SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Tip voor OA

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64 bits
    Firewall

Tip voor OA

Ik gebruikte eerst Comodo Internet Security.

En de regels die het maakte in de HIPS versie ervan , sloeg het op natuurlijk , zoals elke HIPS.

Maar als ik bijvoorbeeld een programma verwijderde , dan staan die regels nog steeds in de lijst , terwijl het programma al verwijderd is , dus die regels zijn overbodig , misschien is het handig voor als je het later weer installeert , maar het kan ook een potentieel probleem zijn.

In Comodo had je de keus om ongeldige regels op te schonen , dan keek het alle regels na en verwijderde de regels van het programma die niet meer op mijn computer stonden , dus als het zei van '' CCleaner mag dit en dit doen '' , als ik CCleaner verwijderde , dan had ik de keus om de regel '' CCleaner mag dit en dat doen '' te verwijderen , dus als ik later CCleaner weer installeerde , kreeg ik weer de vraag of '' CCleaner dit en dat mocht doen ''.

Je kan de regels laten staan , maar het zou wel handig zijn als je het ook op kon schonen , want anders stapelen al die regels zich op , ook in de firewall.

Wat denken jullie ervan ?

Emsisoft support Schermafbeelding van Emsisoft Nederland
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Pinda,

In Online Armor > Programma's worden in het grijs de programma's weergegeven die verwijderd zijn.

Wanneer je in Online Armor > Programma's het vinkje weghaalt bij 'Vertrouwde verbergen' en een vinkje zet bij 'Alleen verwijderde' zie je een lijst met alle programma's die verwijderd zijn. Alleen programma's die grijs worden weergegeven dus.

Je kunt die een voor een verwijderen maar je kunt ook het bovenste programma selecteren, dan naar het onderste programma scrollen, Shift toets ingedrukt houden en dan het onderste programma aanklikken. Dan zijn alle programma's in die lijst geselecteerd en kun je die in een keer verwijderen.

Andere regels die voor die programma's waren aangemaakt, bijvoorbeeld in het firewall gedeelte, zullen dan ook worden verwijderd.

Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      verwijderen.png
Bekeken:   174
Grootte:   132,0 KB
ID:        11073  

Technische vaardigheid
    3. Ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 7 Home Premium 64 bits
    Firewall
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emsisoft Nederland Bekijk Berichten
    Pinda,

In Online Armor > Programma's worden in het grijs de programma's weergegeven die verwijderd zijn.

Wanneer je in Online Armor > Programma's het vinkje weghaalt bij 'Vertrouwde verbergen' en een vinkje zet bij 'Alleen verwijderde' zie je een lijst met alle programma's die verwijderd zijn. Alleen programma's die grijs worden weergegeven dus.

Je kunt die een voor een verwijderen maar je kunt ook het bovenste programma selecteren, dan naar het onderste programma scrollen, Shift toets ingedrukt houden en dan het onderste programma aanklikken. Dan zijn alle programma's in die lijst geselecteerd en kun je die in een keer verwijderen.

Andere regels die voor die programma's waren aangemaakt, bijvoorbeeld in het firewall gedeelte, zullen dan ook worden verwijderd.

Oh dat had ik over het hoofd gezien , bedankt !

Emsisoft support Schermafbeelding van Emsisoft Nederland
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Graag gedaan

Forum Rechten