SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Panda
    Firewall
    Windows Firewall

rundll probleem bij opstarten

Beste,

Ik ben niet zeker of ik het hier kan plaatsen, maar ik hoop dat iemand mij toch eens zou kunnen helpen.

Bij het opstarten van mijn pc krijg ik elke keer de melding "RunDLL Er is een probleem opgetreden tijdens het starten van NVCPL.DLL Toegang geweigerd."

Als ik niet mis ben heeft dit iets te maken met een file van Nvidia.
    Ik heb hier een MSI Z97 gaming 5 moederbord, intel i7-4790K processor, Asus nvidia gtx970 strix graka, 16Gb Ram en gebruik windows 10.

Het probleem doet zich al een tijdje voor, maar nu zou ik graag er een oplossing voor hebben.
    Ik heb de stuurprogramma's en de map van nvidia al eens verwijderd en opnieuw de updates gedaan.
    Ik heb al Malwarebytes en panda gedraaid zonder virussen of malware te vinden.
    Ik had op internet al een paar oplossingen proberen vinden, maar nog niets heeft geholpen.

Heeft iemand hier een idee hoe ik mijn probleem zou kunnen oplossen?

Mvg,
    Matthias

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64 bits
    Firewall
    Heb je deze nog bekeken?

Schermafbeelding van dorado
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    12
    "Constantly updating drivers is a guaranteed way to m'up the whole system."

Download de Download Display Driver Uninstaller (DDU) naar bijvoorbeeld het bureaublad.
    • Start de computer nu op in de veilige modus, dit is namelijk de meeste effectieve methode voor het verwijderen van de display drivers.
    • Dubbelklik vervolgens op DDU vX.x.x.x.exe en klik op de knop Uitvoeren.
    • Geef als opslaglocatie (Destination Folder) bijvoorbeeld C:\DDU op zodat het programma in een eigen map wordt uitgepakt.
    • Klik hierna op de knop Extract om het programma naar de bovenstaande map te laten uitpakken.

• Klik nu met de rechtermuisknop op het bestand Display Driver Uninstaller.exe en kies voor de optie uitvoeren als administrator.

• Mocht je de computer (nog) niet opgestart hebben in de veilige modus krijg je de onderstaande melding te zien.
    • Voorafgaand wordt er als eerste nog een systeemherstelpunt van Windows aangemaakt.
    • Kies in het onderstaande scherm vervolgens voor Ja om automatisch naar de veilige modus van Windows door te starten.

• Vink alle opties aan zoals aangegeven in het rode kader op de onderstaande afbeelding.
    • Klik vervolgens op de knop Clean and restart (Highly Recommended)

• Na de herstart is er in de map "C:\DDU\DDU Logs" een logbestand met de naam "2015 _8_7_11_16_46_DDULog.txt" aangemaakt.
    • (de naam zal niet identiek zijn aangezien die de datum en tijdstip van uitvoeren bevat).
    • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan uw volgende bericht.

Stap 2:
    Download bij NVIDIA drivers voor je graka

Kies hier:
    • Option 2: Automatically find drivers for my NVIDIA products.

Klik op de Graphic drivers knop

Stap 3:
    Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
    Kopieer onderstaande code:
    'Geen stuurprogramma's via Windows Update

On Error Resume Next

Set WshShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell")
    WshShell.RegWrite "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\DriverSearching\SearchOrderConfig",0," REG_DWORD"

Message = "Er worden geen stuurprogramma's meer aangeboden via Windows Update!" & vbCrLf & "Om iets van deze wijzigingen te merken moet de computer opgestart worden!"

X = MsgBox(Message, vbexclamation, "Geen stuurprogramma's via Windows Update aanbieden")

Set WshShell = Nothing

Ga naar Bestand - Opslaan als.
    Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
    Bij "Bestandsnaam" zet je: nodriverfix.vbs.
    Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
    Klik op de knop Opslaan. Rechtsklik → nodriverfix.vbsOpenen
    Laatst gewijzigd door dorado; 08-05-17 om 06:19.

Schermafbeelding van dorado
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    12
    Wil het lukken?

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Panda
    Firewall
    Windows Firewall
    Bedankt allen.
    Het is gelukt, maar heb net nog een 64-bit probleem, maar dat gaat over een MMO-game en ik weet niet of ik dit hier ergens kan posten.

Toch nen dikke merci. ^^

Forum Rechten