SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Schermafbeelding van typetje
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4

Question Office van mijn oude Acer

Ik zit eigenlijk met een twijfel wat ik nu zou doen.

Ik heb naast mijn Toshiba nog een oude Acer, zoals een aantal wellicht weten, van mijn zoon afgepakt, nadat hij hem voor de zoveelste keer vol met troep had gezet

enfin, die laptop daar zit w 7 op het was ooit een vista laptop maar later is daar dus met een cd w7 opgezet met licentie, schone installatie

en tevens is er toen office 2007 compleet pakket met licentie ook opgezet

Nu is dat office 2007 natuurlijk verouderd er komen ook geen updates meer voor en ik zag zelfs dat de key niet meer is

( ik had met een progje de windows code achterhaald van de windows 7 en toen vond ik dus dat de sleutel die bij het office pakket eruit was.)

Nu vroeg ik me af of het niet beter is om dat hele office 2007 misschien eraf te gooien en dan een ander office programma erop te zetten.

Of moet ik die 2007 maar gewoon laten staan, tja het kan in principe geen kwaad toch.

Ik gebruik er het ook weinig, de laptop is natuurlijk al niet van de snelle, maar het enige wat ik gebruik is word als dat zo uitkomt en powerpoint, is het niet om te maken dan in ieder geval kan ik er 1 mee openen

zo ook excel alleen om te openen.

alle suggesties zijn welkom
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Schermafbeelding van Emphyrio

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Bitdefender Free
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    26
    Hangt er een beetje vanaf wat je ermee wil doen.

Als het enkel is om af en toe een brief te schrijven, een huishoudbudget te doen, etc.... en je applicatie op het moment goed werkt, waarom zou je dan upgraden?

Voorts vind ik het raar (maar dat zal beroepsmisvorming zijn) dat, als je een W7 DVD hebt je achter de key moeten zoeken met een prog.
    Again...zal mijn paranoide natuur zijn
    Malware Research Engineer@Malwarebytes (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4
    Nee dit was ooit de pc van dochterlief en schoonzoon heeft toen die windows 7 erop gezet na eerst een nieuw RAM geheugen erin te hebben gestopt ( die was defect ) toen vista eraf en deze erop. Maar goed ze kreeg een andere laptop, en er werd nog een kast door hem gebouwd voor haar ( hij heeft echt allemaal gelikte spullen staan en bouwt een pc zelf naar de zin )

Any way, de laptop kwam toen naar mij toe, ik had een andere Acer die deed niet zo top meer met Vista en dus ging ik die gebruiken. Maar ik heb nooit naar die dvd gevraagd. Hij zei als er iets is dan kom je maar. Ik had wel de code op een briefje, maar die is ergens kwijt in de verhuizing

en ik kon ook niet aan hun gaan vragen om die dvd ( als hij er nog is misschien kwijt ergens in een doos ) alleen omdat ik de key wilde weten. Ze inmiddels ook 2 kids en 3 keer geloof ik het huis veranderd andere kast kasten verplaatst, veranderd en weggedaan.

Maar geloof me, die dvd is er misschien vast nog wel. Ik krijg ook netjes alle updates ook die updates die traceren of je windows echt is nou hij is echt hoor, niet paranoia worden.

En dat is dus het verhaal achter het zoeken naar de key met een prog ok

Ik wilde office 2007 ook niet upgraden, maar weghalen voor een ander programma.

Het werkt op zich goed, vaak gebruik ik het niet en het meeste ook niet, dus vandaar, dacht ik misschien is
    een ander programma misschien beter en lichter als ik dan slechts enkele onderdelen ervan installeer.

Het kwam gewoon op in mijn hoofd.

Verder weet ik dat het nog een krachttoer is om het hele office eraf te krijgen, dat alleen al zet een beetje de rem op het project, maar
    als die dan wat sneller word bijvoorbeeld dan zou dat het wel waard zijn.

Op dit moment zit ik er alleen maar op te experimenteren om heel eerlijk te zijn

Dus als er eerdaags iets goed fout gaat...........
    Liefs Typetje

read my blog

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Ik heb er geen zaken mee, maar omdat je het zelf zo vaak benadrukt: waarom nam jij je zoon zijn laptop af? Men moet toch leren met vallen en opstaan? En brol is het liefst wat zij hebben (niet enkel op computer)

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4
    Ik had hem gewaarschuwd, nadat ik hem 2 keer had "schoongemaakt" en hij weer troep zou gaan downloaden ik hem terug zou pakken en als ik iets zeg dan doe ik dat ook.

En hij gebruikte hem dus niet meer, had ook nog eens een smartphone en tablet

en toen zei ik kom eens hier ik wil weten wat er aan de hand is met dat ding nou ik heb hem gelijk meegenomen.

Toen kreeg hij de oude laptop van vader, die heeft hij ook in no time volgezet met rommel

Maar daar bemoei ik me niet mee geen zin, iemand heeft m wel weer opgeknapt naar het schijnt, ik vind het best.

Moet je mijn blogs maar eens lezen daar heb ik een stukje over geschreven en hij was toen nog maar 10

nu is hij 12

hij is wel erg bedreven, en nu had zijn broer een nieuwe smartphone, ik zeg tegen vader, wacht tot die ander thuiskomt en laat hem dat instellen de gmail is dit en het wachtwoord is dat, ( ik heb dat hier genoteerd ) en hij heeft het met 10 minuten klaar met alles erop en eraan.

Maar goed die laptop dus die hij dus van mij had de Acer Extensa die heb ik afgepakt

Hij knoeit nu dus met een andere laptop
    Liefs Typetje

read my blog

Forum Rechten