SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 22
    Habitué Schermafbeelding van Rizzo
    Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows Vista Home Basic 32 bits
    Antivirus
    Eset Smart Security
    Firewall
    Eset Firewall
    Blog Berichten
    7

Bestandsbewaking uitgeschakeld.

Geachte Emisoft, tot mijn verbazing is het nu 2 maal voorgekomen dat ik een waarschuwing krijg van mijn beveiligingscentrum op mijn PC dat er problemen zijn met de beveiliging. Als ik dan Emisoft antimalware open, zie ik dat de bestandsbewaking is uitgeschakeld. Wil ik deze weer inschakelen dan reageert hij niet. Na het opnieuw opstarten van mijn PC kan ik hem weer wel inschakelen. Heeft u enig idee hoe dit kan? Ik maak mij er wel ongerust over, want wie of hoe kan dit? Met vriendelijke groet, Ed. (Rizzo).

Emsisoft support Schermafbeelding van Emsisoft Nederland
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Rizzo,

Is dit met versie 8.1.0.40 op Vista 32 bit?
    Is er nog andere beveiligingssoftware geïnstalleerd?

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Eset Smart Security
    Firewall
    Eset Firewall
    Blog Berichten
    7
    Goedemorgen, het is inderdaad versie 8.1.0.40, 32 bit. Windows Vista. Verder heb ik alleen Online Armor firewall en spywareblaster geinstalleerd. In het begin had ik er geen last van. Het is gisteren avond en eergisteren een keer gebeurd.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Rizzo,

De update naar versie 8.1.0.40 werd zaterdagmiddag uitgebracht. Tot op dit mometn heb ik geen andere gebruikers gezien met ditzelfde probleem. Krijg je deze melding zomaar, of nadat het systeem is opgestart? Kun je controleren of alles van Emsisoft Anti-Malware als vertrouwd is ingesteld in Online Armor?
    - Open Online Armor > Programma's.
    - Zorg dat er een vinkje staat bij "Vertrouwde verbergen"
    - Alles dat je nu in die lijst ziet is niet als vertrouwd ingesteld. Controleer om wat voor programma het gaat en stel deze in als vertrouwd programma wanneer het ook een vertrouwd programma is.
    - Programma's in de lijst met een grijze achtergrond zijn verwijderde programma's, die kun je selecteren en dan uit de lijst verwijderen.

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Eset Smart Security
    Firewall
    Eset Firewall
    Blog Berichten
    7
    Geachte Emisoft. Het probleem deed zich voor nadat de PC was opgestart. Tevens heb ik nu gedaan wat u gezegd heeft, en het vinkje stond al bij vertrouwde verbergen. Alleen zie ik in die lijst dat er een blokkering was bij, idserve.exe Internet Server Identification Utility 1.02, (1.02) Kan dat het probleem zijn? De hele lijst is nu grijs, en dat kan ik verwijderen? Met vriendelijke groet. Rizzo.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Rizzo,

Als het problem zich voordoet net na het opstarten dan raad ik aan om heel even te wachten en zien of het zichzelf dan oplost.

Alle programma's die met een grijze achtergrond in de Programmalijst worden weergegeven zijn programma's die op dat moment niet aanwezig zijn. Je mag die verwijderen.

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Eset Smart Security
    Firewall
    Eset Firewall
    Blog Berichten
    7
    Goedenavond, dank weer voor de reactie. Het even wachten na de opstart heb ik gedaan toen het probleem zich voordeed. Het loste zich niet vanzelf op, daarom heb ik toen een herstart gedaan, waarna ik de bestandsbewaking weer gewoon kon activeren. Ik moet wel zeggen dat ik er op het ogenblik geen last meer van heb. Dus zodra het probleem zich weer voordoet laat ik het weten. Voor zover heel veel dank voor de hulp. Met vriendelijke groet, Rizzo. (binnenkort krijg ik een laptop omdat mijn PC al een respectabele leeftijd heeft, ik zag dat het mogelijk is om dan Antimalware en Online Armor, over te zetten. Misschien heeft het probleem wel aan mijn PC gelegen )

Ik zal dit topic voor nu op opgelost zetten.

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Eset Smart Security
    Firewall
    Eset Firewall
    Blog Berichten
    7
    Goedemorgen, nou ik wordt er nu toch wel moe van. Het is inmiddels weer 3 maal gebeurd dat de bestandsbewaking staat uitgeschakeld. Vanmorgen opende ik de beveiligings status weer en weer stond de bestandsbewaking uitgeschakeld. Ik weet het nu niet meer hoor.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Rizzo,

Ik denk dat je het beste Emsisoft Anti-Malware eens opnieuw kunt installeren.

Verwijder Emsisoft Anti-Malware via Start > Alle Programma's > Emsisoft Anti-Malware > deïnstalleer.
    Nadat het systeem opnieuw is opgestart het programmaatje Emsiclean downloaden.
    Het programmaatje Emsiclean starten, ga akkoord met de waarschuwing die je ziet.
    Emsiclean zoekt naar eventuele restanten van Emsisoft Anti-Malware (en Mamutu).
    Wordt er iets gevonden, selecteer dit dan en klik onderin op "Remove selected objects".
    Systeem opnieuw opstarten, nieuwste setupbestand voor Emsisoft Anti-Malware downloaden en installeren.

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Eset Smart Security
    Firewall
    Eset Firewall
    Blog Berichten
    7
    Nou, dat is wel een opgave geweest. Toen ik Emisoft had verwijderd en dat tooltje om te checken had gebruikt, kon ik Nucia niet meer bereiken. Dus eerst Avast moeten installeren, om toch even een antivirus te hebben. Later op de middag kon ik het nieuwe pakket van uw link downloaden. Daarna alles weer verwijderd van Avast, en Emisoft Antimalware weer opnieuw geinstalleerd. Nu maar afwachten of het weer gebeurd. Met vriendelijke groet Rizzo.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Hmm... is er in de map waar je emsiclean had opgeslagen/uitgevoerd een logbestandje te vinden met een naam die lijkt op EmsiClean_2014.02.23_11.01.40.txt ?

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Eset Smart Security
    Firewall
    Eset Firewall
    Blog Berichten
    7
    Dat cleantooltje gaf aan dat er niets te vinden was. Ik kan nergens een logje vinden.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Ok, dan is het goed. De uninstaller van Emsisoft Anti-Malware werkt ook goed, maar ik had een klein vermoeden dat er misschien iets niet helemaal goed was met de installatie van Emsisoft Anti-Malware en dan raad ik altijd aan om Emsiclean ook te gebruiken voor de zekerheid.

Wel een beetje vreemd dat je Nucia niet meer kon bereiken na het verwijderen van Emsisoft Anti-Malware.

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Eset Smart Security
    Firewall
    Eset Firewall
    Blog Berichten
    7
    Ik heb de antmalware verwijderd met Revo uninstaller, die haalt gelijk ook de register resten weg. En van Nucia dat begrijp ik ook niet, hij bleef maar laden. Maar goed, alles staat er weer op en werkt.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Het gebruik van Revo uninstaller is op eigen risico. Het kan nog wel eens verkeerd gaan wanneer je beveiligingssoftware verwijdert met Revo uninstaller.

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Eset Smart Security
    Firewall
    Eset Firewall
    Blog Berichten
    7
    Geen zorgen, ik gebruik Revo al jaren en nog geen problemen gehad. Ik heb vandaag de antimalware gekocht, en daarbij een nieuwe licentiesleutel gekregen. Deze inmiddels ingevoerd. Ik weet niet of u nog de oude moet verwijderen ergens? Nadat ik de antimalware opnieuw had geinstalleerd, nog geen problemen ondervonden zover. Nogmaals dank voor uw hulp en coulantie. Met vriendelijke groet, Rizzo.

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Eset Smart Security
    Firewall
    Eset Firewall
    Blog Berichten
    7
    Ik weet het nu echt niet meer. Vanmorgen weer handmatig de bestandsbewaking moeten inschakelen. Hij stond weer uitgeschakeld.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Rizzo,

Ik zie geen andere gebruikers van Emsisoft Anti-Malware die hetzelfde probleem melden. Het ligt vermoedelijk toch aan iets op jouw systeem of heel misschien aan Vista. Ik zie ook weinig Vista gebruikers om eerlijk te zijn...

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Is er nog andere software die tegelijk met Windows opstart?

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Eset Smart Security
    Firewall
    Eset Firewall
    Blog Berichten
    7
    Opstart met Windows:

1. Online Armor.
    2. Emisoft anti-malware.
    3. RtHDVCpl- Realtek Semicontuctor. (audio)
    4. Skytel.- Realtek Semuconductor. Corp.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten