SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64 bits
    Firewall

Online Armor niet compleet verwijderd ( op laptop )

Op mijn computer draai ik OA met volle tevredenheid.

Maar de laptop die ik gebruik laat ik gewoon Windows firewall gebruiken , want de laptop heeft weinig ram , en me ouders zouden niet weten hoe ze met de pop-ups om zouden moeten gaan.

Maar ik heb het nu zon beetje 1 maand verwijderd al , maar kom er nu pas achter dat Windows beveiligings centrum aangeeft dat Online Armor firewall nog steeds aanwezig is , er staat 'er zijn 1 of meer firewalls actief'

Als ik Windows firewall uitzet , staat er dat OA actief is , ik heb in het register alles verwijderd van OA , hele computer uitgezocht op restjes , kon niets meer vinden.

In apparaatbeheer zit ik ook niets van OA , ook niet bij verborgen apparaten , er staat nergens OA bij , misschien heeft het een andere naam die ik niet ken ?

En trouwens , waarom heeft OA geen removal tool ? , zou wel handig zijn.
    Laatst gewijzigd door Pinda; 29-05-12 om 18:08.

Emsisoft support Schermafbeelding van Emsisoft Nederland
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Pinda,

Welke Windows versie wordt gebruikt op die laptop?

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emsisoft Nederland Bekijk Berichten
    Pinda,

Welke Windows versie wordt gebruikt op die laptop?
    Windows XP , volledig gepatched.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Heb 't met Windows XP nog nooit meegemaakt dat er wat achter bleef van OA na het deďnstalleren en 2 keer opnieuw opstarten.

Misschien is Windows zelf wat in de war... dat gebeurt wel vaker.

Is de hele map van Online Armor wel verdwenen in C:\Program Files?

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Firewall
    Heb 't met Windows XP nog nooit meegemaakt dat er wat achter bleef van OA na het deďnstalleren en 2 keer opnieuw opstarten.

Misschien is Windows zelf wat in de war... dat gebeurt wel vaker.

Is de hele map van Online Armor wel verdwenen in C:\Program Files?
    Ja , alles is verdwenen als het goed is.

Ik heb nog restanten opgezocht met het programmatje Everything , en die vond ook niets.

En ik heb Appremover nog gebruikt.

En Revo Uninstaller , geen van alle wat gevonden.

Maar toch geeft Windows het nog aan dat OA nog actief is , en de laptop is ook een beetje onstabiel , blijft soms een beetje hangen , ik weet niet of het daar door komt maar.
    Laatst gewijzigd door Pinda; 31-05-12 om 17:38.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Er gaat wel eens vaker wat fout met gegevens die gebruikt worden door het Windows Beveiligingscentrum.

Om de eventuele fouten in het Windows XP beveiligingscentrum te herstellen doe je het volgende;

1. Ga naar Start > Uitvoeren en typ daar services.msc en klik op OK of druk op Enter.
    Als het goed is opent nu het scherm met services. Gebeurt dat niet, open het scherm dan via Configuratiescherm > Systeembeheer . services.
    2. Zoek de service Windows Management Instrumentation en stop deze service. Er komt een melding dat andere afhankelijke service(s) ook gestopt worden, ga hiermee akkoord.
    3. Open Windows verkenner en ga naar C:\Windows\system32\wbem\Repository\ en verwijder alles dat in die map staat (de map zelf niet verwijderen).

Systeem opnieuw opstarten. De gestopte services zullen automatisch weer starten en er worden automatisch weer gegevens in C:\Windows\system32\wbem\Repository\ geplaatst.

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Firewall
    Er gaat wel eens vaker wat fout met gegevens die gebruikt worden door het Windows Beveiligingscentrum.

Om de eventuele fouten in het Windows XP beveiligingscentrum te herstellen doe je het volgende;

1. Ga naar Start > Uitvoeren en typ daar services.msc en klik op OK of druk op Enter.
    Als het goed is opent nu het scherm met services. Gebeurt dat niet, open het scherm dan via Configuratiescherm > Systeembeheer . services.
    2. Zoek de service Windows Management Instrumentation en stop deze service. Er komt een melding dat andere afhankelijke service(s) ook gestopt worden, ga hiermee akkoord.
    3. Open Windows verkenner en ga naar C:\Windows\system32\wbem\Repository\ en verwijder alles dat in die map staat (de map zelf niet verwijderen).

Systeem opnieuw opstarten. De gestopte services zullen automatisch weer starten en er worden automatisch weer gegevens in C:\Windows\system32\wbem\Repository\ geplaatst.
    Thanks , probleem opgelost !

Forum Rechten