SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall

Question Firefox opent met Popup Enquête - Echt of Fishing ?

Firefox beloont zijn gebruikers of worden zij om de tuin geleid door fishing ?

Als gebruiker van Firefox krijg ik telkenmale bij het openen een grote popup met vraag om een enquête in te vullen en als beloning een Galaxy voor 1 Euro te kunnen bestellen.

Na beantwoorden van amper 3-4 vragen kan meteen deelnemen aan de inschrijving van bestelling, die echter niets van Firefox.be laat zien !: https://samgals9plus.burgerflix.com

Is er een addertje onder het gras ? Ik zie nergens een verdachte zaak op de bestel pagina.

Men moet wel alle persoonlijke gegevens invullen maar op de betalingspagina ziet men slechts 1 optie : een kredietkaartnummer gebruiken ! Hier opnieuw is het opnieuw nog een ander websiteadres.

Bovendien is het eigenlijk een tombola met "winnaars" in plaats van de beloofde "beloning".

Is dit wel van Firefox zelf uitgegaan ? De enquêtevragen zijn niet verdacht.
    Bedankt

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall

Om de tuin geleid

AVAST verwittigde mij (al is het maar héél laattijdig) dat de enquête inderdaad fishing is ! WEGWEZEN.

Gelukkig had ik nog niets "gekocht" maar mijn peroonlijke gegevens (naam adres telefoon zijn vermoedelijk in verkeerde handen geraakt.

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Windows Firewall
    Ze vroegen ook de laatste drie cijfers op de achterkant van uw betaalkaart. Met al die gegevens samen, kunnen ze uw kaart leegkopen.

Forum Rechten