SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 3 van de 3
    Habitué Schermafbeelding van atwee
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky Pro
    Firewall
    Windows Firewall

firewallactiviteit in de taakbalk

Grote kans dat het aan Windows 7 zelf ligt, maar ik plaats het bericht hier maar.

Het pictogram voor de firewallactiviteit van Online Armor free wordt na opstart van het systeem niet automatisch weergegeven in de taakbalk. In het configuratiescherm heb ik meerdere malen de optie "pictogrammen en meldingen weergeven" ingesteld. Ook in het programma zelf heb ik de optie voor de activiteit ingesteld. Het gaat dus om het groene vierkante.

Het pictogram van het programma OA blijft wèl, maar dat van activiteit niet staan na herstart. Is hier, hoewel niet van levensbelang, iets aan te doen?
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Emsisoft support Schermafbeelding van Emsisoft Nederland
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Dit is een probleem dat wordt veroorzaakt door Windows 7. Die kan niet goed overweg met 2 verschillende pictogrammen voor hetzelfde programma.

Dit is al vaker gemeld door diverse gebruikers en het probleem staat ook in het bugtracker systeem vermeld maar niet met de allerhoogste prioriteit. Het kan dus nog wel even duren voordat hier een oplossing voor wordt bedacht. Een enkel icoontje zal natuurlijk de oplossing zijn maar het wordt wel lastig om daar alle beschikbare info in kwijt te kunnen op zo'n manier dat 't ook nog duidelijk is.

Misschien kun je het "gewone" OA icoontje verbergen en kiezen om alleen het icoontje van de firewall status te tonen?
    Wanneer je met de rechter muisknop op dat groene icoontje klikt krijg je ook het hele menu te zien.

Habitué Schermafbeelding van atwee
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky Pro
    Firewall
    Windows Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emsisoft Nederland Bekijk Berichten
    Dit is een probleem dat wordt veroorzaakt door Windows 7. Die kan niet goed overweg met 2 verschillende pictogrammen voor hetzelfde programma.

Dit is al vaker gemeld door diverse gebruikers en het probleem staat ook in het bugtracker systeem vermeld maar niet met de allerhoogste prioriteit.

Misschien kun je het "gewone" OA icoontje verbergen en kiezen om alleen het icoontje van de firewall status te tonen?
    Wanneer je met de rechter muisknop op dat groene icoontje klikt krijg je ook het hele menu te zien.
    Excuus.........ik had zelf wat meer moeite moeten doen om een een antwoord te vinden.

Het gewone icoontje verbergen en dan het groene weergeven lukt ook niet.......Windows 7 heeft dan immers nog steeds met twee pictogrammen van doen. Ik behoud nu het schildje (dat kan trouwens niet anders). De firewall zal zijn werk wel doen verwacht ik. Het groene schildje is dan niet zozeer van vitaal belang.

Bedankt.
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Forum Rechten