toch outlook te gebruiken, maar die werkt niet op premium maar op prof.
    weet iemad nog een andere oplossing
    groet, dank en ik hoor het graag.
    jelte

Hoofd businessbeveiliging Schermafbeelding van Eagle Creek

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Enterprise 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    waar alles op zit behalve outlookexpres.
    Office werd (en wordt) nooit geleverd met Outlook Express, maar met Microsoft Office Outlook.
    Outlook Express is een (sterk) verouderde applicatie die geleverd werd met Internet Explorer 6, en is beschikbaar voor maximaal Windows XP.

Je kunt Windows Live Mail installeren op de pc. Dit is de opvolger van Outlook Express, en een neefje van Office Outlook (als je het zo wilt zien).

Ik zie niet in waarom je dit niet zou willen.

Waarom heb je dit bericht trouwens geplaatst in de sectie voor vragen voor Backup4All? Daar heeft het toch helemaal niets mee te maken?
    Laatst gewijzigd door Eagle Creek; 07-11-11 om 14:08.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Firewall
    Windows Firewall
    beste eagle creek,bedankt voor je snelle reaktie, klopt het is een verouderde versie en ik heb mijn home mail momenteel al op windows live staan, maar het probleem is dat zowel mijn dochter als mijn vrouw op hotmail zitten en iedereen eerst moet uitloggen en weer op nieuw inloggen om op zijn eigen privemail te komen, vandaag
    groet
    jelte

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Jelte,

Volgens mij haal je twee dingen door elkaar.
    Je hebt de online e-maildienst Windows Live Hotmail en je hebt de offline e-mailcliŽnt Windows Live Mail.

In Windows Live Mail kun je allerlei soorten e-mailen ophalen, zoals Ziggo, @Home en Live Hotmail.

Verder kun je met Windows Live Mail werken met profielen (identiteiten in Outlook Express).

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeŽriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Firewall
    Windows Firewall
    Beste Eagle Creek,
    windows live is geinstalleerd en daarin haal ik onder mijn eigen ww mijn home mail op
    als mijn vrouw of dochter op dezelfde lap de mail op wille halen, dan moet ik er eerst uit dan loggen zij in met hun eigen ww, en daar willen wij dus vanaf vandaar de vraag van de outlook express, verder snap ik niet wat je bedoeld met profielen
    groet en dank
    jelte

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Zet Outlook Express uit je hoofd. Dat is geen optie.
    Wel wil ik graag dat je uitlegt WAAROM je Outlook Express wilt hebben. Wat heeft Outlook Express dat Windows Live Mail niet heeft?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeŽriek gesitueerde etablissement - komma -

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Firewall
    Windows Firewall
    beste Eagle creek,
    Het enige wat outlook toevoedd, is dat ik mijn mail met een klik snel op kan halen zonder dat eerst de andere uit de mailbox moet, dat is het enige punt
    groet
    jelte

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Hoi Jelte,

Je dient echt je antwoorden uitgebreider te maken.
    Want " je mail met een klik snel ophalen" kan met Windows Live Mail ook prima namelijk.

Als je me niet precies vertelt waar je vastloopt, kan ik je ook geen specifieker advies geven.

Microsoft Customer Service (geverifieerd) Schermafbeelding van MicrosoftHelpt
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Enterprise 32
    Firewall
    Wanneer je de Windows Live mailaccount(s) verwijderd uit je Windows Live Mail en alleen de home/ziggo POP3-mail laat staan mag dit probleem niet meer voorkomen.

Dit is mogelijk via de Windows Live Mail menuknop (linksboven) -> Opties -> E-Mailaccounts
    Met vriendelijke groet,
    MicrosoftHelpt

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Firewall
    Windows Firewall
    Beste mensen,
    Het probleem is dat ik via icoon windows live mijn home mail binnen haal, wil iemand anders in hotmail dan moet ik eerst uitloggen, daarna moet de desbetreffende persoon via icoon hotmail of windows live zijn eigen ww en mailadres invoeren dan kan hij zijn mail ophalen, weer oemand moet de desbetreffende procure herheln etc.etc, dat is zo balen vandaar dat ik naar een andere oplossing zocht
    groet
    jelte

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Jelte, het is mij nog steeds niet helder.

Windows Live Mail: een programma, applicatie, die op jouw computer geÔnstalleerd staat. Na het starten van dit programma kun je e-mails ophalen van diverse e-maildiensten, waaronder Hotmail, maar ook je provider @Home(?).

Windows Live Hotmail: een website, online e-maildienst, die je via internet bezoekt om je e-mail van Hotmail te lezen.
    -----

Je kunt binnen Windows Live Mail meerdere accounts toevoegen. Dit betekent dat je zowel jouw account van de provider (@Home?), als jouw persoonlijke Hotmail, als de Hotmail van vrouw en kinderen kunt toevoegen. Allemaal in ťťn applicatie. Dit doe je door te gaan naar Windows Live Mail menuknop (linksboven) -> Opties -> E-Mailaccounts.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Firewall
    Windows Firewall
    beste Eagle creek,
    klopt wat je zegt is mij bekend met die diverse mail account, maar het probleem is dat de andere zeggen dan is mijn mail als er iemand is ingelogd voor iedereen inzichtelijk of zie ik dat verkeerd en dat is het bezwaar
    groet
    jelte

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    maar het probleem is dat de andere zeggen dan is mijn mail als er iemand is ingelogd voor iedereen inzichtelijk of zie ik dat verkeerd en dat is het bezwaar

Ja, dat is zeker zo. Maar om dat te voorkomen stel je dus verschillende accounts is. En je zegt nu juist dat je ervan af wilt dat je verschillende accounts hebt, omdat je je dan telkens af- en aan moet melden.

Ik snap dan dus ook niet wat voor oplossing je zoekt.

Microsoft Customer Service (geverifieerd) Schermafbeelding van MicrosoftHelpt
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Enterprise 32
    Firewall
    Het aan / afmelden is er juist voor de beveiliging. Deze beveiliging zorgt ervoor dat mensen niet zomaar in uw mail kunnen kijken. Het kan gewoon niet makkelijker zonder in te leveren op de beveiliging. Wilt u liever een beveiliging hebben, dan zou u moeten leven met het feit dat u moet aanmelden, en ook weer moet afmelden.
    Met vriendelijke groet,
    MicrosoftHelpt

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Firewall
    Windows Firewall
    beste mensen,
    helaas het is dan niet anders, kijken of ik iets anders hierop kan verzinnen
    groet en dank iedereen voor het meedenken
    jelte

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Je zou verschillende e-mailprograma's kunnen installeren voor verschillende personen. Op die manier zijn niet alle e-mails in 1x zichtbaar, maar hoef je ook niet van gebruikersaccount te wisselen..

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Firewall
    Windows Firewall
    Beste Eagle Creek,
    met dank voor je reaktie, ik zal kijken wat ik kan doen, misschien dat ik binnenkort even probeer.
    groet en alvsst dank voor de tip
    jelte

Forum Rechten