SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 94 van de 94 EersteEerste ... 44849091929394
Resultaten 1.861 tot 1.865 van de 1865
    Donateur premium Schermafbeelding van Herder
    Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Anders
    Firewall
    Macintosch
    Blog Berichten
    4

Allemaal
    Praten zonder denken is als schieten zonder richten.

Houwdoe, Wimke

Schermafbeelding van Probleempjes
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Firewall
    Goedenavond!

Update: hedendaags zit ik rond de 90kg te schommelen. Volgens BMI zit ik op 26, en ga dus nog steeds door als "overgewicht". Tijdje geleden een kleine domper gehad, maar wat wel weer andere behoorlijk verklaarbaar maakten. Ik blijk namelijk de verschijnselen te hebben van slaap apneu. Eigenlijk heb ik al heel lang last van vermoeidheid overdag, en de "skill" dat ik waar dan ook in slaap kan vallen ("initiate time-warp tijdens lange reis!" -- super handig), maar er nooit echt een reden achter gezien, aangezien ik relatief korte nachten maak dacht ik dat het daardoor kwam). Echter, een tijdje geleden te horen gekregen van mijn vriendin dat ik tijdens mijn slaap nog wel eens stop met ademen, en behoorlijk hevig adem als ik weer door ga. M.a.w. niet geheel moeiteloos kan ademen zodra ik in bed lig. Vrijwel direct (enkele uren later) een afspraak gemaakt bij de huisarts, en die zei eigenlijk exact hetzelfde en heeft zonder moeite mij doorgestuurd naar het ziekenhuis.

In the end, is het allemaal zo verklaarbaar. Concentratieboog van een goudvis, (bijna) altijd vermoeid (en dan vooral in de middag uren), en dan het stoppen met ademen. Ik baal er wel een beetje van, want ik wist van mijzelf wel dat ik snurk -- maar omdat ik aan het afvallen ben/was, hoopte ik dat dit na verloop van tijd zou verdwijnen (omdat er tenslotte niet meer extreem veel gewicht op de luchtwegen steunt). Maar goed. Uitnodiging voor diverse testen ontvangen, waaronder een longfunctie test en een bloedtest (en rntgen foto's, en een afspraak met de long arts).

Ik ben benieuwd.

Forumadviseur Schermafbeelding van Tom Poes
    Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64 bits
    Antivirus
    Emsisoft Internet Security
    Firewall
    Emsisoft Internet Security
    Blog Berichten
    3
    Dag Johan, goed om je hier weer te zien. Vervelend, die slaapapneu, maar er is gelukkig iets aan te doen. Hangt natuurlijk af van de oorzaak. Wat zal je je overdag veel beter voelen, als het er niet meer is.
    Hou ons op de hoogte. Ik wens je sterkte en veel succes!
    Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

"Zonder reden 'Brand' roepen in een volle schouwburg kan niet worden gerechtvaardigd met een beroep op de vrijheid van meningsuiting." Paul Cliteur.

Schermafbeelding van Probleempjes
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Firewall
    Goeden avond.

Ondertussen wat nieuws; afgelopen week dus bij het ziekenhuis geweest. Longen zien er goed uit, sterker nog, ik heb een long inhoud van 115% (vergeleken met een "normale" long inhoud van een man, ik zat op iets meer dan 7,9l(!)), en mijn bloed zag er prima uit. (Met overigens een "lage" cholesterol waarde, waar ik erg naar benieuwd was omdat een hoog cholesterol toch in de familie speelt).

Afijn, daaruit is dus niet te herleiden dat ik slaap apneu heb, en dat is opzich wel goed nieuws. Toch?

Eind november voorziet men mij van een harnas aan kabels en een recorder voor een slaaptest. In diezelfde periode verwacht ik nog een uitnodiging voor de KNO arts, die zal kijken of er een "obstakel" in mijn neus, mond of keel zit wat het zou kunnen veroorzaken.

Schermafbeelding van dorado
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    12
    Een beetje laat, maar dank je wel voorr het delen van de toestand van je gezondheid.
    Hopelijk komen ze er gauw achter wat de oorzaak is.

Pagina 94 van de 94 EersteEerste ... 44849091929394

Forum Rechten