SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 2 van de 2
    Schermafbeelding van typetje
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4

AdBlockers blokkeren - 5 manieren

5 manieren om adblockers te blokkeren

Al is de gebruiker nog zo snel, de advertentie achterhaalt 'm wel.
    Met de populariteit van adblockers, zien we ook allerlei pogingen om gebruikers te demotiveren deze software te draaien. 5 manieren die dit jaar werden toegepast.

Henk-Jan Buist

ACHTERGROND
    Vandaag om 14:37

Online bedrijven krijgen klappen door de opkomst van adblockers die het verdienmodellen op basis van advertentieviews bedreigen. Als tegenreactie zien we hoe online portals, zoekmachines en uitgevers zich hiertegen proberen te verzetten. De ene weert bruut blokkerende bezoekers, de ander probeert de bezoeker te overtuigen en informeert hem of haar netjes. Hier vijf van zulke tegenbewegingen die ons het afgelopen jaar opvielen.

Lees verder
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Schermafbeelding van nomekoP
    Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    AVG Free
    Firewall
    Windows Firewall
    Sinds een update van Outlook krijg ik ook elke keer een melding van Microsoft of ik wil betalen voor een reclame vrije versie ipv Adblock te gebruiken. Nee natuurlijk niet! Hier nog een artikel dat vanuit de andere kant naar de kwestie kijkt. http://www.emerce.nl/nieuws/adblocke...beter-internet

Forum Rechten