SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    Emsisoft Antimalware
    Firewall
    Windows Firewall

Email plugin uitschakelen

Ik wil graag de email plugin voor Outlook uitschakelen c.q. verwijderen. Hoe kan ik dat doen?

Reden: Outlook start langzamer op en ik blijf daar ook meldingen van krijgen in de logfiles. De plugin ondersteund office 2013 namelijk nog steeds niet.
    Greetings, Black Tiger

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Emsisoft Antimalware
    Firewall
    Windows Firewall
    Heb het al gevonden, althans.... ik heb de plugin nu via de invoegtoepassingen van Outlook uitgeschakeld, dat werkt ook.
    Hopelijk komt er snel ook office 2013 ondersteuning.
    Greetings, Black Tiger

Emsisoft support Schermafbeelding van Emsisoft Nederland
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Black Tiger,

Ondersteuning voor Office 2013 zal nog lang op zich laten wachten. Sterker nog, de mail scanner zal helemaal verdwijnen uit Emsisoft Anti-Malware omdat die niets toevoegt qua bescherming van het systeem. Wanneer de mail scanner is uitgeschakeld of in het geheel niet aanwezig is wordt malware die via email binnenkomt wel gedetecteerd door de bestandsbewaking of gedragsbewaking.
    Eigenlijk hetzelfde als een aparte USB scanner die elke USB stick gaat scannen wanneer die wordt aangesloten op het systeem. Het slaat nergens op, maar velen denken dat dat veiliger is en dus zie je die functie in veel beveiligingssoftware. Wanneer malware aanwezig is op een USB stick zal die worden gedetecteerd zodra die malware iets wil doen of wanneer die malware wordt gekopieerd naar het systeem.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Emsisoft Antimalware
    Firewall
    Windows Firewall
    Aha kijk, dat werpt een ander licht op de zaak. Ik vond het al vreemd dat iemand er in januari naar vroeg (op het EAM forum) en dat het er nog steeds niet was. Verder vroeg ik me ook al af of het niet gewoon dubbel op zou zijn. Dat is het dus inderdaad.
    Goed dat het er uit gehaald wordt dan.

Bedankt voor de toelichting!
    Greetings, Black Tiger

Emsisoft support Schermafbeelding van Emsisoft Nederland
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Tja, uit commercieel oogpunt bekeken is het misschien niet slim om de mail scanner te verwijderen. Het is ook een makkelijke manier om de bedrijfsnaam te promoten in de mail footer. Veel mensen denken dat een programma met meer toeters en bellen ook meer bescherming biedt. Als we alleen maar commercieel zouden denken zaten er nu veel meer toeters en bellen in de software, was de naam ook wel gewijzigd naar Emsisoft Antivirus en stond er 2014 achter...

Wij doen ons best om geen onnodige toeters en bellen in de software te stoppen en daarom is besloten dat die mailscanner weer wordt verwijderd. Dat we dat pas onlangs besloten hebben komt doordat er achter de schermen druk gewerkt wordt aan de volgende versie van Emsisoft Anti-Malware en Emsisoft Internet Security en op zo'n moment worden alle onderdelen nog eens onder de loep genomen en op toegevoegde waarde beoordeeld.

Forum Rechten