SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Technische vaardigheid
    2.
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Firewall

Klein vraagje over Chrome

Ik weet niet of het hier mag hoor, maar ik heb sinds een paar dagen een irritant dingetje in Chrome.
    Als ik meerdere tabbladen open heb en ik ben op een daarvan een paar minuutjes bezig en wil daarna naar een andere die ik open had staan, dan ververst degene waar ik heen wil zodra ik deze selecteer.
    Dit is best irritant als je bijvoorbeeld ergens gebleven was op zeg bv facebook en je verder wilt gaan waar je gebleven was. Deze ververst dan dus en zit je weer terug boven aan de pagina. Dit was eerst nooit en ik zou niet weten waarom dit ineens zo is. Iemand een idee??

Schermafbeelding van typetje
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4
    Ik gebruik ook Chrome, heb nergens last van, behalve dan als als websites zichzelf verversen, dat hou je niet tegen,
    dat heeft niets met Chrome te maken. Het kan zijn dat een website dat automatisch ingesteld heeft. Bij Facebook heb je dat volgens mij als je op het nieuwsoverzicht blijft staan.
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Technische vaardigheid
    2.
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Firewall
    Nee. tot vorige week was dit niet.. en het gebeurd bij ELKE pagina zodra ik dat betreffende tabblad selecteer.

Forum Rechten