SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: speakers

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows Vista Home Premium
    Firewall

speakers

Ik wil mijn oude speakers op mijn nieuwe computer aansluiten.Er zit een zwarte en een groene jackplug aan die speakers maar op de nieuwe computer alleen een groene jackplug aansluiting .Waar moet die zwarte jackplug dan in?

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Firewall
    labtech.4 speakers en 1 sub woofer.Type onbekend

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Firewall
    is te vergelijiken met de labtech arena.Kan helaas geen foto ervan maken Subwoofer heeft blauw,grijs wit en gele jackplug en de andere boxen zitten er aan vast de kabels die in de computer gaan zijn hebben een zwarte en een groene jackplug.Mijn boxen zijn wit en die van de arena zwart. Geluidsregelaar op een van die boxen
    Laatst gewijzigd door lmk43; 07-10-17 om 14:49.

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64
    Firewall
    Welke pc heb je precies gekocht (merk en type nr)?

Het kan zijn dat de microfooningang dubbelt voor surround geluid. In dat geval zou je de zwarte plug daarin moeten steken (roze gat) en in win instellen dat je een 4.1 systeem gebruikt. Misschien dat het anders geregeld is dan dat maar dat is terug te vinden in de handleiding.

Het kan echter ook zo zijn dat de geluidschip simpelweg enkel stereo output ondersteund. In dat geval zou je naar een losse meer geavanceerde geluidskaart kunnen zoeken of als je het surround aspect gestolen kan worden zou je kunnen kiezen om een splitter in de groene uitgang te steken en daar de groene en zwarte plug in te steken wat dan de voorste 2 spekers en de achterse 2 speakers hetzelfde signaal geeft.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Firewall
    Ik test het wel uit.Ik denk dat ik maar wieltjes onder de computer monteer.Dat ding wordt zo vaak omgedraait LOLSurriund klinkt wel mooier.Anders gebruik ik ze wel weer op mijn andere (BSOD) computer als die gerepareerd is.Het is een 7.1 systeem

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Firewall
    Speaker probleem opgelost.Gecheckt en werkend.Groene plug in groen en zwarte in grijze ingang

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64
    Firewall
    Stukje verbleekt plastic zeker dat grijze gat

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Firewall
    Zwarte gaten altijd vreemd LOL