SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 10 van de 10
    Schermafbeelding van typetje
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4

Red face Nieuwe laptop, ik denk dat ik deze ga bestellen

Ik wil een nieuwe laptop, en nu ben ik helemaal weg van deze

http://www.laptopshop.nl/product/646...ealth-pro.html

Wat denken jullie? Is dit een goeie?
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Combinaties
    Firewall
    Combinaties
    Dag Typetje,

Ik begrijp dat je meningen wilt weten?

Het eerste waar ik rekening mee zou houden is het feit dat het een webwinkel is. Mocht er wat gebeuren, is er geen reparatieservice of garantieafhandeling met een leenapparaat beschikbaar.

Daarnaast heb ik ook op de site, bij dit artikel deze "professionaliteit" ontdekt

"De laptop heeft geen SSD schijf om programma's sneller te starten."
    Coolblue geeft aan dat het niet hebben van een SSD-schijf een pluspunt is voor een laptop.
    Lees maar eens goed bij de pluspunten.

Daarnaast dien je je goed te realiseren waar je het apparaat voor gaat gebruiken.
    Is het alleen maar internetten en e-mail? Voldoet een laptop van 400-500 euro ook.
    Dan kan je prima vooruit met een I3 processor, 4 GB RAM, en een 128 GB SSD voor de snelheid en stabiliteit.

Het is zonde om 1800 euro uit te gaan geven aan een laptop als je 90% van de mogelijkheden van het apparaat niet gaat gebruiken.

Mijn mening over MSI in het algemeen, ik krijg op de zaak vaak MSI's met defecte moederborden en chipsets. Vaak zijn het grafische kaart problemen. Ik ben er zelf niet over te spreken, mijn voorkeur gaat uit naar een Asus, Lenovo, HP-zakelijke lijn of Dell-zakelijke lijn.

Mijn advies is daarom om een laptop aan te schaffen bij een lokale computerzaak, dan krijg je er reparatieservice en garantieafhandeling bij. Mocht je apparaat opgestuurd worden naar de fabrikant is er vaak ook een leenlaptop beschikbaar waar je dan tijdelijk mee kan werken.

Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4
    ik heb nu een i3 met 6gb RAM dan ga ik toch niet iets kopen waarin ik achteruit ga, met wat ik al heb.
    En ik wil gewoon een laptop met i7 en 16gb RAM die kan vliegen.

Ik ga kijken of Asus of HP beter uit de bus komt in de vergelijker
    en wat je op de zaak krijgt, ik weet niet wat ander mensen er mee uitspoken dus
    Ik hou meestal lang vol met mijn laptops. En ik ga zeker geen computer aanschaffen bij
    een lokale computerzaak
    En ik de garantie voorzieningen bij coolblue zijn heel prachtig geregeld hoor, ook bij BOL.com bijvoorbeeld
    Nooit problemen gehad
    Ik snap dat lokale computerwinkels door de oprukkende concurrerende webwinkels met scherpe prijzen het onderspit moeten delven,
    dus je advies is natuurlijk eigenbelang als je werkt/ eigenaar bent van een computerwinkel.

Bovendien noem je plus en minpunten van een review van iemand die er waarschijnlijk geen verstand van heeft want hij noemt de ssd bij de plus en de minpunten

als je de beschrijving open klikt op "lees meer" dan staan alle specificaties van deze laptop erin

Opslag

Opslagtype
    HDD, SSD
    Opslagcapaciteit SSD
    128 GB
    Totale opslagcapaciteit
    1128 GB
    Hardeschijfsnelheid
    7200 rpm
    Aantal schijven (intern)
    2
    Opslagcapaciteit uitbreidbaar
    Geheugenkaart
    SD

En van de videokaart

Videokaarttype
    Dedicated
    Videokaart
    NVIDIA GeForce GTX 970M
    Videogeheugen
    3000 MB

Ik wil wel naar ander merken kijken en vergelijken, maar dan moet het wel hetzelfde kunnen als dit
    Liefs Typetje

read my blog

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Combinaties
    Firewall
    Combinaties
    Beste Typetje,

Goed, dan wil ik graag dat je de volgende casus goed bestudeerd:

Je hebt deze prachtige laptop voor 3 jaar, de garantie is inmiddels vervallen.
    De laptop krijgt een stroompiek met als gevolg dat het moederbord doorbrandt.
    Het apparaat opgeven via de inboedelverzekering om zo de dagwaarde uit de laptop te krijgen lukt niet, de verzekering gaat hier niet mee akkoord. Het apparaat terugsturen naar Coolblue wil niet, dit om de reden dat de garantie vervallen is.

Wat nu? 1800 euro uitgegeven voor 3 jaartjes plezier, en nu zit je met een laptop die niet eens meer aangaat, de bestanden zijn door de stroompiek ook niet meer te bereiken.

Maar wacht...? Misschien kan de lokale computerboer een moederbordje bestellen en die inbouwen... misschien hebben zij ook nog wel professionele software liggen waarmee in ieder geval een klein gedeelte van de bestanden kunnen worden teruggehaald. En wat is dit? Je krijgt een leenlaptop terwijl het moederbord wordt ingebouwd? Zodat ik in ieder geval mijn e-mailtjes kan beantwoorden en mijn bankzaken kan doen? Doet Coolblue zoiets?

Daarom is Service ontzettend belangrijk.

En het feit dat je zegt dat de artikelen op Coolblue worden geschreven door iemand die geen verstand heeft van de producten, zegt mij genoeg. Ik wil iemand die verstand heeft van het product dat hij verkoopt. Ik heb een eigen IT-Security bedrijf, (Ethical hacking, ReverseEngineering e.d.) ik ga toch ook geen huizen verkopen? Ik heb daarnaast een baan in een lokale computerzaak, en ik zie zoveel mensen bij mij op de zaak komen met dat ze geen service, of slechte service krijgen bij webwinkels of Mediamarkt e.d.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4
    Ik heb bij de mediamarkt ook altijd nog goede service gehad, heb daar ook al veel gekocht.

En ik hoef niet naar lokale computerwinkels als de garantie voorbij is, ik heb daar de schoonzonen voor, die kunnen ook alle onderdelen bestellen die nodig zijn.
    Mijn ene schoonzoon heeft zelf zijn eigen desktop gebouwd naar eigen wens.

Maar ik ben me aan het oriënteren

Heb een acer met w7 die heeft ook al veel meegemaakt maar leeft nog na 7 jaar, mijn andere acer heb ik toen die 4 jaar oud was van de hand gedaan om de laptop te kopen die ik nu heb
    en die heb ik ook nu 4 jaar

Ik zoek eigenlijk mensen die ervaring hebben met MSI , gebruikerservaring dan.

En ik wil geen reclame voor de de Lokale computerwinkels

En de specificaties die op de website staan van de laptop die zijn gewoon van het apparaat.

http://www.msi.com/product/notebook/...#hero-overview

Ik heb in ieder geval via de site van msi wel 2 lokale dealers van MSI gevonden in de buurt en ik ken die zaken, het zijn lokale computerwinkels.

Ik kan er altijd ff kijken, wat ze zeggen.
    Laatst gewijzigd door typetje; 24-10-15 om 21:57.
    Liefs Typetje

read my blog

Habitué Schermafbeelding van atwee
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky Pro
    Firewall
    Windows Firewall
    Even de technische aspecten daargelaten......het apparaat ziet er kek uit!
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4
    jaaa, ik zie hem ook al helemaal hier staan zo voor me
    Liefs Typetje

read my blog

Habitué Schermafbeelding van metriod
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Macintosh OS X 10.8
    Antivirus
    Geen
    Firewall
    Mac OS X / Router
    Even allemaal los van alles. Grappig foutje op de site:

'De laptop heeft geen SSD schijf om programma's sneller te starten.' is een pluspunt .
    Persoonlijk heb ik ook goede ervaringen met Coolblue, zowel online als in de winkel zelf.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metriod Bekijk Berichten
    Even allemaal los van alles. Grappig foutje op de site:

'De laptop heeft geen SSD schijf om programma's sneller te starten.' is een pluspunt .
    Persoonlijk heb ik ook goede ervaringen met Coolblue, zowel online als in de winkel zelf.
    ja maar dat was ook een opmerking van een koper een review dus dat zijn niet de specificaties. dat word gebaseerd op dus de reviews misschien zelfs van gebruikers die het net een uur gebruiken, omdat je die mail vaak al heel snel krijgt om review te geven
    Liefs Typetje

read my blog

Habitué Schermafbeelding van metriod
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Macintosh OS X 10.8
    Antivirus
    Geen
    Firewall
    Mac OS X / Router
    Ik heb verder geen ervaring met MSI. Ik hoop in ieder geval dat je er snel uit bent.

Forum Rechten