SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 13 van de 13

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    F-secure
    Firewall
    Windows Firewall

Muis werkt niet meer

Hallo,

Sinds ruim een maand heb ik problemen met de draadloze muis van het merk i.t. WORKS, Model Number MWO06. Eerst was de muis nauwelijks te bewegen. Alleen als ik de muis enigszins wild verschoof, kwam de aanwijzer op het beeldscherm een klein beetje in beweging. Toen de problemen aanhielden heb ik een andere draadloze muis gekocht van het merk GEMBIRD MUSW-101-G. Die muis heeft het ÚÚn dag goed gedaan, maar daarna kreeg ik daarmee dezelfde problemen als met de oude muis. Inmiddels doen beide muizen helemaal niets meer en kan ik de aanwijzer alleen nog maar via de touchpad in beweging krijgen. Scans met F-Secure en Malwarebytes hebben niets opgeleverd.

Sinds de problemen met de muis lukt het ook niet meer om een screenshot te maken, terwijl dat voor die tijd wel mogelijk was. Verder wordt de externe camera niet herkend als ik die op de laptop aansluit.

Hebben jullie een idee hoe ik deze problemen kan oplossen?

Hartelijke groeten,

dabtlb

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    Merk en type notebook, welke Windows en de versie daarvan?

In welke USB zit de ontvanger en is dat USB 2.0 of 3.0/1?

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    F-secure
    Firewall
    Windows Firewall
    Toshiba Satellite C70-C-18Z
    Windows 10 Home 64 bits

Ik heb de muis in alle USB-poorten geprobeerd, maar bij geen enkele doet die het meer. Hetzelfde geldt voor de externe camera.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    http://win10upgrade.toshiba.com/swup...spx?region=TEG

Na de Creators Update zijn er drivers nodig, zoek ze op via de link en "Toshiba stuurprogramma's voor Windows 10 downloaden", hoogst irritant om drivers te zoeken daar.

Zou erna als alles weer werkt ook de auto driver update van Microsoft uitzetten.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    F-secure
    Firewall
    Windows Firewall
    De link verwijst naar een upgrade naar Windows 10, maar ik heb al Windows 10.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    Lees nog eens m'n antwoord.....en de link.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    F-secure
    Firewall
    Windows Firewall
    De link verwijst naar een upgrade, terwijl je in je antwoord refereert aan een zogenaamde Creators Update. In het overzicht in de website van de link staat wel een link om stuurprogramma's te downloaden, maar geen link naar de Creators Update. En die update moet volgens jou eerst gebeuren voordat er drivers kunnen worden ge´nstalleerd.

De vraag is dan waar kan de Creators Update worden gedownload en ge´nstalleerd en welke drivers moeten daarna worden ge´nstalleerd?

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    Zoek de drivers via het type van je notebook op.
    De PSC** weet ik niet.

Vrijwel iedereen heeft al de Creators update die van Microsoft komt en niet van Toshiba.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    F-secure
    Firewall
    Windows Firewall
    Eerst heb ik alleen de software gedownload waar expliciet driver in de omschrijving stond. Toen bleek dat dat geen effect had, heb ik alle andere software gedownload. De enige software die ik vervolgens niet heb ge´nstalleerd is de Toshiba System Settings, omdat de versie die ik kon downloaden (3.0.6.1) ouder is dan de versie 3.0.7.6401 die al op de laptop is ge´nstalleerd. Verder lukte het niet om de DTS Studio Sound te installeren. Ik kreeg de melding: "This product does not support DTS processing". Hetzelfde geldt voor de Toshiba Audio Enhancement. Daar kreeg ik de melding: "Deze app kan niet worden uitgevoerd op uw pc".
    Nadat ik alle andere software wel had ge´nstalleerd en de laptop opnieuw had gestart, doet de muis nog steeds niets.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    Het Toshiba Service Station voor Windows 10 heb je?

En je kunt ook contact met het bedrijf waar hij is gekocht opnemen en daar het probleem voorleggen.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    F-secure
    Firewall
    Windows Firewall
    Ja, het Service Station zat er op toen ik de laptop kocht.
    Het is niet mogelijk dat de problemen worden veroorzaakt door malware, een virus of een worm? Bij vorige computers had ik ook af en toe problemen met de muis. De oorzaak was toen altijd malware, een virus of een worm.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    Scannen kan altijd met Malwarebyes en/of Adwcleaner, met laatste niet je profiel wissen als je FF gebruikt.

En dat Service Station kan toch de drivers controleren?

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    F-secure
    Firewall
    Windows Firewall
    In het Service Station stond een link naar de iolo System Checkup. Als ik die de laptop laat scannen, krijg ik de volgende resultaten:

Tests Problemen
    Internetsnelheid 1
    Geheugenniveaus 0
    Opstartsnelheid 0
    Registerproblemen 311
    Beveiligingsgaten
    Overtollige systeembestanden
    Overtollige internetbestanden
    Controle van snelkoppelingen

Gisteren bleef de scan 'hangen' na de Registerproblemen. Ik heb de scan enkele uren laten doorlopen in de hoop dat hij toch verder zou gaan, maar er gebeurde niets. Ik kon daarna de System Checkup niet uitschakelen. Daarvoor moest ik de laptop zelf uitschakelen. Daarna heb ik het nog een keer geprobeerd. Er gebeurde toen hetzelfde, zij het dat er toen geen 311 maar 310 Registerproblemen werden gevonden.
    Op dit moment loopt de System Checkup weer. Nu blijft hij niet 'hangen' na de Registerproblemen, maar tijdens het testen van de Registerproblemen.

Forum Rechten