SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 8.1 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall

thunderbird Lightning - foutieve herinnering

Reeds wekenlang krijg ik op mijn laptop bij het opstarten van Thunderbird een foutieve herinnering aan een afspraak die reeds lang verwijderd is in mijn Google agenda. Thunderbird is via de extensie Lightning gekoppeld met mijn Google-agenda. De afspraak is 100% zeker verwijderd in mijn Google agenda, heb ik al tientallen keren gecontroleerd. Trouwens op mijn tablet en ook op mijn smartphone krijg ik deze foutieve herinnering niet. Ik probeerde reeds Lightning te verwijderen, dat hielp niet, bij herinstallatie kreeg ik weer die herinnering. Ik vond reeds op een forum de tip dat ik iets moet wijzigen aan de afspraak, maar ik krijg enkel een herinnering te zien en niet de afspraak zelf, ik kan daar dus niets aan wijzigen, enkel op verwijderen klikken, maar volgende keer is het daar terug. Nog even melden dat mijn laptop werkt met windows 10. Ik stuur u hierbij een afbeelding van de foutieve melding. Alvast dank voor uw antwoord.Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      Knipsel.JPG
Bekeken:   50
Grootte:   31,1 KB
ID:        15400

Schermafbeelding van typetje
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4
    Hallo Lut,

Al eens geprobeerd om op de andere optie te klikken "Mijn wijzigingen verwerpen en opnieuw laden"
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 8.1 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Heb ik al geprobeerd. Dat werkt niet, dan blijft de foutmelding gewoon staan.

Schermafbeelding van Giant
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Norton
    Firewall
    Norton
    Je zou kunnen proberen de verwijderde afspraak te herstellen en daarna opnieuw verwijderen.
    In Googleagenda verdwijnen na verwijdering de afspraken voor een periode in de "prullenbak".
    Log in op Google agenda, ga naar de agenda die het probleem veroorzaakt en klik op het driehoekje daarachter. Daar vindt je de mogelijkheid om de prullenbak te bekijken en items terug te zetten.

Een tweede mogelijkheid is om Ligtning te verwijderen, maar dan moet je ook in de Thunderbird profielmap alles wat met de agenda te maken heeft handmatig verwijderen. En daarna pas herinstalleren.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 8.1 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Dank je wel Giant. Dit was een goede oplossing. Ik krijg nu deze foutmelding niet meer. Ik slaag er echter niet in om mijn afspraken in de agenda terug te krijgen, ook niet als ik op synchroniseren druk. Gelukkig staan ze nog wel in mijn Google agenda online.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Norton
    Firewall
    Norton
    Dan moet je je opnieuw aanmelden bij de ligtning agenda.
    Je moet je dan eerst afmelden bij de agenda. Daarna de addon "Profider voor GoogleCalendar" verwijderen en herinstalleren. Als je je daarna weer aanmeld bij de agenda zou die alles weer moeten synchroniseren.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 8.1 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Dank je wel Giant. Nu werkt het allemaal.

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Norton
    Firewall
    Norton
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk Berichten
    Dank je wel Giant. Nu werkt het allemaal.
    Fijn om te horen!

Forum Rechten