SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Donateur premium Schermafbeelding van christian1122
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Anders
    Firewall

online armor geen pop-ups win8 bug

hoi ik heb gister online armor ge´nstalleerd
    ik gebruikte daarvoor comodo. die heb ik verwijderd omdat er een bug in zat.
    als je gevraagd werd of je een programma toegang tot het internet wilde geven kwam er een popup zoals normaal maar die sloot na minder dan 1 seconde opeens uit zichzelf en werd het programma automatisch geblokkeerd. ik had het op hun forum opgezocht en zag dat meerdere mensen dat probleem hadden. ik heb het toen verwijderd en online armor ge´nstalleerd omdat zoveel programma's geblokkeerd werden. het probleem is nu alleen dat ik waarschijnlijk hetzelfde probleem heb met online armor alleen dan nog erger.
    ik heb het programma nu 3 dagen en zag dat er bij programma's zo'n 70 procent op "vragen" stond in plaats van "toestaan" programma's als steam en skype worden allemaal toegestaan maar alle drivers en processen van microsoft zelf zoal explorer, indexer en bitlocker staan allemaal op "vragen" ook bijna alle drivers staan op "vragen" dit is niet zo'n probleem. wat wel een probleem is, is dat ik helemaal geen popup krijg die dus vraagt of ik het wil starten of niet. dit vond ik een beetje vreemd dus keek ik bij "geschiedenis" en vond daar allemaal dingen die geblokkeerd werden waarvan het wel gewoon op "vragen" stond. ik zag wel een notification ballon dat er iets geblokkeerd was maar ik krijg geen popups om te vragen of ik het wil uitvoeren of niet. is dit probleem bekend bij jullie en hoe kan ik het oplossen?

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Anders
    Firewall
    ps. ik zag net wel iets van een global hook popup of ik dat wilde toestaan
    misschien heb ik wel gewoon iets in de instellingen verkeerd gezet dat oa bij sommige dingen zelf een beslissing maakt ofso

Emsisoft support Schermafbeelding van Emsisoft Nederland
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Christian1122,

Open Opties > Algemeen, en zet een vinkje bij 'Ook beta updates toestaan'.
    Daarna een handmatige update uitvoeren en je ontvangt Online Armor versie 7.0.0.1860.

Als dit het probleem niet oplost zal ik even een link zoeken naar het setupbestand voor versie 7.0.0.1860 en zul je OA moeten verwijderen en opnieuw installeren.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Anders
    Firewall
    bedankt dit heeft het probleem opgelost

Emsisoft support Schermafbeelding van Emsisoft Nederland
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware