SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows Vista Home Premium
    Firewall

help ? Upload verkeer of geschiedenis

Hallo iedereen ,

IK heb een vraag , en ik weet niet of ik hier moet zijn .
    Hoe kan ik mijn upload verkeer of geschiedenis terug zien om te bewijzen dat ik de juiste document heb geupload en gestuurd ?
    IK heb gesolliciteerd online bij een bedrijf voor een vacature en heb daar mijn cv geupload en gestuurd .Het bedrijf beweert dat ik geen cv document heb gestuurd en geupload terwijl dat ik 100% zeker dat ik heb gedaan .
    Hoe kan ik het achterhalen , bestaat een programma of iets waar de upload verkeer of geschiedenis terug te vinden is : waar ik de naam van de geupload document kan zien en naar wie is gestuurd ....etc.

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64 bits
    Firewall
    Kijk hier even naar.

Schermafbeelding van Giant
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Norton
    Firewall
    Norton
    Ik denk dat dit moeilijk gaat worden. Ook al zou je kunnen bewijzen dat een bepaald document met een bepaalde naam hebt geupload kan het bedrijf blijven volhouden dat ze het niet hebben gehad of dat het een ander document was dan je cv.

Ik vind het wel vreemd als een bedrijf al je gegevens wel binnen krijgt en het cv ontbreekt dat ze dan moeilijk gaan doen. Bij een sollicitatie hoort een cv, dus dan zou er als het ontbreekt zou er bij hun een bel moeten gaan rinkelen. Ze zouden er dan van uit moeten gaan dat er bij de verzending iets mis is gegaan.

Bij de meeste sollicitatie-sites is een cv-upload verplicht, anders kun je de sollicitatie niet verzenden. Ik zou nagaan of dat bij dit bedrijf ook het geval is, zo ja dan hebben zij het kwijtgemaakt.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows Vista Home Premium
    Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Hulk Bekijk Berichten
    Kijk hier even naar.

find history uploads and downloads op google heb ik al eerder geprobeerd , ik kon daar ook niks vinden.

Forum Rechten