SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Schermafbeelding van typetje
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4

Is dit echt, of een broodje aap verhaal ???????

Ik kan niet geloven dat dit waar is, als ik het helemaal lees, denk ik vast een hoax
    dit gaan ze toch niet menen. Zie je het voor je op je foto's

https://medium.com/vantage/freedom-o...k-6cc5353b4f65
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Schermafbeelding van Emphyrio

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Bitdefender Free
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    26
    Daar kan over gediscussieerd worden, want hun slogan is niet meteen helder.

Ik ben gesteld op mijn privacy en wil niet dat iedereen zomaar foto's van mij, mijn huis, enz.. neemt en dan deze nog verspreidt ook.
    Privacy heet dit.

Publieke gebouwen , dat is een andere koek. de naam zegt het zelf: publiek, voor iedereen toegankelijk.
    Zo ook "publieke figuren".
    Malware Research Engineer@Malwarebytes (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4
    Toch zal je nooit kunnen voorkomen dat je huis gefotografeerd word al dan niet per ongeluk

Ik maak veel foto's en route, je voorkomt niet dat daar foto's van iemands huis op staan, zo ook in kranten, als ze bijvoorbeeld een drama in beeld brengen, dan staat de hele straat erop, vaak inclusief je tuintje waar je nog geen onkruid had gewied

Maar enfin, we hebben "streetview" mag dat dan wel blijven?
    Je kan daar fijntjes dus naar elk gewenst adres kijken en door straten "lopen"

Ik weet nog dat het eerste wat ik deed was toen ik vernam dat het gebied waar mijn moeder woonde op de streetview was, ik gelijk ging kijken of de foto voor of na het ophangen van de gordijnen was. ( het giga bovenraam was tijden, zonder gordijnen en beplakt met dat lichtdoorlatende bouwpapier, om te verven etc) Ik was wel opgelucht dat gelukkig de gordijnen er wel al hingen, ze hangen er nog, het is nu min of meer mijn kamer geworden als ik bij haar logeer.

Maar goed, ook als je in en om je huis fotografeert je zal altijd wel iemands huis nemen

Wie vrienden is op mijn facebook, weet dat ik graag foto's mag maken en vooral special ones zijn natuurlijk leuk

Ben nog steeds zeer blij met mijn eigen fotoreportage 16 hoog boven de Erasmusbrug

Van school uit krijg ik altijd wel elk begin van het schooljaar een briefje om toestemming te geven of er van mijn zonen foto's en/ of films gemaakt mogen worden en of foto's waar hij op staat op de website mogen.

Ik geef altijd toestemming

Heb wel een opmerking gemaakt waarom ik dat elk jaar weer moet doen en waarom ze de twee dingen niet op 1 A 4 kunnen zetten

Maar goed ik BelgiŽ was rood geloof ik, nou Emphyrio, als ik eens als toeriste naar Belgique kom dan laat ik mijn camera maar thuis.

Maar de andere vraag is kan je zoiets echt tegenhouden

net zoals het downloaden van allerlei zaken, zoals muziek en zo, als je dat verder niet commercieel gebruikt

zo zal het ook wel gaan met die foto's

Storm in een glas water
    Liefs Typetje

read my blog

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Theoretisch, neen, wettelijk, mogen er (hier in BelgiŽ) nog steeds geen foto's gemaakt worden van 'strategische doelwitten'. Als je dan de teksten van die (eeuwenoude) wetten zou doorspitten, kom je zeker dit tegen. Geen luchthavens, geen kazerne's, maar ook: niet op de dijken of aan de haven! (Ik heb nog geweten =/-1960, dat huizen die, met alle toestemmingen aan de waterkant gebouwd werden, na enkele jaren, hun vensters die op het water uitkeken, moesten dichtmetselen). Geen personen in uniform, enz. Hoort nog samen met de, nog bestaande, Engelse wetten, waar voor een auto bestuurd door een vrouw, iemand met een rode vlag moet lopen. In werkelijkheid wordt daar, zeker in BelgiŽ, niet meer naar gekeken. Maar ik maakte nog mee dat tijdens de opening van een grote sluis, (rond 1980) er ťťn overijverige bewaker tegen de mensen ging zeggen dat er in de haven niet mag gefotografeerd worden. Als je weet dat er toen honderden stonden met camera's om het eerste water in de sluis te zien lopen, kan je wel denken hoeveel resultaat dat had.
    Laatst gewijzigd door theo2602; 26-06-15 om 07:53.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4
    Dergelijke wetten zijn in NL dus niet echt terug te vinden blijkbaar. Ben benieuwd als er echt dus een issue over gaat komen op Europees nivo, of dit stand houdt

Ik vergelijk het dan maar met jouw verhaal van de opening van de Sluis en die honderden mensen met hun Camera en die ene overijverige bewaker. Ze zullen wel op hem hebben geschoten.
    Liefs Typetje

read my blog

Forum Rechten