SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: batterij laptop

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional 32
    Firewall

batterij laptop

Een paar dage geleden morste ik per ongeluk wat water over het toetsenbord van mijn Dell Latitude E5550.
    Ik heb het toestel onmiddellijk omgedraaid, de onderkant opengemaakt en de batterij losgemaakt. 23 uur later de batterij weer vastgemaakt, alles weer dichtgedaan en opgestart. Dat lukte. Echter... alleen op netstroom. De batterij werd niet gevonden. Kwestie van niet goed geconnecteerd dacht ik. Dus ik maak de boel terug open, controleer de verbindingen, doe alles weer dicht en start weer op. Nu geeft het systeem aan dat de batterij 100% is opgeladen. Echter.... hij werkt nog steeds alleen maar op netstroom... Wat kan er aan de hand zijn en wat kan ik er aan doen.
    Toen ik de batterij er de eerste keer uithaalde, was er aan heel de achterkant geen vloeistof te zien, en ik heb ook geen schokjes gevoeld of vonkjes gezien.

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Firewall
    Ter aanvulling:

In de bios staat bij batterij : 'communication error'

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    Je hebt geen calibratie optie in de bios voor de accu?

Vocht en elektronica zijn geen vrienden en je weet niet of er een onderdeel door kortsluiting het heeft begeven.

Indien je iemand kent met hetzelfde notebook, daar de accu even van proberen?

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Firewall
    Helaas niet direct nee. De rest werkt wel normaal

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Firewall
    https://www.google.nl/search?biw=192...k1.E7WiIQeJ-Uc

Gezocht en gezocht maar geen oplossing gevonden, miss. dat er eentje bij jou wel wil.

Forum Rechten