SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: HDMI smart tv

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows Vista Home Premium
    Firewall

HDMI smart tv

Heb nu dus mijn computer aangesloten op mijn tv maar er doet zich een vreemd probleem voor
    Er zijn geen desktop shortcuts op het scherm te zien Wel de taskbar/task manager?
    Laatst gewijzigd door lmk43; 15-10-17 om 12:30.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Bij mij is alles normaal, misschien grootte van het beeld?

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Firewall
    Ik denk het niet.Ik krijg ook een andere background
    Laatst gewijzigd door lmk43; 17-10-17 om 11:40.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Firewall
    Ik krijg een HDMI 2 melding en geen HDMI 1 op mijn tv
    Laatst gewijzigd door lmk43; 23-10-17 om 12:10.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Firewall

HDMI smart tv 02

Opnieuw gestart.
    Heb mijn computer aangesloten op mijn tv maar er doet zich een vreemd probleem voor
    Er zijn geen desktop shortcuts op het scherm te zien Wel de taskbar/task manager?
    Ik krijg ook een andere achtergrond.Ik krijg ook een HDMI 2 melding ipv een HDMI 1 op mijn tv.Is er een verschil tussen HDMI 1 en HDMI 2?
    Laatst gewijzigd door lmk43; 24-10-17 om 13:38.

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64
    Firewall
    Dat je geen icoontjes krijgt te zien is normaal als je (de standaard) mode "extend desktop" gebruikt bij het gebruik van meerdere schermen. Je kunt eens kijken of de mode "duplicate these displays" te gebruiken valt. Dat werkt echter het beste als beide schermen dezelfde resolutie hebben anders zal de laagste resolutie voor beide schermen gebruikt worden.

Hier is meer info over multi monitor setups te vinden en hoe het in te stellen valt.
    http://www.dell.com/support/article/...dows-8?lang=nl

Ik vermoed dat HDMI 1/2 enkel betrekking heeft op de gebruikte ingang waar je de kabel ingeplugd hebt en maakt dus verder niet uit.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Firewall
    Er zit een lijstje met tv,hdmi 2,ext,hdmi 1/dvi,hdmi3,av,component als ik de tv op hdmi 2 zet maar die zijn allemaal grijs behalve de optie HDMI 2
    Laatst gewijzigd door lmk43; 05-11-17 om 13:13.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Firewall
    Werkend.Kan ik het ook weer resetten?

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64
    Firewall
    Als je de hdmi kabel eruit trekt dan zou die weer naar de 1 scherm situatie terug moeten flippen. Je kunt ook "Alleen computerscherm" selecteren zoals het in de link van m'n vorige bericht genoemd wordt.

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Firewall
    Prima.Bedankt Kabel lostrekken lijkt me geen goede optie.Switchen van scherm is beter
    Laatst gewijzigd door lmk43; 06-11-17 om 12:08.

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Ultimate 64
    Firewall
    Tja dat is afhankelijk van de situatie.

Zo nu en dan een laptop aansluiten om een video via de laptop op je tv te toveren dan ligt kabel in en uitpluggen voor de hand.

Als je een pc naast je tv hebt staan en een permanente verbinding met de tv dan zou ik het gewoon constant op extended desktop laten staan. Wanneer je dan eens iets op de tv weergegeven wilt hebben sleep je gewoon dat venster naar het 2e scherm. Maja je zei dat de start balk doorliep naar het 2e scherm dus als die in die situatie het vensters ook uitstrekt over 2 schermen ja dat is wel irritant. Bij mij geeft hij geen balk op het 2e scherm. Dat moet in te stellen zijn maar ik zie zo 123 niet hoe of waarom de startbalk wel of niet uitgerekt wordt. Het is bij mij iig wel zo dat er een verschil is of ik via het control center/panel dat meegeleverd wordt in het driver pakket van de videokaart fabrikant werk of enkel met de standaard features die in windows zitten. Via het control panel/center zijn de mogelijkheden uitgebreider (verwarrender ).

Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Firewall
    IK kan schakelen op de tv van tv naar hdmi 2 dus de computer staat er altyd op aangesloten via de hdmi kabel.Wel zo handig.Als ik film wil kijken schakel ik hem over naar duplicate screen

Forum Rechten