SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 678910
Resultaten 181 tot 182 van de 182
    Schermafbeelding van pederoco
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Ubuntu
    Antivirus
    geen
    Firewall
    ufw
    Pffff ...Heb ik weer..................
    ik ben vanmorgen even gauw naar de Action gegaan, kom ik naar buiten gelopen met mn handen vol, staat daar zo'n politie agent een boete uit te schrijven............. dus ik loop naar de auto toe en zeg, als je mensen wil naaien zonder te zoenen kun je ook gewoon naar de hoeren gaan............
    Agent boos, en schrijft nog een boete uit,
    voor belediging van een ambtenaar in functie en hoppa ook die verdwijnt onder de ruitenwisser..............ik word nu dus echt pissig en zeg, " wauw, is je moeder ook trots op je, dat je mensen die het hartstikke druk hebben loopt te treiteren?"
    Tja dat had ik dus beter niet kunnen doen......
    wederom een bonnetje onder de ruitenwisser......
    de meeste mensen weten wanneer ze hun mond moeten houden, ik dus niet, ik stond ondertussen te koken van woede.....
    Dus ik flapte er nog wat uit waarop meneer agent met een big smile kijkt en vol trots roept: " Dat is een artikeltje 5 meneer" en hoppaaa weer een bon erbij.............
    Toen ben ik maar gestopt en naar me fietsje gelopen...
    Tja 4 bonnetjes onder de ruitenwisser van die B.M.W vond ik wel voldoende...

Habitué Schermafbeelding van atwee
    Technische vaardigheid
    2. Redelijk ervaren
    Besturingssysteem
    Windows 10 Home 64 bits
    Antivirus
    Kaspersky Pro
    Firewall
    Windows Firewall
    De vrouw van een kennis van mij vroeg aan haar man of hij weleens vreemdgaat. De man antwoordde: “twee keer tot nu toe maar”. Daarop vroeg die kennis aan zijn vrouw of zij weleens vreemdgaat. ”Nou”…….,zei de vrouw,” elke keer als ik vreemdga doe ik een erwt in dat glazen potje op dat plankje in de keuken”. De man keek in het glazen potje en trof er slechts enkele erwten aan. “Dat valt dan nog mee”,concludeerde de kennis.

“Jawel”, zei de vrouw,”maar we hebben inmiddels al twee keer erwtensoep gegeten”.
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 678910

Forum Rechten