SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 14 van de 14
    Emsisoft support Schermafbeelding van Emsisoft Nederland
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium

Emsisoft Anti-Malware scoort 100% in test.

Emsisoft Anti-Malware 6.0.0.46 behaalde in de Single Product Flash Test van November 2011 een perfect resultaat!

Er werd getest met 50 verschillende nieuwe malware samples. Emsisoft Anti-Malware voorkwam in alle gevallen dat het systeem werd geïnfecteerd.

Zoals 't nu lijkt wordt er elke dag een ander programma getest. We moeten dus even wachten op testresultaten van die tests. In ieder geval is zeker dat geen enkel programma hoger zal scoren dan Emsisoft Anti-Malware

Schermafbeelding van Magic
    Technische vaardigheid
    3. Medium
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Basic 64
    Antivirus
    Prevx 3.0 en EAM
    Firewall
    OA Premium
    nice!

Habitué Schermafbeelding van RHPJS
    Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Windows Firewall
    En daarom betaal ik dus voor zo'n goed product. Het is jammer dat Emsisoft bij het grotere publiek niet zo bekend is. Mijn broer zei: "Daar heb ik nog nooit van gehoord. Kan niet goed zijn." Laat hem maar denken dat ik niet goed bezig ben, zou ik zeggen.

De zwakste schakel van een pc is de gebruiker!

Habitué Schermafbeelding van metriod
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Macintosh OS X 10.8
    Antivirus
    Geen
    Firewall
    Mac OS X / Router
    Top! Inderdaad een prima product waar ik graag voor wil betalen.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RHPJS Bekijk Berichten
    En daarom betaal ik dus voor zo'n goed product. Het is jammer dat Emsisoft bij het grotere publiek niet zo bekend is. Mijn broer zei: "Daar heb ik nog nooit van gehoord. Kan niet goed zijn." Laat hem maar denken dat ik niet goed bezig ben, zou ik zeggen.
    Tja, zoals het spreekwoord luidt; "Wat de boer niet kent, dat vreet hij niet".

Emsisoft Anti-Malware wordt langzaamaan wel bekender. Het probleem is dat Emsisoft geen groot budget heeft voor allerlei reclame campagnes waardoor het dus minder bekend is.

Er is nu wel iets bedacht waardoor alle tevreden gebruikers beloond worden wanneer ze reclame maken voor Emsisoft Anti-Malware. Doe je een beetje je best met het promoten van Emsisoft Anti-Malware dan kun je het blijven gebruiken zonder ooit iets te betalen voor het verlengen van de licentie.

Op deze manier wordt er ook alleen reclame gemaakt door gebruikers die het programma ook echt waarderen en is ook direct duidelijk dat diegene die het programma promoot er ook echt blij mee is.

Habitué Schermafbeelding van metriod
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Macintosh OS X 10.8
    Antivirus
    Geen
    Firewall
    Mac OS X / Router
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emsisoft Nederland Bekijk Berichten
    Er is nu wel iets bedacht waardoor alle tevreden gebruikers beloond worden wanneer ze reclame maken voor Emsisoft Anti-Malware. Doe je een beetje je best met het promoten van Emsisoft Anti-Malware dan kun je het blijven gebruiken zonder ooit iets te betalen voor het verlengen van de licentie.
    Kreeg ik een tijdje terug ook een mailtje over. Inderdaad leuk bedacht.

Schermafbeelding van Seven of Nine
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware 8.1
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RHPJS Bekijk Berichten
    Laat hem maar denken dat ik niet goed bezig ben, zou ik zeggen.
    Je kan hem ook dit linkje sturen... http://www.anti-malware-recensies.nl/

Kan die het met eigen ogen lezen /en in actie zien...

Schermafbeelding van Google
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 32
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Comodo
    Raar dat comodo niet getest is, was daar een reden voor?

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Google Bekijk Berichten
    Raar dat comodo niet getest is, was daar een reden voor?
    Comodo heeft wat onenigheid gehad met MRG (Malware Research Group) over de resultaten van voorgaande tests. Die onenigheid werd, tot zover ik weet, niet opgelost en daarom doet Comodo niet meer mee in die tests.

Hoe 't precies is gegaan zal zeker ergens in het MRG forum te vinden zijn

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Comodo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emsisoft Nederland Bekijk Berichten
    Comodo heeft wat onenigheid gehad met MRG (Malware Research Group) over de resultaten van voorgaande tests. Die onenigheid werd, tot zover ik weet, niet opgelost en daarom doet Comodo niet meer mee in die tests.

Hoe 't precies is gegaan zal zeker ergens in het MRG forum te vinden zijn
    Echt jammer! Naar mijn mening mag een bekende antivirus niet ontbreken in een test. Hopelijk wordt dat later hersteld.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Google Bekijk Berichten
    Echt jammer! Naar mijn mening mag een bekende antivirus niet ontbreken in een test. Hopelijk wordt dat later hersteld.
    Ik vrees dat het niet meer goed komt tussen MRG en Comodo.

Hier in dit topic is informatie van zowel MRG als van Comodo te vinden over die kwestie.

Maar ja, zo ontbreekt Online Armor in de Matousec tests. Dat conflict ontstond nadat Emsisoft Online Armor had overgenomen en Matousec geld wilde vangen van Emsisoft. Emsisoft was Matousec echter geen cent verschuldigd. Matousec vond van wel, stuurde nog wat onaardige mails en heeft toen met z'n kwade kop alle resultaten van voorgaande OA tests, waarvoor betaald was, van de site verwijderd.
    Ik vrees dat dat ook nooit meer goed zal komen, tenzij Matousec z'n excuses aanbiedt en ook resultaten van eerdere tests, die nu van de site zijn verdwenen, weer publiceert.

Het maakt mij persoonlijk niets uit dat OA niet meer vermeld wordt op de Matousec site. Het ging er toch niet helemaal eerlijk aan toe.

Wanneer een product niet slaagt voor een bepaald onderdeel in de test kun je 't product verbeteren en direct betalen voor een nieuwe test. Dan scoort je product weer iets hoger.
    Andere bedrijven betalen helemaal niet, die werden zonder toestemming getest, of ze nemen alleen deel aan een gratis test (ik dacht maximaal 2 x per jaar).

Het is jammer dat veel mensen de Matousec site als de toonaangevende website zien qua firewall/HIPS testresultaten.
    Alleen om die reden zou 't wel goed zijn als OA er weer werd vermeld.

Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Antivirus
    Avast
    Firewall
    Comodo
    Ik wist niet dat achter de schermen zo hevig aan toe ging. Bedankt voor het melden.

Schermafbeelding van Roxy90
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional 64
    Antivirus
    G Data IS 2013
    Firewall
    G Data IS 2013
    Hoelang is zo'n test/beoordeling nog actueel? Want soms zie ik nog klikbare prijzen op AV-websites die vrij oud zijn.

Is bijvoorbeeld deze nog geldig?

Ow, ja nog gefeliciteerd, natuurlijk!
    Laatst gewijzigd door Roxy90; 27-11-11 om 11:15.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roxy90 Bekijk Berichten
    Hoelang is zo'n test/beoordeling nog actueel? Want soms zie ik nog klikbare prijzen op AV-websites die vrij oud zijn.

Is bijvoorbeeld deze nog geldig?

Ow, ja nog gefeliciteerd, natuurlijk!
    De resultaten van voorgaande tests zijn belangrijk omdat 't resultaat van slechts 1 test nooit laat zien of een programma regelmatig goed scoort in vergelijking met de andere programma's of dat een programma dit jaar beter of slechter presteert dan voorgaande jaren.

Stel nu dat je nog nooit van product X hebt gehoord en product X scoort vandaag erg goed in de tests. Dan wil je graag weten of product X in eerdere tests ook goed scoorde. Het resultaat van slechts 1 test zegt eigenlijk niet zoveel.

Vergelijk 't maar met bijvoorbeeld voetbal. Wanneer club A vandaag wint van club B wil dat niet direct zeggen dat club A ook echt beter is. Heeft club A 8 van de 10 wedstrijden tegen B gewonnen dan kun je wel stellen dat club A beter is dan club B.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten