SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall

Avast is niet meer als vroeger

Ik vind dat Avast steeds meer probeert om je betalende programma's aan te smeren. Bv je computer is traag. Als je weet dat in 30 seconden hij open is (met ingeven van passwoord bij)

Schermafbeelding van typetje
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4
    Typetje edit:
    Bericht verplaatst van Updates Avast! Free Antivirusmnaar een eigen topic buiten de sectie Updates

In Updates worden geen discussies omtrent de programma's gevoerd
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64 bits
    Firewall
    Welk bedrijf doet dat niet? Als er geld te verdienen valt sturen ze ook e-mails met reclame en aanbiedingen. Heel Google staat ook vol van misleidende software aanbiedingen. Er staat groot 'gratis downloaden' maar we weten allemaal, eens het progamma ge´nstalleerd kun je er vrijwel niets mee en moet je gaan betalen. Wat denk je van het vervelende pushen van Microsoft bij Windows 10?

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Vervelend voor iets gratis, is minder erg dan je altijd het gevoel geven dat je (gratis) programma niet echt voldoende is. En dat wilde ik eigenlijk weten: moet men die extra's kopen om beveiligd te zijn?

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4
    Het is een keuze die je uiteindelijk zelf maakt als je voor de gratis versie kiest van het een Anti virus software, je krijgt daarmee basis bescherming. Die is gratis je ziet vooraf meestal wat het verschil is tussen de basis en betaalde versie en je weet precies wat je er voor krijgt.

Ook accepteer je dat voor dat gratis programma ze wat aanbiedingen in de vorm van wat gratis andere beveiligingsprogramma's of onderhoudsprogramma's aanbieden dat kan door middel van pop ups vanuit het programma zelf. Dit kan je gewoon weg klikken als je hier geen interesse in hebt meestal zijn deze aanbiedingen andere programma's en soms zijn de aanbiedingen ook een korting om de premium versie aan te schaffen met korting, het is altijd dan nog je eigen keuze.

Of een anti virus alleen voldoende bescherming is tegen de infecties en aanvallen is die er heden ten dage, dan is dat nog maar de vraag en is dat in veel gevallen is al gebleken dat de een een Anti virus programma alleen niet voldoende is.

Ikzelf heb op mijn desktop een Hitmanpro Alert staan ( betaald ) en Malwarebytes antimalware Premium ( betaald ) en daarnaast dan kan ik dan wel een gratis basis antivirus programma hebben staan

Ik heb dat er wel graag voor over het zijn echt de kosten niet per jaar tegen over wat mijn PC kost plus de ellende wat als je troep krijgt op je pc.
    Liefs Typetje

read my blog

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Ik heb hier al vaak gelezen dat meerdere anti-virus programma's elkaar hinderen! Is dat dan nu veranderd?

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4
    Ik heb dan ook alleen maar 1 anti virus programma op mijn PC dat is AVG in mijn geval
    Liefs Typetje

read my blog

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64 bits
    Firewall
    Vervelend voor iets gratis, is minder erg dan je altijd het gevoel geven dat je (gratis) programma niet echt voldoende is. En dat wilde ik eigenlijk weten: moet men die extra's kopen om beveiligd te zijn?
    Als een programma naar behoren werkt en er zijn geen problemen mee dan kan dat best gratis zijn. Waarom dan andere kopen?
    Malwarebytes antimalware is er ook in Freeware (gratis) en dit is een goede aanvulling op je antivirus.

Het is wel duidelijk dat alleen een antivirusprogramma onvoldoende is. Immers "Internet security" moet ook tegen Phishing, identiteits diefstal, inbraak, hacking, keyloggers e.d. beveiligen.

Maar wat nu een veel groter probleem is, vind ik, dat is de grove schendingen van de privacy door Microsoft, Google, Facebook en vrijwel alle bedrijven. Ze 'stelen' zo je gegevens en kunnen alles volgen wat je doet. Ook webshops leggen alle bewegingen vast die je op hun site doet. Aan de hand van die gegevens kun je zien hoe de vraag is en dan kun je de prijs van producten verhogen. Maar Řberhaupt als ik jou ga volgen, hoort dat?

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64
    Firewall
    Heb je die vinkjes onder privacy in avast ook uitgezet, dat scheelt volgens mij wel wat in de reclame graad. Ook het beperken van alle toeters en bellen die standaard bij een avast installatie worden meege´nstalleerd scheelt ook in reclame (custom installation en dan is de File Shield de voornaamste beveiliging die je wilt van de rest kan veel uit if not all maar dat is afhankelijk van je eigen voorkeuren).

Forum Rechten