SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 30 van de 30
    Hoofd businessbeveiliging Schermafbeelding van Eagle Creek

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Enterprise 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Afgaande van je beschrijving denk ik inderdaad vooralsnog aan hardwareproblemen.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    Norton
    Firewall
    Norton
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabbris Bekijk Berichten
    Eagle Creek, het is niet te voorspellen. Soms bevriest de PC volledig en reageert totaal niet meer (dan moet ik hem geforceerd uitzetten), maar het gebeurt ook dat ik een bericht krijg van Flash Player dat 'hij' gecrashed is en dan moet ik gewoon de pagina verversen. ik heb ook al verschillende malen een BSOD gehad en soms herstart de PC vanzelf, zonder dat ik iets doe. Met andere toepassingen zoals video's, foto's bewerken of met Google Earth door de straten laveren heb ik totaal geen probleem. Het is alleen met Flash Player. Ik heb de laatste versie en heb ook al dikwijls de cache leeggemaakt. Systeembestanden heb ik ook gechecked met 'sfc /scannow'. Geen problemen.

Ik zal ook eens een chkdsk /r uitvoeren. Baat het niet dan schaadt het niet.
    chkdsk /r is ok. Ik merkte echter wel dat mijn back-up steeds vastliep op een DLL bestand, onderdeel van net.framework. net.framework opnieuw geïnstalleerd en nu gaat het een stuk beter. Flash Player crasht nog wel regelmatig, maar de PC zelf loopt niet meer vast. Toch een hele verbetering. Dus het was misschien toch een software probleem. Voor mij is het goed zo. Bedankt voor de info en hulp.

Schermafbeelding van Emphyrio

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Bitdefender Free
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    26
    Flash Player crasht nog wel regelmatig
    Wanneer je Firefox gebruikt en de Hardware versnelling in zowel FF als Flash Player uitvinkt, kan dit het crashen verhelpen.

Firefox: Opties > Tabblad "Geavanceerd" > Algemeen
    Flash Player : Rechtsklikken op een FP clip > Instellingen > Eerste tabblad.
    Laatst gewijzigd door dorado; 04-02-14 om 14:57. Reden: Firefox route
    Malware Research Engineer@Malwarebytes (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    Norton
    Firewall
    Norton
    Emphyrio, bedankt. Dat is een goede tip!

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Bitdefender Free
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    26
    Graag gedaan

Schermafbeelding van typetje
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4
    Heb ik eindelijk een externe cooler onder mijn laptop gevonden die pas etc. Word ie nog heet en valt ie uit. Laatste tijd vaker. Hoef maar een filmpje te starten en dan begint ie te zuchten.

Heb een filmpje bekeken hoe ik de laptop moet openen mijn model toshiba, ik vond een site met alle soorten en hoe en wat, nou dan was de acer een stuk makkelijker te openen, die had maar een klein stuk nodig van de onderkant wat ik weg moest schroeven niet eens alles, pfff en nu moet ik overal schroeven weghalen, laten we zeggen praktisch de hele laptop ontmantelen om bij de de ven te komen pfff dan zakt de moed wel in je schoenen hoor inclusief dat je ook stekkertjes moet lostrekken etc
    Mijn laptop is echt een goeie laptop, maar dit is wel een minpunt heb ik ontdekt.
    Maar goed, ik zal toch een keer er aan moeten.
    Zal eens kijken of een van de schonezonen me wil helpen

Maar dus, met een extra cooler dus niet altijd succes. Hoewel het wel wat beter is dan zonder

ik heb een best een dure gekocht was toch 35 euro. met 2 ventilatoren erin.

Verder is de laptop wat traag, daar zal ook wel wat oorzaken in liggen, moet maar eens het ding aan alle kanten goed onder handen nemen.

tips zijn welkom
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Bitdefender Free
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    26
    Eerste waar ik aan denk: stof
    Tweede: Waarborg? > PC boer
    Derde : laten kontroleren op malware

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4
    ja die stof, maar pffff a hell of a job om dat weg te krijgen

mijn pc scannen ja dat ga ik zeker doen en opschonen en het hele bekende riedeltje

Ook een mijn mappen doorspitten

trouwens mijn tablet zelfde laken een pak, als die gesprekken en foto's die mensen maar sturen over whatsapp en viber, overal vind je wat terug. Alles laat zowat ook sporen achter Je huis opruimen is minder tijdrovend tegenwoordig
    Liefs Typetje

read my blog

Hoofd businessbeveiliging Schermafbeelding van Eagle Creek

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 10 Enterprise 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky
    Firewall
    Kaspersky
    Blog Berichten
    9
    Heb mijn laptop al regelmatig schoongeblazen. Best wel aardig al zeg ik het zelf. Onlangs de processor vervangen en dus echt het hele apparaat uit elkaar gehaald. Je houdt niet voor mogelijk hoeveel stof er toch nog in bleek te zitten.

Als hij écht helemaal stofvrij is gemaakt kun je nog eens kijken naar nieuwe koelpasta en of de heatsink wel goed zit: een losse schroef zorgt zomaar voor wat speling, speling is lucht en lucht is slechte warmtegeleiding.

Mocht dat ook niet werken kun je je afvragen of het apparaat nog wel goed is..

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    AVG
    Firewall
    Windows Firewall
    Blog Berichten
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
    Heb mijn laptop al regelmatig schoongeblazen. Best wel aardig al zeg ik het zelf. Onlangs de processor vervangen en dus echt het hele apparaat uit elkaar gehaald. Je houdt niet voor mogelijk hoeveel stof er toch nog in bleek te zitten.

Als hij écht helemaal stofvrij is gemaakt kun je nog eens kijken naar nieuwe koelpasta en of de heatsink wel goed zit: een losse schroef zorgt zomaar voor wat speling, speling is lucht en lucht is slechte warmtegeleiding.

Mocht dat ook niet werken kun je je afvragen of het apparaat nog wel goed is..
    als jij mijn buurman was zou ik het wel erop wagen de boel te ontmantelen maar nu wacht ik toch maar even op tot één van de schone zonen het met me wil doen. Dat doen ze wel hoor.
    Ik moet zeggen het gaat nu wel redelijk vind het alleen wel vreemd dat ik bijvoorbeeld zonder probleem kan skypen ook filmpjes kijken en uitzending gemist word niet warm, maar als ik een videogesprek in Hangout wil starten dan begint ie toch te razen, dan heb ik het gevoel dat ie wil opstijgen en hij valt dan ook uit terwijl mijn externe cooler op volle kracht eronder meedraait

Wel raar dat skype geen probleem geeft en hangout wel. Ook viber( op de desktop) geen probleem ook niet met de video gesprekken

Ben ook trouwens druk bezig de boel uit te zoeken en op te schonen.

En als ik merk dat iets te veel vergt dan stop ik dat gelijk.

Ik kijk eerst hoe hij uit de ontmanteling vandaan komt.

Ik vind het nog geen tijd voor een nieuwe laptop.

Voor de rest functioneert alles als een trein. Moet ook geen spelletjes spelen.

ik speelde wel eens pet rescue simpel stom spel, maar daar kookt ie ook van over. 1 spelletje kan en dan moet ik weer ff wachten.
    Stom spel waarom dat zo tekeer gaat.

Verder is het meest wat ik erop doe toch internetten en schrijven en tussendoor wat gemist kijken of youtube, geen probleem kan ik de hele dag doen.

Het lijkt nu ook wel iets bij te trekken nu het niet zo heet meer is, maar dat hij goed ontstoft moet worden is een feit.
    Liefs Typetje

read my blog

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten